Ви власник або менеджер бізнесу, у якого:
- Немає часу на тривале навчання, потрібно рятувати бізнес тут і зараз
- Високі продажі, а прибутку "не видно"
- Склад забитий "мертвим" товаром, який не продається більше 6 місяців
- Дешевше, ніж в конкурента, та все одно не купують.
- Придбання програми з управління асортиментом не виправило ситуацію
- створювати якісні асортиментні матриці на будь-яку групу товару;
- аналізувати наявний асортимент, визначати прогалини в своїй пропозиції товару;
- визначати ризик виникнення "out of stok" та надлишок товару в різних товарних групах;
- коректно порівнювати свою асортиментну матрицю та матрицю конкурентів;
- швидко визначати слабкі місця в пропозиції конкурентів та користуватись ними;
- аналізувати власне ціноутворення, його вплив на реалізацію та поведінку конкурентів;
- визначати товари-індикативи (KVI), помилки в ціноутворенні яких впливають на стабільність всього бізнесу;
- визначати сильні і слабкі сторони ціноутворення конкурентів;
- будувати власну стратегію ціноутворення з врахуванням слабких місць конкурентів
Після тренінгу Ви зможете
- зберігаючи рівень товарооберту знизити кількість товарних позицій в асортиментній матриці на 15-20%.
- вивільнити гроші, заморожені в надлишкових товарних запасах
- зміцнити свої позиції на конкурентному ринку
- збільшити прибуток за рахунок заснованого на аналітиці ціноутворення
- знайти в асортименті товарні групи, які варто розвивати
- сформувати акційні пропозиції, що збільшать трафік покупців в магазини
- у випадку інтернет-магазинів зробити каталог товарів зручним та збільшити трафік покупців з пошукових систем
Будуємо портрет споживача. Визначаємо, як покупець приймає рішеня про здійснення покупки
Практика. Описуємо послідовність здійснення покупки цільовим покупцем. Готуємо базу для створення асортиментної матриці.
Аналіз наявного асортименту та його відповідності побудованій асортиментній матриці
Практика. Аналізуємо асортимент обраної товарної категорії. Виявляємо надлишок та брак пропозиції товару
Прості методи аналізу товарних категорій ABC та XYZ. Їх перевали, обмеження та особливості використання
Практика: Анализ ассортименту підриємства з використанням онлайн-шаблону
Визначаємо вплив кожної товарної категорії на підприємство
Практика: рольовий аналіз з використанням онлайн-шаблону
Визначення подальших кроків оптимізації асортименту
Практика: Визначаємо товарні категорії для виведення з асортиментної матриці, оптимізації та інвестицій
Цінові сегменти та особливості попиту в них
Практика: визначення цінових сегментів товарних категорій. Аналіз наповненості цінових сегментів товаром
Як правильно порівнювати ціни та асортименти у випадку відсутності ідентичних товарів. Особливості процесу моніторингу товару
Практика: аналіз інтернет-магазину за кількома категоріями. Аналіз пропозиції та ціни
Поняття товару-індикативу (KVI). Методологія виділення товару індикативу
Практика: аналіз асортиментного ряду, виявлення товару індикативу
Основні правила мерчандайзингу торговельного залу. Розробка планограми розміщення товарних категорій
Практика: Вирішення кейсів
Форматування мережі торгових точок для спрощення управління. шаблонізація управління асортиментом та ціноутворенням
Практика: Алгоритм форматування мережі локацій для спрощення управління
- KPI категорійного менеджера
- мотивація "від" та мотивація "до". Або як мотивувати всіх
- ставка+ премія. Яка питома вага кожної частки в зарплаті катмена?
- гнучкість та прогресія преміальної частини. Приклади в реальному житті.
- нематеріальна мотивація катмена. Які бувають, які доцільні вашому випадку?
+Кейси з розрахунками
Участникам конференцій TradeMaster – знижка 5 %;
При участі 2-х осіб від компанії – знижка 5%;
При участі 3-х осіб від компанії і більше – знижка 10%