Маркетинг та продажі
-
ТМ
ТМ Zinka: Важкі часи спонукають супутні напрямки бізнесу, підвищуючи популярність головного продукту в цілому
- 02 червня 2023
У розмові з Вітою Олійник, заступницею голови фермерського господарства «Тетяна 2011» дізналися, до яких оригінальних кроків вдався колектив підприємства, щоб не лише зберегти виробництво, а й розширити бізнес і знайти нових покупців.детальніше -
ТМ
Як SOLENA бореться за здоров’я українців, пропонуючи здорову альтернативу небезпечному продукту
- 31 травня 2023
Що не так із звичайною сіллю на полицях магазинів, і як сіль SOLENA допомагає зменшити кількість серцево-судинних захворювань і збільшити тривалість життя українців, розповідає директор приватного підприємства «ВЕНД» Олександр Романенко.детальніше -
ТМ
Виводь TikTok-канал в топ: 4 правила для широких охоплень
- 20 квітня 2023
Українські бренди активно просуваються в TikTok. Банки, аптеки, телекомунікаційні компанії — всі хочуть в тренди. Одним із лідерів, які захопили увагу користувачів, стала мережа мультимаркетів «Аврора», яка розпочала шлях в «ТікТоці» у лютому 2020 р. На сьогодні канал має понад 400 тисяч підписників, і цифра щодня зростає.детальніше -
ТМ
XІV щорічна конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу
- 13 квітня 2023
6-7 квітня в Києві відбулась щорічна, 14-та за рахунком, Всеукраїнська конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу».детальніше -
Food&NonFoodMaster-2023 та CatMаnMaster-2023 зберуть разом провідних фахівців ритейлерів і постачальників
- 24 лютого 2023
6-7 квітня 2023 року в Києві відбудуться XIV Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2023 та VI всеукраїнська практична конференція для керівників закупівель та категорійних менеджерів CatMаnMaster-2023, які зберуть разом понад 400 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників. Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.детальніше -
ТМ
Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – подія року для трейд-маркетологів України
- 16 лютого 2023
10 лютого в Києві відбулась щорічна, сьома за рахунком, Всеукраїнська конференція «Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини», яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.детальніше -
ТМ
Відновлення ланцюгів постачання, редизайн та оновлення асортименту АЗК WOG
- 08 лютого 2023
Мережа АЗК WOG має три ВТМ, які налічують 180 SKU. Частка продукції Private Label у загальному асортименті від початку повномасштабної війни та до сьогодні практично не зазнала змін і сягає 6%.детальніше -
ТМ
Смартфон — найпопулярніший товар серед українців (e-commerce підсумки 2022 року)
- 27 січня 2023
До кінця 2022 року рівень онлайн-покупок в Інтернеті відновився до показника 2021-го та склав 77%. Серед аргументів на користь онлайн-шопінгу покупці назвали вигідну ціну, економію часу та наявність товару. Що ж купували та скільки витрачали українці в турбулентному 2022 році — у дослідженні OLX та CBR.детальніше -
10 лютого відбудеться конференція Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – must-visit подія для трейд-маркетологів України
- 22 грудня 2022
10 лютого 2023 року на щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу. Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу.детальніше