Дженніфер Еністон запускає косметичний бренд LolaVie
Актриса Дженніфер Еністон почала розвивати власний б'юті-бренд під назвою LolaVie, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Деталі проекту поки не розголошуються. Разом з тим, у бренда вже є сайт, на якому можна підписатися на новини, і акаунт в Instagram, що нараховує понад 12 тисяч передплатників.
Повідомляється, що заявка на реєстрацію торгової марки LolaVie була подана у 2019 році. Під цим брендом передбачається продавати лосьйони для обличчя та тіла, гелі для душу, свічки і засоби з догляду за волоссям. Хоча точний асортимент компанії поки невідомий.
Дженніфер Еністон вже використовувала бренд LolaVie раніше. У 2010 році вона випустила парфуми з такою назвою, які після конфлікту з іншим брендом були перейменовані на Jennifer Aniston. У той час актриса говорила, що назва означає «сміятися над життям».
У б'юті-індустрії актриса теж далеко не новачок. Вона є старшим креативним директором в Vital Proteins, виробника БАДів на основі колагену, а також амбасадор бренду натуральної косметики Aveeno.
Читайте також: Ріанна заробила $ 1 млрд на продажу косметики та білизни
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, LolaVie, Ритейл, мировые производители, производство, косметика, Дженифер Энистон, сериал Друзья, сериал друзі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар