BIG TRADE-MARKETING SHOW-2025

Днів
Годин
Хвилин
Секунд

NEW REALITY – NEW POSSIBILITIES

Дата

27-28 Березня 2025 р.

Місце

м. Київ, UBI Конференц Хол, ул. Дорогожицкая, 8

Залишилось

Спікери

Українські та зарубіжні експерти в галузі трейд-маркетингу та маркетингу

Про проект Big Trade-Marketing Show

Висока концентрація практичних кейсів у тандемі з виступами спікерів та експертів з провідних компаній України створюють на конференції комплекс максимально ефективних інструментів для прокачування “скіллів” маркетингових команд, сприяють натхненню на пошуку та впровадженню інноваційних та проривних рішень, дають можливість удосконалити систему трейд-маркетингу, і навіть розширити межі розуміння поведінки споживача за умов поточних реалій.

7 лютого 2025р. на щорічній конференції з трейд-маркетингу Big Trade-Marketing Show-2025, на одному бізнес майданчику зустрінуться понад 400 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу, скласти план з удосконалення роботи власних відділків маркетингу, перейняти успішний досвід колег, отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України, поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу, придбати нових партнерів, провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації з учасниками заходу - і все це за один день.

Аудиторія участників

За діяльністю:

Виробники 41%
Рітейлери 22%
Дистриб'ютори 18%
Креативні та рекламні агенції 10%
Суміжна галузь (консалтинг, послуги для маркетингу) 5%
IT 4%

За рівнем менеджменту:

Керівники маркетингових підрозділів 29%
Генеральні директори, власники 23%
Директора з продажу 17%
Бренд-менеджери, національні менеджери 13%
Трейд-маркетологи 12%
Комерційні директори 6%

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ

  • Як за умов мінливого ринку створювати затребувані продукти, як інтегрувати в поточну продуктову лінійку?
  • Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
  • Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.
  • Як створити працюючу акцію? Дієві інструменти планування та оцінки ефективності трейд-маркетингових акцій.
  • Ціна ефективної трейд-маркетингової активності, окупність витрат при досягненні цілей маркетингової активності.
  • Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах
  • Нове у digital-маркетингу: інструменти, метрики, інсайти.
  • Перезапуск маркетингової стратегії у нових умовах.
  • Виведення нових продуктів у реаліях 23-24 років. Можливості та обмеження?
  • Використання доступних інструментів для аналізу ефективності маркетингу?
  • Як підтверджувати ефективність рекламних активностей?
  • Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.
  • Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
  • Як позбутися overstock і не допустити out of stock під час планування та проведення маркетингових активностей.
  • Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.
  • Розробляємо ефективну та гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації
  • Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
  • Виведення нового продукту в умовах війни. Будуємо фінансову модель.
  • Як аналітика допомагає знайти та розробити товар-бестселер?
  • Емоційна складова комунікації. Що зараз чекає клієнт?
  • Оцінка промокомпаній в каналі традиційного роздробу
  • Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.
  • Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах
  • Метрики маркетингової активності у продажу через E-commerce.
  • Методи просування товарів в поточних економічних умовах.

Програма



Спецпроекти у рамках події

ВИСТАВКА ІДЕЙ ТА РІШЕНЬ

Експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу

15 ТОП-ПРАКТИКІВ

Спікери з провідних компаній

ГІБРИДНИЙ ФОРМАТ УЧАСТІ

Оффлайн + онлайн з можливістю переглянути відео-запис

Вигоди участі

BIG TRADE-MARKETING SHOW – це must-visit подія для маркетологів України. На заході ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, спікери провідних компаній поділяться своїми успішними кейсами та інструментами для підвищення ефективності трейд-маркетингової функції у ваших компаніях.

