BIG TRADE-MARKETING AWARD 2025

Днів
Годин
Хвилин
Секунд

Відзначимо найкращих у сфері TRADE-маркетингу!

Дата

27 Березня 2025 р.

Місце

м. Київ, ACCO International, Проспект Берестейський, 40-Б

Залишилось

Спікери

Найкращі у сфері TRADE-маркетингу!

BIG TRADE-MARKETING AWARD 2025 – це престижна нагорода, що відзначає найбільш успішні маркетингові стратегії 2024 року. Учасниками можуть стати роздрібні мережі, виробники та дистрибутори, які презентують кейси з реальними результатами:

  • Залучення нових клієнтів;
  • Підвищення лояльності існуючих клієнтів;
  • Збільшення впізнаваності бренду;
  • Зміна сприйняття бренду.

 

Місія премії Об’єднати та надихнути професіоналів сфери TRADE-маркетингу, сприяти розвитку інноваційних підходів у просуванні продуктів і послуг, а також визнати досягнення компаній, що задають нові стандарти ефективності та креативності.

Аудиторія участників

За діяльністю:

Виробники 41%
Рітейлери 22%
Дистриб'ютори 18%
Креативні та рекламні агенції 10%
Консалтингові, послуги з маркетингу, IT 7%
ЗМІ 2%

За рівнем менеджменту:

Керівники маркетингових підрозділів 29%
Генеральні директори, власники 23%
Директори з продажу 17%
Бренд-менеджери, національні менеджери 13%
Трейд-маркетологи 12%
Комерційні директори 6%

ЦІЛІ ПРЕМІЇ

  • ВІДЗНАЧИТИ НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ ТА УСПІШНІ КЕЙСИ В ГАЛУЗІ TRADE-МАРКЕТИНГУ, ЯКІ ДЕМОНСТРУЮТЬ РЕАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ ТА ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК БІЗНЕСУ
  • ЗАОХОТИТИ ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ, КРЕАТИВНИХ ПІДХОДІВ ТА СУЧАСНИХ РІШЕНЬ У МАРКЕТИНГОВИХ КАМПАНІЯХ
  • СТВОРИТИ ПЛАТФОРМУ ДЛЯ ОБМІНУ ДОСВІДОМ, ЗНАННЯМИ ТА ІДЕЯМИ МІЖ КОМПАНІЯМИ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ, РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ТА ДИСТРИБУЦІЇ
  • СПРИЯТИ ВИЗНАЧЕННЮ ТА ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ПЕРЕДОВИХ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ В TRADE-МАРКЕТИНГУ
  • ДОПОМОГТИ КОМПАНІЯМ-УЧАСНИКАМ УКРІПИТИ СВОЮ РЕПУТАЦІЮ НА РИНКУ ТА ПІДВИЩИТИ ВПІЗНАВАНІСТЬ БРЕНДУ СЕРЕД СПОЖИВАЧІВ І ПАРТНЕРІВ
  • СТИМУЛЮВАТИ СПІВПРАЦЮ МІЖ РІЗНИМИ ГРАВЦЯМИ РИНКУ ДЛЯ СТВОРЕННЯ СПІЛЬНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ РОЗВИТКУ TRADE-МАРКЕТИНГУ ТА ПІДВИЩЕННЮ ЙОГО ЕФЕКТИВНОСТІ

Програма



Що отримають переможці премії BIG TRADE-MARKETING AWARD 2025?

Статуетка переможця та іменний диплом - Символ визнання ваших досягнень у галузі TRADE-маркетингу.

Медіапідтримка:

  • Публікація новини про перемогу на порталі TradeMaster.ua;
  • Фото-звіт у соціальних мережах TradeMaster;
  • Згадка у пост-релізах конференції на більш ніж 20 провідних медіаресурсах.

Презентація успіху:

  • Можливість презентувати кейс переможця під час церемонії нагородження (для учасників із "Оптимальним" або "Партнерським" пакетом).

