08 липня 2021

Lidl додала лейбл захисту тварин до своїх ковбасних виробів

Lidl додала лейбл захисту тварин до своїх ковбасних виробів
1232

Німецький дискаунтер Lidl додав етикетки, які свідчать про захист тварин, до ковбас власної торговою маркою Metzgerfrisch. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESMMagazine.

У 2018 році лейбл з’явився у всьому асортименті свіжого м’яса, а тепер поширився на ковбасні вироби.

Це вказує на рівень стандартів тваринництва у ланцюгу поставок та допомагає споживачам робити усвідомлений вибір.

На наступному кроці компанія поширить лейбл на асортимент приватної торгової марки «Dulano».

У лютому цього року компанія Lidl Switzerland позначила свої м’ясні продукти рейтингом добробуту тварин від швейцарської організації з питань захисту тварин STS.

Lidl також планує досягти рівня 2 для ковбасних виробів із приватними марками як мінімального стандарту до 2025 року. Цей рівень забезпечує, щоб тварини мали більше місця та походили з ферм, які пропонують кращі умови життя, ніж основні законодавчі вимоги.

Компанія Lidl була однією з перших роздрібних торговців, яка представила тваринницький компас, чотириступінчасту модель, яка надає клієнтам інформацію про умови життя худоби, що використовується у продуктах.

Роздрібний торговець також наголосив, що фермерам важливо залучитись до процесу, спрямованого на створення кращих стандартів добробуту тварин.

Читайте також: Lidl Німеччина розширює кліматично-нейтральний асортимент товарів

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також