Лейтмотивом програми конференції BIG TRADE-MARKETING SHOW у 2024 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу:

 

  • Вплив лідерів думки та інфлюєнсерів
  • Діджиталізація
  • Персоналізація
  • E-commerce – як окремий канал
  • BIG Data
  • Колаборації
  • Клієнт-сервіс
  • Зростання частки СТМ
  • SMM Продажу
  • Каси самообслуговування
  • Крафтові продукти
  • Шоу бокси

Участь у Конференції надасть можливість:

Переваги offline-формату

- Нетворкінг. Це хороша можливість придбати нові корисні знайомства, знайти партнерів і однодумців. Незважаючи на всю сучасність технологій, навіть хвилинне живе спілкування offline може розповісти про співрозмовника набагато більше, ніж листування або спілкування у відео-форматі.

-Можливість наживо побачити виступи Спікерів, відчути їхню енергетику, поспілкуватися з ними поза формальною обстановкою, отримати відповіді на запитання, що цікавлять.
- Присутність у залі конференції сприяє максимальній концентрації уваги на важливій інформації.
- Можливість особистого спілкування та обміну досвідом із колегами по ринку дасть Вам свіжий погляд на власні бізнес-процеси.
- Offline зустріч сприяє більш конструктивному діалогу та прийняттю оперативних рішень.
- Відвідування виставкової зони на конференції дозволяє побачити та протестувати нові рішення, а також ознайомитись із новинками продукції.
- Ви відвернетесь від щоденних рутинних справ, сконцентруєтеся на стратегічних рішеннях для бізнесу, надихнетеся новими ідеями та отримаєте яскраві враження.

Спікери конференції

Сергій Мицик
Комерційний директор КФ "ДЕСНА"
Катерина Калюжна
Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine
Надія Бігун
Заступниця Міністра економіки України
Ірина Громова
Директорка з маркетингу Art Nation Loyalty
Аліна Євзютіна
Маркетолог компанії LISTEX
Аліна Кондратенко
Керівниця групи бренд-маркетингу напряму "Снекінг" компанії МХП
Ксенія Михайленко
Media Director в Promodo
Анна Луганська
Директорка з маркетингу VARUS
Юлія Кізима
Head of PM & CE Department в Adelina Call Center & BPO
Альона Муріна
Маркетинг директор WINETIME
Сергій Полтавський
Засновник агенції POLT
Дмитро Кукуруза
Chief Executive Officer ТОВ «Турум-бурум»
Фатіма Тисячник
Директорка з маркетингу Компанія DELTA FOOD
Юлія Корань
Керівниця відділу маркетингу ТОВ «Галіція-Трейд» (національні бренди соків Galicia та Світанок)
Марія Бабко
Керівниця департаменту маркетингу Suziria Distribution
Анна Пилипенко
Marketing Director Komo, Kaniv, Cheese Club
Максим Бєлов
Маркетинг-директор мережі супермаркетів NOVUS

УЧАСНИКИ КОНФЕРЕНЦІЇ



Програма конференції

ЗАЛ 1. СПІКЕРИ МИНУЛОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ 2024

9:45-10:00

Сергій Мицик

Комерційний директор КФ "ДЕСНА"

МОДЕРАТОР ЗАХОДУ

10:00-10:30

Катерина Калюжна

Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine

ЯК ЗМІНИЛАСЯ ПОВЕДІНКА ПОКУПЦІВ ТА ЯК ВИБУДОВУВАТИ З НИМИ КОМУНІКАЦІЮ В УМОВАХ ВЕЛИКОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА

10:30-11:00

Надія Бігун

Заступниця Міністра економіки України. Має дві вищі освіти. Першу здобула в Дніпропетровському університеті інженерів залізничного транспорту за спеціальністю "Екологія та охорона навколишнього середовища", отримавши диплом з відзнакою. Другу вищу освіту отримала за фахом "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" у Таврійському національному університеті. Навчалась у Київській школі економіки за програмою “Підвищення кваліфікації в галузі публічних закупівель”. Також пройшла курс “Публічні закупівлі для центральних закупівельних організацій” у WU Executive Academy (факультет Віденського економічного університету).

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПОСТАЧАЛЬНИКІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ ТА РІТЕЙЛУ. ЯК УКРАЇНСЬКІ КОМПАНІЇ МОЖУТЬ СТАТИ ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ?

11:00-11:15

Ірина Громова

Директорка з маркетингу Art Nation Loyalty. Компанія спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності для ритейлерів та розробляє фіджитальні товари для FMCG.