Нетворкінг та проявленість:

  • Участь у конференції BIG TRADE-MARKETING SHOW.
  • Можливість демонстрації свого кейсу з виступом на Церемонії*

Визнання на ринку:

  • Підвищення репутації вашої компанії як лідера інноваційних і ефективних рішень у сфері TRADE-маркетингу.

Вигоди участі

BIG TRADE-MARKETING AWARD — це не просто нагорода, це можливість продемонструвати свій успіх, надихнути інших та стати рушійною силою індустрії!

Нагородження переможців відбудеться 27 березня 2025 року під час конференції BIG TRADE-MARKETING SHOW-2025

ПЕРЕМОЖЦІ BIG TRADE-MARKETING AWARD 2023

Птахокомплекс «Дніпровський»
Найкраща TRADE-маркетингова команда 2023
Art Nation Loyalty та Мережа Аптек 9-1-1
Найкраща TRADE-маркетингова кампанія запуску нового продукту
ТОВ "ОМЕГА"
Найефективніша TRADE-маркетингова кампанія з використанням штучного інтелекту 2023
Enzym Group
Найкраща TRADE-маркетингова кампанія з мінімальним бюджетом 2023
Програма лояльності Fishka
Найкращий інтерактивний благодійний проєкт 2023
БРСМ- Нафта
Найефективніша TRADE-маркетингова кампанія 2023
АГРОМАТ
Найкращій Мерчандайзинговій команді 2023
Snack Production
Прорив у TRADE-маркетингу 2023
- ПП «Віктор і К» ТМ «Королівський смак»
Найкраще впровадження ШІ в TRADE-маркетинговій кампанії 2023
Мережа мультимаркетів Аврора
Найкреативніша TRADE-маркетингова кампанія 2023
Lukas
Найкраща благодійна колаборація 2023

ПОСТІЙНІ УЧАСНИКИ ЗАХОДІВ



КЛЮЧОВІ НОМІНАЦІЇ

НАЙКРАЩА TRADE-МАРКЕТИНГОВА КАМПАНІЯ ЗАПУСКУ НОВОГО ПРОДУКТУ
Визнання для кампанії, яка стала еталоном у просуванні нового продукту, ефективно залучаючи цільову аудиторію, демонструючи інноваційність підходу та досягаючи значущих бізнес-результатів.

НАЙКРАЩИЙ ІНТЕРАКТИВНИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ПРОЄКТ
Нагорода для ініціативи, яка успішно об’єднала соціальну відповідальність і креативний підхід до взаємодії з аудиторією, створюючи позитивний вплив на громади та суспільство в цілому.

НАЙЕФЕКТИВНІША TRADE-МАРКЕТИНГОВА КАМПАНІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Відзнака за кампанію, яка інноваційно використала можливості штучного інтелекту для аналізу ринку, прогнозування трендів або персоналізації взаємодії зі споживачами, демонструючи високу ефективність і ROI.

НАЙЕФЕКТИВНІША TRADE-МАРКЕТИНГОВА КАМПАНІЯ
Визнання для кампанії, яка досягла видатних результатів за ключовими бізнес-показниками, завдяки чіткій стратегії, ефективному плануванню та креативному підходу.

НАЙКРАЩА TRADE-МАРКЕТИНГОВА КОМАНДА
НАЙКРАЩА TRADE-МАРКЕТИНГОВА КОМАНДА Нагорода для команди, яка демонструє високий професіоналізм, синергію в роботі та здатність реалізовувати амбітні проєкти, досягаючи поставлених бізнес-цілей.

НАЙПОПУЛЯРНІША TRADE-МАРКЕТИНГОВА КАМПАНІЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Відзнака для кампанії, яка здобула найширше охоплення і взаємодію в соціальних мережах, використовуючи креативний контент і залучення споживачів

НАЙКРАЩЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В TRADE-МАРКЕТИНГОВІЙ КАМПАНІЇ
Нагорода для проєкту, який продемонстрував передовий підхід до впровадження технологій штучного інтелекту, створюючи конкурентні переваги для бренду або продукту.

