Портал топ-менеджерів оптової та роздрібної торгівлі

Управління асортиментом та ціноутворення. Категорійний менеджмент

Управління асортиментом та ціноутворення. Категорійний менеджмент
Зареєструватись

Цільова аудиторія

Ви власник або менеджер бізнесу, у якого:
- Немає часу на тривале навчання, потрібно рятувати бізнес тут і зараз
- Високі продажі, а прибутку "не видно"
- Склад забитий "мертвим" товаром, який не продається більше 6 місяців
- Дешевше, ніж в конкурента, та все одно не купують.
- Придбання програми з управління асортиментом не виправило ситуацію

Після навчання Ви зможете:

- створювати якісні асортиментні матриці на будь-яку групу товару;
- аналізувати наявний асортимент, визначати прогалини в своїй пропозиції товару;
- визначати ризик виникнення "out of stok" та надлишок товару в різних товарних групах;
- коректно порівнювати свою асортиментну матрицю та матрицю конкурентів;
- швидко визначати слабкі місця в пропозиції конкурентів та користуватись ними;
- аналізувати власне ціноутворення, його вплив на реалізацію та поведінку конкурентів;
- визначати товари-індикативи (KVI), помилки в ціноутворенні яких впливають на стабільність всього бізнесу;
- визначати сильні і слабкі сторони ціноутворення конкурентів;
- будувати власну стратегію ціноутворення з врахуванням слабких місць конкурентів

Тренінг дає відповіді на питання, як керувати асортиментом та ціноутворенням в умовах, коли:

валютний курс, і як наслідок ціна закупівлі товару постійно змінюється

попит на товари не стабільний

звичайні інструменти цінової боротьби часто знищують прибуток, але не дають бажаний результат

прогнозувати реалізацію, і як наслідок, закупівлю товару, дуже важко

незначні за звичайних ринкових умов помилки в управлінні асортиментом, призводять до накопичення неліквідного товару і ставлять бізнес на межу виживання

складно інвестувати в розвиток тієї чи іншої товарної групи і не помилитись

Якими будуть результати

Після тренінгу Ви зможете
- зберігаючи рівень товарооберту знизити кількість товарних позицій в асортиментній матриці на 15-20%.
- вивільнити гроші, заморожені в надлишкових товарних запасах
- зміцнити свої позиції на конкурентному ринку
- збільшити прибуток за рахунок заснованого на аналітиці ціноутворення
- знайти в асортименті товарні групи, які варто розвивати
- сформувати акційні пропозиції, що збільшать трафік покупців в магазини
- у випадку інтернет-магазинів зробити каталог товарів зручним та збільшити трафік покупців з пошукових систем

ПРОГРАМА

Споживач та дерево приняття рішень

Будуємо портрет споживача. Визначаємо, як покупець приймає рішеня про здійснення покупки

Практика. Описуємо послідовність здійснення покупки цільовим покупцем. Готуємо базу для створення асортиментної матриці.

Створення асортиментної матриці

Аналіз наявного асортименту та його відповідності побудованій асортиментній матриці

Практика. Аналізуємо асортимент обраної товарної категорії. Виявляємо надлишок та брак пропозиції товару

АВС та XYZ аналіз асортименту та реалізації

Прості методи аналізу товарних категорій ABC та XYZ. Їх перевали, обмеження та особливості використання

Практика: Анализ ассортименту підриємства з використанням онлайн-шаблону

Рольовий аналіз асортименту

Визначаємо вплив кожної товарної категорії на підприємство

Практика: рольовий аналіз з використанням онлайн-шаблону

Оптимізація асортименту

Визначення подальших кроків оптимізації асортименту

Практика: Визначаємо товарні категорії для виведення з асортиментної матриці, оптимізації та інвестицій

Сессія відповідей на питання учасників
Ефективне ціноутворення

Цінові сегменти та особливості попиту в них

Практика: визначення цінових сегментів товарних категорій. Аналіз наповненості цінових сегментів товаром

Аналіз конкурентів

Як правильно порівнювати ціни та асортименти у випадку відсутності ідентичних товарів. Особливості процесу моніторингу товару

Практика: аналіз інтернет-магазину за кількома категоріями. Аналіз пропозиції та ціни

Робота з товаром-індикативом

Поняття товару-індикативу (KVI). Методологія виділення товару індикативу

Практика: аналіз асортиментного ряду, виявлення товару індикативу

Мерчандайзинг товарних категорій

Основні правила мерчандайзингу торговельного залу. Розробка планограми розміщення товарних категорій

Практика: Вирішення кейсів

Управління мережею торгових локацій

Форматування мережі торгових точок для спрощення управління. шаблонізація управління асортиментом та ціноутворенням

Практика: Алгоритм форматування мережі локацій для спрощення управління

Мотивація категорійних:менеджерів

- KPI категорійного менеджера

- мотивація "від" та мотивація "до". Або як мотивувати всіх

- ставка+ премія. Яка питома вага кожної частки в зарплаті катмена?