ЯК ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЗМІНЮЄ РИТЕЙЛ: ІДЕЇ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ МАЙБУТНЬОГО

11:15-11:30

Аліна Євзютіна

Маркетолог компанії LISTEX

ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ДАНИМИ ПРО ТОВАРИ: КЛЮЧ ДО ОПТИМІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ

11:30-12:00

КАВА-БРЕЙК, ЗНАЙОМСТВО, НЕФОРМАЛЬНЕ СПІЛКУВАННЯ

12:00-12:30

Аліна Кондратенко

Керівниця групи бренд-маркетингу напряму "Снекінг" компанії МХП

РИТЕЙЛЕР І ВИРОБНИК: ЯК ГРАТИ В ОДНІЙ КОМАНДІ З КОРИСТЮ ДЛЯ СПОЖИВАЧА

12:30-12:50

Ксенія Михайленко

Media Director в Promodo

БРЕНД ЧИ ЗНИЖКИ? АБО ЯК НЕ ПОТОНУТИ В ПРОМОСПІРАЛІ

12:50-13:20

Анна Луганська

Директорка з маркетингу VARUS

КЛІЄНТОКОХАННЯ: ЯК ЦІННОСТІ КЛІЄНТІВ ОБʼЄДНАТИ З ЦІННОСТЯМИ КОМПАНІЇ

13:20-13:35

Юлія Кізима

Head of PM & CE Department в Adelina Call Center & BPO

ЯК ПРАЦЮВАТИ ЗІ ЗВОРОТНІМ ЗВ’ЯЗКОМ КЛІЄНТІВ?

13:35-14:05

Альона Муріна

Маркетинг директор WINETIME. 10 років досвіду в маркетингу ритейлу, 6 років з яких на посаді маркетинг директорки, де займається розвитком портфеля бренду, позиціонування, продуктової стратегії та маркетингових комунікацій мережі. За час роботи було впроваджено програму лояльності, комунікаційні та маркетингові та бренд стратегії. Виконує аналітичне планування, стратегічно важливі для бренду та його екосистеми завдання зі створення брендингу. Запускала комунікаційні стратегії нових продуктів та напрямків бізнесу власного виробництва: Ферма TROSTYNKA та пекарня ЖОРНОВА.

БІЗНЕС, ЯК СТОСУНКИ: ОСОБЛИВИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ КЛІЄНТ СЕРВІСУ

14:05-14:20

Сергій Полтавський

Засновник агенції POLT

ЧИМ КОРИСНИЙ ТІКТОК І ЯКІ ЙОГО СИЛЬНІ СТОРОНИ У 2024?

14:20-14:35

Дмитро Кукуруза

Chief Executive Officer ТОВ «Турум-бурум»

ІНТЕРФЕЙС, ЯК СКЛАДОВА GROWTH СТРАТЕГІЇ
Позитивний досвіт користувача – стратегічний актив для бізнесу
Як інтерфейс впливає на ефективність вашого проєкту
Які кроки потрібно зробити для росту CR

14:35-15:20

ОБІД, КОМЕРЦІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ, ОБМІН ДОСВІДОМ

15:20-15:50

Фатіма Тисячник

Директорка з маркетингу Компанія DELTA FOOD

ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ТА РОЗВИТОК КЛІЄНТСЬКОГО СЕРВІСУ В ДИСТРИБУЦІЇ

15:50-16:20

Юлія Корань

Керівниця відділу маркетингу ТОВ «Галіція-Трейд» (національні бренди соків Galicia та Світанок). 6 років досвіду як практичного маркетингу на виробничих підприємствах національних брендів. Працювала бренд-менеджером на кондитерській фабриці “Ярич”, де займалася розширенням портфелю бренду та смакового асортименту. Займала посаду менеджера категорії морозива в ТМ “Лімо”, де проводила продуктовий маркетинг, виводила на ринок нові продукти та здійснювала національну рекламну кампанію. З 2021 року працює керівником відділу маркетингу в ТОВ “Галіція-Трейд” - вивела на ринок новий бренд та здійснювала співпрацю з національними брендами. Веде фріланс-проекти в non-food. Має практику в категоріях текстилю, телекомунікаційного обладнання та медицині. За цей період набула значного досвіду в галузі маркетингу, розвинувши навички у розробці стратегій та управлінні брендом.

АДАПТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ НОВИХ БРЕНДІВ У РЕАЛІЯХ 2023-24 РОКІВ: ВІД ЕМОЦІЙНИХ ІНСАЙТІВ ДО АЛЬТЕРНАТИВНИХ РЕКЛАМНИХ ПІДХОДІВ
Виведення нового бренду на ринок: стратегії та підходи
Пошук емоційних інсайтів: розуміння потреб та бажань цільової аудиторії
Тестування креативів дизайну: вплив на сприйняття та емоційну зв’язок з брендом
Рекламна кампанія: альтернативні підходи та канали комунікації при обмеженому бюджеті

16:20-16:50

Марія Бабко

Керівниця департаменту маркетингу Suziria Distribution

ПАРТНЕРСТВО У ЗРОСТАННІ: ЯК НАШІ БІЗНЕС-РІШЕННЯ ЗРОЩУЮТЬ КЛІЄНТІВ ТА ФОРМУЮТЬ РИНОК

16:50-17:20

Анна Пилипенко

Marketing Director Komo, Kaniv, Cheese Club

ЯСКРАВІ ІННОВАЦІЇ У ТЕМНІ ЧАСИ. ІСТОРІЯ УСПІХУ НОВИНОК НА ПОЛИЦІ
Що робити коли всі бренди в портфелі потребують релончу?
Шлях новинок - від ідеї до полиці
Результат. Який він в цифрах?

17:20-17:50

Максим Бєлов

Маркетинг-директор мережі супермаркетів NOVUS

ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ. ЕВОЛЮЦІЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ - ВІД ДОВІРИ ДО ЛЮБОВІ – КЕЙС NOVUS
Де ми зараз
Маркетинг під час війни
Чим живе споживач
Позиціонування через коммунікацію: кейс NOVUS:
- нове позиціонування
- еволюція обіцянок
- фірмовий стиль

ЗАЛ 2. СПІКЕРИ МИНУЛОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ 2024

Андрій Кларус

МОДЕРАТОР ЗАХОДУ

12:00-12:30

Дар’я Смерічевська

Начальник відділу трейд-маркетингу інтернет магазину EVA.UA ТОВ «Руш»

ЕФЕКТИВНІ НЕЦІНОВІ ПРОМО. НЕСТАНДАРТНІ АЛЬТЕРНАТИВИ ЗНИЖКАМ ЗА ОБМЕЖЕНОГО БЮДЖЕТУ НА ПРОСУВАННЯ

12:30-13:00

Кристина Башлій

Директор з маркетингу SOVA. 13 років досвіду у рекламі. 6 років співпраці з брендом SOVA: за цей час подарували кольє Мей Маск, запустили колаборації з THE Hardkiss і Frolov, Разом з United24 створили браслети Азовсталь і зібрали гроші на армію дронів

КОЛАБОРАЦІЇ ТА СТРАТЕГІЧНІ ПАРТНЕРСТВА: КЛЮЧ ДО УСПІХУ У ТРЕЙД-МАРКЕТИНГУ

13:00-13:30

Юлія Дробишева

Директорка з маркетингу в "АГРОМАТ"

НОВЕ У DIGITAL-МАРКЕТИНГУ: ІНСТРУМЕНТИ, МЕТРИКИ, ІНСАЙТИ

13:30-13:50

Олена Шишко

Head of Sales Creatio

СТРАТЕГІЯ ЗАСТОСУВАННЯ NO-CODE ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ КРАЩИХ ПОКАЗНИКІВ БІЗНЕСУ

13:50-14:20

Анастасія Макова

Директорка з маркетингу Бізнес-напряму товарів для дому Україна та Єкспорт Схід, Корпорація «Біосфера»