НАЙКРАЩА TRADE-МАРКЕТИНГОВА КАМПАНІЯ З МІНІМАЛЬНИМ БЮДЖЕТОМ
Визнання для кампанії, яка довела, що навіть з обмеженими ресурсами можна досягти значних результатів, завдяки інноваційному підходу та грамотному використанню ресурсів.

НАЙКРЕАТИВНІША TRADE-МАРКЕТИНГОВА КАМПАНІЯ
Нагорода для кампанії, яка вирізняється унікальним креативним концептом, нестандартними рішеннями та вражаючими візуальними чи комунікаційними елементами.

НАЙКРАЩИЙ TRADE-МАРКЕТОЛОГ
Відзнака для фахівця, який продемонстрував видатні професійні результати, інноваційність у підходах та значний внесок у розвиток компанії або бренду.

НАЙКРАЩА МАРКЕТИНГОВА КОМАНДА
Нагорода для команди, яка досягла визначних успіхів у розробці та реалізації маркетингових проєктів, демонструючи високу ефективність та злагоджену роботу.

НАЙКРАЩА МЕРЧАНДАЙЗИНГОВА КОМАНДА
Відзнака для команди, яка забезпечила видатну презентацію товарів у точках продажу, значно підвищуючи ефективність продажів і залучення клієнтів.

ПРОРИВ У TRADE-МАРКЕТИНГУ
Визнання для компанії або команди, яка продемонструвала революційний підхід у trade-маркетингу, змінивши підходи до просування або взаємодії з аудиторією.

НАЙКРАЩА БЛАГОДІЙНА КОЛАБОРАЦІЯ
Нагорода для спільного проєкту компаній, який став зразком соціальної відповідальності, залучення партнерів та створення значного впливу на громади.

НАЙМАСШТАБНІША TRADE-МАРКЕТИНГОВА КАМПАНІЯ
Відзнака для кампанії, яка продемонструвала найбільше охоплення, включаючи багатоканальні стратегії та масштабні результати, що вплинули на ринок і споживачів.

ПАРТНЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ




ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ

Хочете стати партнером? Зв'яжіться з нами!

Відгуки учасників

Больше всего понравилось выступление Людмилы Мочальской. Также было полезно узнать больше о программе лояльности и штучном интеллекте. И как адаптировать рекламное сообщение под новые условия. Посетив конференцию, появились идеи по внедрению программы лояльности. Организация на высшем уровне.

Все очень уютно и правильно организовано, спасибо. Были интересные темы по продвижению в интернете, также узнала о новых тенденциях и раскрыты полезные идеи! Очень понравился доклад Татьяны Пащенко и Андрея Боровского.

Понравилось то, что были спикеры, которые рассказывали реальные кейсы с конкретными цифрами. Также возможность задавать вопросы в процессе конференции. Прежде всего обмен опытом. Были прекрасно раскрыты темы лояльности покупателей Людмилой Мочальской и Андреем Боровским. Новый взгляд на продвижение продуктов.

Атмосфера конференции, располагающая к генерации новых идей, мотивирующая совершенствоваться и двигаться вперед. Полученная информация говорит о том, что еще много есть всего на рынке, в маркетинге эффективного, есть к чему стремиться и куда развиваться. Благодаря таким конференциям бизнес не стоит на месте. Каждый может найти для себя, что-то для решения возникающих вопросов в компании, или на базе полученной информации придумать, что-то свое уникальное. Убедилась, что в своей работе двигаюсь в верном направлении. Полезные знакомства. Вдохновилась, новыми идеям. Не останавливаться, развиваться и дальше давать возможность нам узнавать новые тренды и веяния на рынке) Спасибо, за конференцию!

