Новини компанії
Виробництво косметики під час війни: кейс ПроКейр Про створення українського виробництва косметики та роботу під час війни ми поговорили з СEO компанії PROCARE - Олександром Каганом. ProCare — це мультибрендова компанія, у нашому портфелі на сьогодні 6 брендів, а також R&D центр, у якому розробляємо косметику private label. Ми дійшли такої стратегії, розуміючи ринок, а також враховуючи особливості його роботи, і не помилилися. Зараз кожен із наших брендів має свої канали продажів, десь вони перетинаються, але кожен зі своїм вектором розвитку. детальніше03 липня 2024 |
|
ProCare у списку Forbes Ukraine Next 250 Проєкт Next250 — список компаній малого та середнього бізнесу, які визначатимуть економічний розвиток держави. Український Forbes презентував такий перелік вперше, однак він особливий не тільки через це. Серед звичних критеріїв відбору, як-от фінансові результати, швидкість масштабування, інноваційність, з’явився новий показник, суто український — «життєстійкість». «Незламний характер — хороше словосполучення для опису NEXT 250 під час великої війни» — зазначають лідери проєкту. детальніше24 червня 2024 |
|
Спільна акція компанії ProCare з благодійним фондом "Таблеточки" Завершилася благодійна акції "Лимон" від Фонду «Таблеточки», в якій наша компанія ProCare прийняла участь. Мета акції була зібрати 1 млн грн на допомогу онкохворим дітям. Партнер акції - Фонд Бориса Ложкіна, подвоїв зібрану суму. Героєм акції став підопічний фонду "Таблеточки" - Женя, який переміг рак і в червні святкував свій 7-й день народження. Завдяки благодійникам Женя переміг і буде святкувати Дні народження без хвороби. Та є ще сотні дітей, які борються за перемогу. Допоможіть і їм відсвяткувати багато днів народження. Адже раку не місце на дитячому святі. детальніше24 червня 2024 |
|
ProCare - новий учасник Асоціації «Парфумерія та Косметика України» Компанія ProCare стала учасником Асоціації «Парфумерія та Косметика України» - добровільного об’єднання підприємств та структур парфумерно-косметичного ринку для вирішення професійних питань на всеукраїнському та міжнародному рівнях. Асоціація «Парфумерія та Косметика України» є членом International Association Collaboration (IAC), що об’єднує косметичні асоціації світу в проекті Global cosmetics and personal care industry. В колаборації ми разом будемо сприяти розвитку парфумерно-косметичного виробництва та споживчого ринку України через впровадження Асоціацією європейських вимог до безпечності косметики та належної виробничої практики. детальніше24 червня 2024 |
|
Як компанія ProCare зростає у 2–3 рази щороку ProCare – український виробник доглядової косметики та побутової хімії. Компанію заснували підприємці Олександр і Марина Кагани у партнерстві з хіміком-технологом Оленою Халипою. Першу продукцію вони виготовляли вручну в маленькому офісі, а за сім років виросли до річного обороту 168 млн грн та асортименту понад 500 товарів. Щороку бізнес зростає у 2–3 рази. детальніше24 червня 2024 |
|