ЛІДЕРСТВО У ТРЕЙД-МАРКЕТИНГУ: ВПЛИВ ІНДУСТРІЇ ТА КЛЮЧОВІ СТРАТЕГІЇ

14:20-15:05

ОБІД, КОМЕРЦІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ, ОБМІН ДОСВІДОМ

15:05-15:35

Олег Нікольський

Маркетинг директор мережі "Фокстрот"

РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ШЕСТЕРЕНЬ У ДВИГУНІ КОМПАНІЇ: ОСНОВНИЙ ДАШБОРД МАРКЕТОЛОГА

15:35-16:05

Ігор Дідок

Директор з маркетингу медичної лабораторії ДІЛА. Член Академічної ради MSc in Marketing Management. Експерт з 20-річним досвідом управління маркетингом. До 2023 р. – маркетинг-директор мережі аптек «Подорожник», а також групи компаній «Модерн-Експо» – одного з найбільших у Центральній та Східній Європі виробника обладнання та рішень для роздрібної торгівлі та директор концепт-дизайн агенції SQUARES. 2015-2016 р. – керівник практики роздрібу брендингового агентства FEDORIV. У 2008-2015 рр. – маркетинг-директор компанії DЦ-Україна. Відповідав за ребрендинг та переформатування мережі після її продажу глобальній корпорації Watsons. Розробив та запустив програму лояльності Watsons Club, що стала однією з найуспішніших в Україні та нараховує 4 млн. учасників

СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА. ЯК ЗМІНИЛАСЬ РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У БІЗНЕСІ В УМОВАХ ВОЄННОЇ ЕКОНОМІКИ
1. Адаптація в умовах війни: зміна до визначення стратегії, гнучкість та швидкість реакції.
2. Важливість тактичних дій та їх вимірюваність сьогодні.
3. Реорганізація маркетингових зусиль для адаптації до змін

16:05-16:35

Максим Незвієцький

Віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора

ЯК СТВОРЮВАТИ ЛОЯЛЬНІСТЬ ПОКУПЦІВ?

ПРЕМІЯ - BIG TRADE-MARKETING AWARD-2025

18:00-20:00

Участь у премії - BIG Trade-Marketing Award-2025

Премія в галузі TRADE маркетингу присуджується за визначні та успішні маркетингові стратегії, які були реалізовані в 2023-2024 рр. Прийняти участь може будь яка роздрібна мережа, виробник, дистрибутор, маркетингова чи PR агенція, презентувавши трейд-маркетинговий кейс з якісними та кількісними показниками: залучення нових клієнтів, підвищення лояльністі, підвищення впізнаваністі бренду, зміна сприйняття бренду або поєднання кожного з цих способів за допомогою ефективного креативу, задля досягнення бажаних цілей, ін.

ПАРТНЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ




ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ

Хочете стати партнером? Зв'яжіться з нами!

Відгуки учасників

Больше всего понравилось выступление Людмилы Мочальской. Также было полезно узнать больше о программе лояльности и штучном интеллекте. И как адаптировать рекламное сообщение под новые условия. Посетив конференцию, появились идеи по внедрению программы лояльности. Организация на высшем уровне.

Все очень уютно и правильно организовано, спасибо. Были интересные темы по продвижению в интернете, также узнала о новых тенденциях и раскрыты полезные идеи! Очень понравился доклад Татьяны Пащенко и Андрея Боровского.

Понравилось то, что были спикеры, которые рассказывали реальные кейсы с конкретными цифрами. Также возможность задавать вопросы в процессе конференции. Прежде всего обмен опытом. Были прекрасно раскрыты темы лояльности покупателей Людмилой Мочальской и Андреем Боровским. Новый взгляд на продвижение продуктов.

Атмосфера конференции, располагающая к генерации новых идей, мотивирующая совершенствоваться и двигаться вперед. Полученная информация говорит о том, что еще много есть всего на рынке, в маркетинге эффективного, есть к чему стремиться и куда развиваться. Благодаря таким конференциям бизнес не стоит на месте. Каждый может найти для себя, что-то для решения возникающих вопросов в компании, или на базе полученной информации придумать, что-то свое уникальное. Убедилась, что в своей работе двигаюсь в верном направлении. Полезные знакомства. Вдохновилась, новыми идеям. Не останавливаться, развиваться и дальше давать возможность нам узнавать новые тренды и веяния на рынке) Спасибо, за конференцию!

