17 липня 2020

Три супермаркети «Сільпо» знову потрапили до переліку найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів

Три супермаркети «Сільпо» знову потрапили до переліку найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів
2272

Профільний журнал про роздрібну торгівлю European Supermarket Magazine (ESM) щороку складає список Europe’s Finest Store і вибирає найбільш вражаючі інноваційні дизайнерські концепції магазинів, які були відкриті або оновлені на європейському ринку ритейлу. В 2020 році редакція ESM обрала 29 найкращих магазинів Європи, а «Сільпо» знову став єдиним українським ритейлером, магазини якого потрапили до списку найінноваційніших, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

 «Сільпо» вже вчетверте представляє Україну на європейській мапі інноваційних дизайнерських ритейл-концепцій Європи. Кожного разу створюючи новий тематичний дизайн супермаркету, ми прагнемо розказати цікаву історію, щоб процес купівлі дарував радість та позитивні емоції. І наша стратегія не залишилася поза увагою міжнародної ритейл-спільноти», — зазначила директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.

До Europe’s Finest Store 2020 потрапили такі три супермаркети «Сільпо»:

 «Сільпо» у стилі Ван Гог, відкритий у вересні 2019 року в Києві

Очікуйте, що ви знайдете безліч сонячних квітів, квітучих мигдальних дерев та зоряних ночей, а сам художник також запрошує гостей на декоративних стінах магазину, відзначає ESM і називає цей «Сільпо» шопінгом серед витворів мистецтва, гідних музею.

 «Сільпо» у стилі світ Мавки, відкритий у листопаді 2019 року в Києві

Найбільший дизайнерський «Сільпо» в найбільшому торговому центрі України Blockbuster Mall оформлено у стилі анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня». Це результат творчої колаборації двох великих національних брендів: мережі супермаркетів «Сільпо» й української студії Animagrad (FILM.UA Group). Простір та інтер’єр магазину наповнено українською автентикою, а на його території розміщено  один із повноцінних фудхолів мережі — гастрономічний простір із тематичними закладами на чолі з бренд-шефом Марко Черветті.

Муркотиковий «Сільпо», відкритий у квітні 2020 року в Києві

Гості можуть розкрити свого внутрішнього котика в цьому супермаркеті, пише ESM. У магазині є величезні клубки ниток, дряпалки для кігтів замість колон і портрети популярних хвостатих. Він схожий на котячий рай, не вистачає лише справжнього котика, зазначає видання.

European Supermarket Magazine включає «Сільпо» у Europe’s Finest Store вже четвертий рік поспіль. У 2019 році найкращими інноваційними супермаркетами мережі були названі «Сільпо» у стилі стімпанк у Вишгороді, в стилі Дикий Захід у селі Стоянка (Київська область) та в стилі космос у Харкові. В 2018 році ESM відзначив Le Silpo в Одесі, а в 2017-му — магазини у стилі Ямайка у Броварах, Аліса у дивокраї в ТЦ Forum Lviv та «Сільпо» у стилі лофт-панк у ТРЦ Lavina Mall у Києві.

 «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже 51 тематичний дизайнерський супермаркет і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власний дизайн. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також оформлюються у стилі магазинів.

Читайте також: У Києві відкрили тематичний супермаркет «Сільпо» за підтримки уряду Шрі-Ланки

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також