- гнучкість та прогресія преміальної частини. Приклади в реальному житті.

- нематеріальна мотивація катмена. Які бувають, які доцільні вашому випадку?

+Кейси з розрахунками

Сессія відповідей на питання учасників
Вартість участі
10 000* 245$

У вартість входить: роздатковий матеріал, іменний сертифікат учасника, обід, кава-брейки

Можливі знижки на участь (знижки не підсумовуються):

Участникам конференцій TradeMaster – знижка 5 %;

При участі 2-х осіб від компанії – знижка 5%;

При участі 3-х осіб від компанії і більше – знижка 10%

Контактна інформація
Online-Ofline
Проведення за запитом

Реєстрація

Відгуки учасників

Ванькович Данило «ТзОВ "НВП "Гетьман"" »

Ознайомлення з методикою категорійного менеджменту стосовно управління асортиментом та ціноутворенням. Дізнався нове, пригадав старе  більше практичних завдань так розкрито усі питання

Кобзар Катерина «Мережа магазинів Ta-Da »

Отримала ключові відповіді на питання, що в мене були. Якісна проста подача матеріалу, зрозумілими словами з використанням прикладів. Повна відповідь на питання. Відкритість в наданні матеріалів, шаблонів таблиць і відповідей на питання. Експертна подача інформації з рекомендаціями.

Алексеев Юрій «АТ-МТ Трейд »

Зрозуміло з чого починати аналіз асортименту, планувати викладку, що можна зробити вже зараз швидко для експеременту. Ще є ідея замовити тренінг для колег. Стисло, корисно, достатньо просто, щоб перенести на практику.

Пенцак Наталія «Тов Недлес »

Завдяки тренінгу з'явилося чітке розуміння як правильно підходити до формування асортименту, методи аналізу асортимента та розуміння куди рухатися далі. Сподобалась подача матеріалу. Інформаційно, цікаво, професійно, доступно

Антипіна Катерина «ELAN »

Оновлення знань з актуальних методів ціноутворення, класифікація асортименту. Раціональне керування товарними залишками та асортиментом.             Це базовий тренінг для аналітика чи категорійного менеджера. Переваги: практичні навички, мінімум теорії.  Більш чітка комунікація при записі на тренінг

Стухановська Надія «»

Поставила задачі до виконання. Ынформація, що легко застосовується на практиці в бізнесі, розподіл магазинів по форматах. Збирання груп слухачів з однакових сфер було б найкращим, щоб усі кейси були релевантні

Підгурська Анастасія «Ardis Group »

Дізналась про методи цінової сегментації. Дуже корисна інформація, яку точно буду використовувати на практиці. Також цінна інформація про моделі ціноутворення та Рольовий аналіз товарних категорій". Було дуже цікаво слухати тренера. Подача інформації відбувалась в легкому, доступному форматі з різними кейсами.  В загальному - хороша організація тренінгу. Відвідувала онлайн, для мене все було чудово. Звук хороший, добре видно і тренера, і презентацію, зручно, що можна задавати запитання в чаті.  Точно готова рекомендувати

Григор'єва Н.А. «Віст-Груп »

Систематизований процес оцінки та оптимізації асортименту, клієнтської бази, ціноутворення. Цікавий тренінг, змушує переоцінити процеси в компанії, переглянути їх та оптимізувати.  Хотілося б більше розуміти управління асортиментом на реальному прикладі.

Шаповалов Сергій «ТОВ "КООП ТОРГ СЕРВІС" »

Доповнив існуючі знання на реальних прикладах, усунення провалин в знаннях. Динамічно, цікаво, пізнавально, багато прикладів з життя, надання розгорнутих відповідей на запитання, уважність до кожного. Як правильно визначити конкурентів - хотілося б окремий невеликий блок

Троянський Мар ««Ардіс Групп»»

Навчився розуміти як працює категоричний менеджер і зможу приймати це на практиці при переговорах . Взагалі тренінг пройшов добре на легкій позитивній ноті.

ФОТОГАЛЕРЕЯ

Сергій Цимбал, ТОП-тренер по управлінню асортиментом, категорійному менеджменту

Бізнес-тренер - 15 років досвіду в сфері оптової та роздрібної торгівлі. Директор Академії UPG.

Детальніше про тренера