Отличная организация конференции. Техническое оснащение. Однозначно важное и нужное мероприятие для рынка FMCG. Интересна была тема продвижения Бренда в сети Интернет (Хенкель), обще аналитические доклады, тенденции и тренды. Я впервые на ваших конференциях, был интересен формат и погружение в тематику и проблематику рынка.

Понравилась категоризация участников с помощью ленточек :) В рамках конференции представлены компании разного уровня. Обмен опытом и практические кейсы – это лучший практикум. Провёл несколько бизнес-встреч с текущими клиентами-спикерами + познакомился с потенциальными клиентами.

Сподобалась організація заходу, виступи спікерів, Просування торгових марок та кооперація брендів у період пандемії. Для мене це була перша конференція - багато корисної інформації та знайомство з топами українського бізнесу. Все супер - на п’ять балів!

Понравился доклады GFK и Henkel. Такая конференция очень важна- обмен опытом, новые веяния и вдохновение – важные составляющие успешной работы. Для меня наиболее полезной был обзор GfK и доклад по нашей отрасли от Henkel. Структуризация мыслей по формированию маркетинговой стратегии.

Конференция очень актуальна на сегодняшний день, представляет возможность обмениваться опытом специалистами разных компаний. Много компетентных спикеров, организация мероприятия на высоком уровне, интересные темы выступления, удобная локация, качественная подготовка.

Конференция дает возможность выявлять тренды. Для меня важным был обмен опытом, новые знакомства, доброжелательность, помощь персонала. Выявляет тренды, заряжает, новая информация, прокачка знаний.

Больше всего понравилась актуальность, интересные кейсы, профессиональные спикеры. Драйверы успеха ритейла. Диджитализация продаж. Понимание процессов изменения как ритейла, так и современного покупателя. Все понравилось.

«Самое важное — это практические как успешные, так и неуспешные кейсы. Выводы, пример работы над ошибками. Советы по составлению схемы работы над тем или иным проектом с практическими примерами и рекомендациями. Также интересно услышать кейсы с других рынков (ближайших), чтобы понимать глобальные тренды развития.» Улучшила свой опыт публичных выступлений, нетворкинг. Все отлично. Спасибо за приглашение. Продолжайте развиваться в этом направлении.

Очень важен блок управления клиентским опытом, он будет полезен абсолютно всем компаниям, которые работают в условиях высокой конкуренции. Знакомства. Общение с коллегами. Все отлично, продолжайте в том же духе!)

Интересные спикеры и презентации. Получила много актуальной информации по рынку FMCG в категории продукты питания, которую можно использовать для корректировки подходов в работе.

Все круто. Для меня очень полезная тема в программе лояльности. Нашла все ответы на свои вопросы.

Понравилось выступление спикера с Польши, обмен опытом. Получила новые, полезные знакомства.

Все отлично. Успехов вам. Особенно понравился высокий уровень мероприятия и качественно подобранный состав спикеров.

Понравились организация, некоторые спикеры. Все было прекрасно. В первую очередь конференция дает достаточное количество информации для раздумий. Более всего была полезна тема, которую раскрывала Наталья Шилова. Для нас сейчас это очень актуально. Продолжайте в том же духе)

В этот раз и спикеры, и темы были подобраны очень удачно, благодаря чему получилась логичная и всесторонняя презентация подхода Customer Journey.

Понравилась возможность полноценно пообщаться с некоторыми участниками. Возможность ориентироваться в новейших тенденциях и стратегии маркетинга крупных компаний и владельцев бизнеса. Понимание потребностей наших клиентов и возможность плодотворно с ними работать. Коммуникация с представителями стратегически важных и перспективных для нас компаний.

Місце проведення та контактна інформація

Реєстрація

Для реєстрації заповніть форму нижче. Також Ви можете відправити нам питання, яке Вас цікавить