Ринки Food

  • ТМ
    Тренди та традиції великодньої випічки: пасхальний асортимент ТМ «Рум’янець»

    Тренди та традиції великодньої випічки: пасхальний асортимент ТМ «Рум’янець»

    • 10 квітня 2023
    В українській гастрономічній традиції великодня випічка займає особливе місце. Навіть за найскладніших умов духмяна паска – невід’ємний атрибут великоднього кошика. Впродовж останніх років кількість рецептів пасхальної здоби стрімко зросла. Поряд з традиційними пасками на великодніх столах з’явилась святкова випічка за особливими рецептурами. Серед головних трендів – сирне тісто, різноманітні сухофрукти і горіхи у складі та, обов’язково, стильна оздоба. Орієнтуючись на запити споживачів зі смаками та рецептурами експериментують і сучасні виробники великодньої здоби. Так, наприклад, ТМ «Рум’янець» до Великодня завжди готує комбіновану лінійку продукції у якій поєднуються паски з трендовими рецептурами та улюблені традиційні смаки.
    детальніше
  • ТМ
    Особливості виготовлення «Молочного» батона: як досягнути ідеального смаку та тривалої свіжості – секрети від технологів ТМ «Рум’янець»

    Особливості виготовлення «Молочного» батона: як досягнути ідеального смаку та тривалої свіжості – секрети від технологів ТМ «Рум’янець»

    • 10 березня 2023
    Виклики 2022 року стали справжнім лакмусовим папірцем для виробників хлібобулочної продукції і чітко виокремили сегмент продуктів, які входять до базового споживчого кошика українців. Флагманом серед булочних виробів незмінно лишається батон «Молочний». Батон вже став традиційним для українського столу, тож споживачі мають чіткі вимоги до якості, смаку та тривалості свіжості продукту. Як виготовляється справжній «Молочний» батон та як забезпечити тривалу свіжість продукту без хлібопекарських поліпшувачів розповіли технологи ТМ «Рум’янець».
    детальніше
  • ТМ
    Корисна їжа для нації переможців — «ТЕРРА» тримає тил продуктового фронту країни

    Корисна їжа для нації переможців — «ТЕРРА» тримає тил продуктового фронту країни

    • 14 лютого 2023
    Що таке відповідальний бізнес? Для декого – це лише красива фраза в тексті презентації компанії. Для інших — філософія існування, за якою стоїть кропітка праця, скерована не лише на отримання прибутків, але й на забезпечення споживачів дійсно корисною продукцією, піклування не лише про їхнє здоров’я, але й про безпеку навколишнього середовища.
    детальніше
  • Надійність, гнучкість, зручність та прозорість – запорука успіху в ділових відносинах із постачальниками. Досвід МЕТRО

    Надійність, гнучкість, зручність та прозорість – запорука успіху в ділових відносинах із постачальниками. Досвід МЕТRО

    • 20 січня 2023
    Власні торгові марки МЕТRО наразі представлені 6 фокусними брендами. Серед них найбільше представлена категорія продовольчих товарів, 4 фокусні бренди – METRO Chef, METRO Premium, RIOBA та ARО.
    детальніше
  • ТМ
    Зустрічай Світанок з Мрією – новий український бренд соків та нектарів від «Галіція-Трейд» з інноваційним форматом галереї сучасного діджитал-мистецтва

    Зустрічай Світанок з Мрією – новий український бренд соків та нектарів від «Галіція-Трейд» з інноваційним форматом галереї сучасного діджитал-мистецтва

    • 13 січня 2023
    Споживчі тренди сьогодення сприяють розвитку українського продукту. Українці стають більш раціональними у споживанні, збільшуючи попит на товари вітчизняного виробництва. При здійсненні покупки 54% опитаних споживачів звертають особливу увагу на бренд в контексті країни походження (Згідно результатів дослідження компанії Gradus Research). Істотні зміни й перебудова категорії «Соки та нектари», в тому числі ротація звичних брендів на імпортні з невиправдано високим цінником, стали поштовхом до розширення портфелю брендів ТОВ «Галіція-Трейд».
    детальніше
  • Аналіз розвитку ВТМ У 2021–2022 роках

    Аналіз розвитку ВТМ У 2021–2022 роках

    • 10 січня 2023
    Протягом останніх років разом із ростом частки сучасних форматів (дискаунтерів, супермаркетів, гіпермаркетів, C&C) та лояльності до сучасних торгових мереж на українському ринку спостерігався поступовий ріст власних торгових марок (ВТМ) і 2022 рік не став винятком.
    детальніше
  • ТМ
    Український сир презентували в Лондоні

    Український сир презентували в Лондоні

    • 26 грудня 2022
    В Лондоні відбулася закрита дегустація сирів переможців найбільшого в світі сирного конкурсу World Cheese Awards 2022 для представників британських медіавидань та ритейлу, — повідомляє пресслужба ProCheese від Ardis Group.
    детальніше
  • ТМ
    Батон «Багет» – хліб зі смаком свята

    Батон «Багет» – хліб зі смаком свята

    • 15 грудня 2022
    За понад 30 років незалежності, у нашій країні вже сформувались власні сучасні традиції зимових святкувань з обов’язковими ритуалами та частуваннями. Поряд з мандаринами та ігристим, традиційним атрибутом святкового зимового столу стали різноманітні канапки, основою для яких незмінно слугує батон багет.
    детальніше
  • ТМ
    Українські сировари пройшли курс у міжнародного сирного експерта

    Українські сировари пройшли курс у міжнародного сирного експерта

    • 09 грудня 2022
    У листопаді було завершено безкоштовний навчальний курс для українських сироварів «Теорія професійного сироваріння» від ProCheese Академії та Пола Томаса — технічного директора Британської Academy of Cheese — освітньої організації, яка просуває професійні знання про сироваріння та кар'єру у сирній сфері. Такий курс було проведено в Україні вперше.
    детальніше