01 лютого 2019

Вантаж, що збігається з потребами перевізника? Завдяки алгоритму, це можливо



На Платформі Trans.eu вантажі самі знаходять перевізника. Відповідає за це розумний алгоритм пропозиції вантажів SmartMatch. Що повинен зробити користувач, щоб отримати найбільш підходящі пропозиції?

Транспортна біржа є основним інструментом роботи в багатьох транспортних компаніях. Будучи джерелом спотових вантажів, вона є ефективним засобом для вирішення проблем порожніх пробігів. Однак, сучасні логістичні платформи крокують вперед і автоматизують операції, які раніше проводилися вручну.
На Платформі Trans.eu повністю змінюються умови вибору клієнта: перевізнику не потрібно шукати вантаж самому. Якщо він активно користуватиметься Платформою, система запропонує йому найбільш підходящі пропозиції.

Ідеально підібраний під перевізника вантаж

Алгоритми, які пропонують користувачам контент, протягом ось вже багатьох років використовуються найбільшими веб-сервісами. Саме завдяки ним такі компанії, як Facebook і Google, відображають контент, який користувач із задоволенням прочитає або відеоматеріали, які він із задоволенням подивиться.

Цей механізм також був використаний в платформі Trans.eu, щоб запропонувати користувачам клієнтів, з якими їм буде найкраще співпрацювати.
У новий інструмент для вантажоперевезень був впроваджений алгоритм SmartMatch, який поєднує в собі потреби двох сторін транспортного замовлення.

Його завдання полягає в тому, щоб підібрати пропозицію фрахту, підготовленого вантажовідправником, під перевізника, який володіє конкретним типом кузова і їздить по маршруту, вказаному вантажовідправником.

Для перевізника це означає, що на додаток до замовлень, які він самостійно знаходить на біржі, він отримує з системи пропозиції найбільш відповідних вантажів.
На якій підставі підбираються пропозиції? Система аналізує доступні змінні щодо пропозиції вантажовідправника і даної транспортної компанії.

У разі останньої, беруться до уваги маршрути, якими найчастіше цікавиться перевізник та інформація про компанію. Деталі роботи алгоритму, що відповідає за підбір клієнтів в Платформі Trans.eu, розповідає Олександр Ольберт – бізнес-аналітик Trans.eu Group S.A.

SmartMatch підбирає пропозицію вантажу на основі маршрутів, за якими перевізник шукає вантажі і заключає транзакції, – каже Олександр Ольберт. – Що стосується інформації про компанію, то алгоритм враховує, зокрема, парк перевізника – його вік і тип кузовів – сертифікати або оцінки попередніх клієнтів. Чим точніше заповнений профіль, тим краще підібрані пропозиції, одержувані Користувачем, – пояснює експерт.

Платформа Trans.eu базується на машинному навчанні, іншими словами, на системах самонавчання. Інструмент вивчає переваги користувача на основі його активності.
Це означає, що чим більше замовлень приймає перевізник, а також чим більше інформації про свій парк і повноваження він введе в програму, тим точніші будуть пропозиції вантажоперевезень в майбутньому. Коли перевізник отримає таку пропозицію, у нього є вибір: він може відразу ж почати співпрацювати з вантажовідправником, почати торг щодо ціни вантажоперевезення або відмовлятися від співпраці.

Найважливіші функціональні можливості в одному інструменті

Платформа Trans.eu – це TMS класу 4.0, який повністю змінить спосіб співпраці в транспортній галузі. Крім розумного підбору вантажу важливо те, що інструмент дозволяє від початку до кінця керувати транспортними замовленнями.

Платформа дозволяє:

  • приймати і присвоювати статус замовленням (в тому числі за допомогою електронного підтвердження доставки – Proof of Delivery),
  • здійснювати моніторинг парку і прогресу замовлень на мапі (з можливістю спільного використання позицій вантажовідправника),
    створювати звіти про виконання замовлень,
  • виставляти рахунки-фактури за виконані замовлення і користуватися послугами з фінансування рахунків-фактур,
    інтегруватися з телематикою або передавати завдання і здійснювати моніторинг стану транспортного засобу з рівня інструменту.

Платформа Trans.eu є шансом для перевізника на побудову постійної співпраці з кращими, підібраними під його потреби, клієнтами. З самого початку вона також дозволяє економити час, який до цих пір присвячувався пошуку замовлень і перевірці клієнтів, а також управлінню замовленнями з використанням традиційних методів.

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*



Всі компанії ""