інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Інновації у рітейлі

  • ТМ
    Як бути ближче до кінцевого споживача?  Лідери продажів серед торгових автоматів у Європі

    Як бути ближче до кінцевого споживача? Лідери продажів серед торгових автоматів у Європі

    • 26 січня 2022
    У минулому місяці в статті про вендинг «Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу», ми розповіли про найбільш незвичні та оригінальні торгові автомати, а також більш детально познайомились із серією універсальних торгових автоматів QUBE, що найбільш актуальні для національного ринку. Сьогодні хочемо презентувати читачам дві моделі ТОП продажів на європейському ринку, а також розповісти про додаткові можливості, які не варто втрачати, для усіх виробників, постачальників товарів чи роздрібних мереж, що розвивають власні торгові марки.
    детальніше
  • ТМ
    Євген Тертишний: Найграндіозніші проекти «Файно Маркет» – попереду

    Євген Тертишний: Найграндіозніші проекти «Файно Маркет» – попереду

    • 14 січня 2022
    У 2021 році компанія розширила мережу на 25 маркетів і нині налічує 120 магазинів, увійшла в ТОП-10 компаній України за кількістю торгових маркетів, вийшла на новий регіон – Черкаську область, отримала відзнаки «Кращий роботодавець року» та «Народний Бренд», стала одним із найбільших платників податків у регіоні та реалізувала безліч соціальних ініціатив. Про досягнення 2021 року, нові горизонти та плани на майбутнє – розповів директор мережі магазинів «Файно Маркет» Євген Тертишний.
    детальніше
  • ТМ
    10 головних трендів у рітейлі у 2022 році

    10 головних трендів у рітейлі у 2022 році

    • 13 січня 2022
    Які глобальні тенденції формуватимуть майбутнє роздрібної торгівлі у 2022 році.
    детальніше
  • ТМ
    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits, 4 лютого 2022 року

    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits, 4 лютого 2022 року

    • 05 січня 2022
    Висока концентрація практичних кейсів у тандемі з виступами спікерів та експертів з провідних компаній України створюють на конференції комплекс максимально ефективних інструментів для прокачування “скіллів” маркетингових команд, сприяють натхненню на пошук та впровадження інноваційних і проривних рішень, дають можливість удосконалити систему маркетингу у власних компаніях і навіть розширити межі розуміння поведінки споживача за умов поточних реалій.
    детальніше
  • ТМ
    Высокий сезон: как ритейлерам не терять прибыль и при чем здесь складская логистика

    Высокий сезон: как ритейлерам не терять прибыль и при чем здесь складская логистика

    • 28 грудня 2021
    Для многих ритейлеров высокий сезон — возможность получить большую прибыль перед периодом ежегодного затишья после Нового Года. Пик “горячей” поры, как правило, приходится на ноябрь и декабрь. И именно в это время компании проходят испытание на прочность: или они справляются с огромным объемом продаж, или теряют прибыль и клиентов. Последний вариант развития событий может произойти, если, например, товар доставят покупателю позже заявленного срока. Или популярную продукцию быстро раскупят, и пока не будет новых поставок, полки будут пустовать, а магазин — терять потенциальную выручку.
    детальніше
  • ТМ
    Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу

    Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу

    • 07 грудня 2021
    Бізнес з використанням вендингового обладнання віддавна використовується по всьому світу, а завдяки технічним інноваціям й продуманій маркетинговій політиці в багатьох країнах він дуже популярний та успішно розвивається. Цей унікальний канал продажу тривалий час був недооцінений в Україні, і навіть на сьогодні, багато хто не здогадується про всі можливості вендингових автоматів, співвідносячи їх з простими кавовими чи ігровими дитячими автоматами. Незважаючи на це, вендиг і у нас набирає популярності, хоча перенасичення ринку поки не загрожує і кожен сміливо може скористатися можливостями вендингової торгівлі.
    детальніше
  • ТМ
    Чим може допомогти штучний інтелект під час прогнозування акцій у роздрібній торгівлі?

    Чим може допомогти штучний інтелект під час прогнозування акцій у роздрібній торгівлі?

    • 03 грудня 2021
    Штучний інтелект має застосування в різних сферах, взяти хоча б, наприклад, безпілотні автомобілі. Завдяки цим технологіям комп'ютери можна «навчити» виконувати певні завдання за допомогою обробки великого обсягу даних та виявлення в них закономірностей. Так, штучний інтелект дає змогу автоматизувати повторювані процеси навчання та пошуку за рахунок використання даних, здійснює глибший аналіз великих обсягів даних за допомогою нейромереж з безліччю прихованих рівнів, дає можливість отримати максимальну користь з даних і досягти високого рівня точності. А який ефект може мати використання штучного інтелекту під час прогнозування, читайте в статті.
    детальніше
  • ТМ
    Нові канали продажу для вашого бізнесу уже сьогодні

    Нові канали продажу для вашого бізнесу уже сьогодні

    • 15 листопада 2021
    Вендинговий бізнес вважається досить перспективним та прибутковим, тим паче в часи пандемії, тому що люди намагаються знизити контакти з продавцями та збільшити швидкість придбання різних товарів чи послуг. Протягом останніх двох років виробники випустили багато нових пристроїв, що відрізняються високою ефективністю, а також економічністю та надійністю під час використання. Про можливості сучасних автоматів, функціонування та особливості їх використання редакції розповідає Віктор Андрійович Пінчук, директор ТОВ «АВАНГАРД» – єдиного в Україні виробника вендингового обладнання з майже 20-річною історією.
    детальніше
  • ТМ
    JUKA в тренді створення тенденцій стимулюючого «обличчя» ритейлу 2022

    JUKA в тренді створення тенденцій стимулюючого «обличчя» ритейлу 2022

    • 01 листопада 2021
    За останнє десятиліття гравці роздрібної торгівлі приваблювали покупця опрацьовано-розгалуженою асортиментною матрицєю, ціновими пропозиціями, програмами лояльності, власним виробництвом. Розглядали впровадження власних торговий марок під девізом «компліменту» для покупця та залучали фахівців розважальної сфери для створення емоційної прив’язки відвідувачів. Продукти почали доставляти, каси стали розумними.
    детальніше