Отличная организация конференции. Техническое оснащение. Однозначно важное и нужное мероприятие для рынка FMCG. Интересна была тема продвижения Бренда в сети Интернет (Хенкель), обще аналитические доклады, тенденции и тренды. Я впервые на ваших конференциях, был интересен формат и погружение в тематику и проблематику рынка.

Понравилась категоризация участников с помощью ленточек :) В рамках конференции представлены компании разного уровня. Обмен опытом и практические кейсы – это лучший практикум. Провёл несколько бизнес-встреч с текущими клиентами-спикерами + познакомился с потенциальными клиентами.

Сподобалась організація заходу, виступи спікерів, Просування торгових марок та кооперація брендів у період пандемії. Для мене це була перша конференція - багато корисної інформації та знайомство з топами українського бізнесу. Все супер - на п’ять балів!

Понравился доклады GFK и Henkel. Такая конференция очень важна- обмен опытом, новые веяния и вдохновение – важные составляющие успешной работы. Для меня наиболее полезной был обзор GfK и доклад по нашей отрасли от Henkel. Структуризация мыслей по формированию маркетинговой стратегии.

Конференция очень актуальна на сегодняшний день, представляет возможность обмениваться опытом специалистами разных компаний. Много компетентных спикеров, организация мероприятия на высоком уровне, интересные темы выступления, удобная локация, качественная подготовка.

Конференция дает возможность выявлять тренды. Для меня важным был обмен опытом, новые знакомства, доброжелательность, помощь персонала. Выявляет тренды, заряжает, новая информация, прокачка знаний.

Больше всего понравилась актуальность, интересные кейсы, профессиональные спикеры. Драйверы успеха ритейла. Диджитализация продаж. Понимание процессов изменения как ритейла, так и современного покупателя. Все понравилось.

«Самое важное — это практические как успешные, так и неуспешные кейсы. Выводы, пример работы над ошибками. Советы по составлению схемы работы над тем или иным проектом с практическими примерами и рекомендациями. Также интересно услышать кейсы с других рынков (ближайших), чтобы понимать глобальные тренды развития.» Улучшила свой опыт публичных выступлений, нетворкинг. Все отлично. Спасибо за приглашение. Продолжайте развиваться в этом направлении.

Очень важен блок управления клиентским опытом, он будет полезен абсолютно всем компаниям, которые работают в условиях высокой конкуренции. Знакомства. Общение с коллегами. Все отлично, продолжайте в том же духе!)

Интересные спикеры и презентации. Получила много актуальной информации по рынку FMCG в категории продукты питания, которую можно использовать для корректировки подходов в работе.

Все круто. Для меня очень полезная тема в программе лояльности. Нашла все ответы на свои вопросы.

Понравилось выступление спикера с Польши, обмен опытом. Получила новые, полезные знакомства.

Все отлично. Успехов вам. Особенно понравился высокий уровень мероприятия и качественно подобранный состав спикеров.

Понравились организация, некоторые спикеры. Все было прекрасно. В первую очередь конференция дает достаточное количество информации для раздумий. Более всего была полезна тема, которую раскрывала Наталья Шилова. Для нас сейчас это очень актуально. Продолжайте в том же духе)

В этот раз и спикеры, и темы были подобраны очень удачно, благодаря чему получилась логичная и всесторонняя презентация подхода Customer Journey.

Понравилась возможность полноценно пообщаться с некоторыми участниками. Возможность ориентироваться в новейших тенденциях и стратегии маркетинга крупных компаний и владельцев бизнеса. Понимание потребностей наших клиентов и возможность плодотворно с ними работать. Коммуникация с представителями стратегически важных и перспективных для нас компаний.

Місце проведення та контактна інформація
  • ТОВ "ТрейдМастерГрупп"
  • +38 (067) 505 25 24
  • st@trademaster.com.ua
  • м. Київ, ACCO International, Проспект Берестейський, 40Б

Реєстрація

Для реєстрації заповніть форму нижче. Також Ви можете відправити нам питання, яке Вас цікавить