BIG TRADE-MARKETING SHOW-2024

Днів
Годин
Хвилин
Секунд

NEW REALITY – NEW POSSIBILITIES

Дата

2 лютого 2024 р.

Місце

м. Київ, UBI Конференц Хол, ул. Дорогожицкая, 8

Залишилось

Спікери

Українські та зарубіжні експерти в галузі трейд-маркетингу та маркетингу

Про проект Big Trade-Marketing Show

Висока концентрація практичних кейсів у тандемі з виступами спікерів та експертів з провідних компаній України створюють на конференції комплекс максимально ефективних інструментів для прокачування “скіллів” маркетингових команд, сприяють натхненню на пошуку та впровадженню інноваційних та проривних рішень, дають можливість удосконалити систему трейд-маркетингу, і навіть розширити межі розуміння поведінки споживача за умов поточних реалій.

2 лютого 2024р. на щорічній конференції з трейд-маркетингу Big Trade-Marketing Show-2024: NEW REALITY – NEW POSSIBILITIES, на одному бізнес майданчику зустрінуться понад 400 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу, скласти план з удосконалення роботи власних відділків маркетингу, перейняти успішний досвід колег, отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України, поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу, придбати нових партнерів, провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації з учасниками заходу - і все це за один день.

Аудиторія участників

За діяльністю:

Виробники 41%
Рітейлери 22%
Дистриб'ютори 18%
Креативні та рекламні агенції 10%
Суміжна галузь (консалтинг, послуги для маркетингу) 5%
IT 4%

За рівнем менеджменту:

Керівники маркетингових підрозділів 29%
Генеральні директори, власники 23%
Директора з продажу 17%
Бренд-менеджери, національні менеджери 13%
Трейд-маркетологи 12%
Комерційні директори 6%

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ

  • Як за умов мінливого ринку створювати затребувані продукти, як інтегрувати в поточну продуктову лінійку?
  • Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
  • Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.
  • Як створити працюючу акцію? Дієві інструменти планування та оцінки ефективності трейд-маркетингових акцій.
  • Ціна ефективної трейд-маркетингової активності, окупність витрат при досягненні цілей маркетингової активності.
  • Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах
  • Нове у digital-маркетингу: інструменти, метрики, інсайти.
  • Перезапуск маркетингової стратегії у нових умовах.
  • Виведення нових продуктів у реаліях 23-24 років. Можливості та обмеження?
  • Використання доступних інструментів для аналізу ефективності маркетингу?
  • Як підтверджувати ефективність рекламних активностей?
  • Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.
  • Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
  • Як позбутися overstock і не допустити out of stock під час планування та проведення маркетингових активностей.
  • Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.
  • Розробляємо ефективну та гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації
  • Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
  • Виведення нового продукту в умовах війни. Будуємо фінансову модель.
  • Як аналітика допомагає знайти та розробити товар-бестселер?
  • Емоційна складова комунікації. Що зараз чекає клієнт?
  • Оцінка промокомпаній в каналі традиційного роздробу
  • Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.
  • Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах
  • Метрики маркетингової активності у продажу через E-commerce.
  • Методи просування товарів в поточних економічних умовах.

Програма



Спецпроекти у рамках події

ВИСТАВКА ІДЕЙ ТА РІШЕНЬ

Експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу

15 ТОП-ПРАКТИКІВ

Спікери з провідних компаній

ГІБРИДНИЙ ФОРМАТ УЧАСТІ

Оффлайн + онлайн з можливістю переглянути відео-запис

Вигоди участі

BIG TRADE-MARKETING SHOW – це must-visit подія для маркетологів України. На заході ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, спікери провідних компаній поділяться своїми успішними кейсами та інструментами для підвищення ефективності трейд-маркетингової функції у ваших компаніях.

Лейтмотивом програми конференції BIG TRADE-MARKETING SHOW у 2024 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу:

 

  • Вплив лідерів думки та інфлюєнсерів
  • Діджиталізація
  • Персоналізація
  • E-commerce – як окремий канал
  • BIG Data
  • Колаборації
  • Клієнт-сервіс
  • Зростання частки СТМ
  • SMM Продажу
  • Каси самообслуговування
  • Крафтові продукти
  • Шоу бокси

Участь у Конференції надасть можливість:

Переваги offline-формату

- Нетворкінг. Це хороша можливість придбати нові корисні знайомства, знайти партнерів і однодумців. Незважаючи на всю сучасність технологій, навіть хвилинне живе спілкування offline може розповісти про співрозмовника набагато більше, ніж листування або спілкування у відео-форматі.

-Можливість наживо побачити виступи Спікерів, відчути їхню енергетику, поспілкуватися з ними поза формальною обстановкою, отримати відповіді на запитання, що цікавлять.
- Присутність у залі конференції сприяє максимальній концентрації уваги на важливій інформації.
- Можливість особистого спілкування та обміну досвідом із колегами по ринку дасть Вам свіжий погляд на власні бізнес-процеси.
- Offline зустріч сприяє більш конструктивному діалогу та прийняттю оперативних рішень.
- Відвідування виставкової зони на конференції дозволяє побачити та протестувати нові рішення, а також ознайомитись із новинками продукції.
- Ви відвернетесь від щоденних рутинних справ, сконцентруєтеся на стратегічних рішеннях для бізнесу, надихнетеся новими ідеями та отримаєте яскраві враження.

Спікери конференції

ПОСТІЙНІ УЧАСНИКИ КОНФЕРЕНЦІЇ



Програма конференції

Олег Шмуляєв

Заступник голови правління з маркетингу МХП

СТВОРЕННЯ ЗАТРЕБУВАНОГО ПРОДУКТУ В УМОВАХ МІНЛИВОГО РИНКУ, ЯК ІНТЕГРУВАТИ ЙОГО В ПОТОЧНУ ПРОДУКТОВУ ЛІНІЙКУ

Катерина Калюжна

Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine

ЯК ЗМІНИЛАСЯ ПОВЕДІНКА ПОКУПЦІВ ТА ЯК ВИБУДОВУВАТИ З НИМИ КОМУНІКАЦІЮ В УМОВАХ ВЕЛИКОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА

_




ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ

Хочете стати партнером? Зв'яжіться з нами!

Відгуки учасників

Больше всего понравилось выступление Людмилы Мочальской. Также было полезно узнать больше о программе лояльности и штучном интеллекте. И как адаптировать рекламное сообщение под новые условия. Посетив конференцию, появились идеи по внедрению программы лояльности. Организация на высшем уровне.

Все очень уютно и правильно организовано, спасибо. Были интересные темы по продвижению в интернете, также узнала о новых тенденциях и раскрыты полезные идеи! Очень понравился доклад Татьяны Пащенко и Андрея Боровского.

Понравилось то, что были спикеры, которые рассказывали реальные кейсы с конкретными цифрами. Также возможность задавать вопросы в процессе конференции. Прежде всего обмен опытом. Были прекрасно раскрыты темы лояльности покупателей Людмилой Мочальской и Андреем Боровским. Новый взгляд на продвижение продуктов.

Атмосфера конференции, располагающая к генерации новых идей, мотивирующая совершенствоваться и двигаться вперед. Полученная информация говорит о том, что еще много есть всего на рынке, в маркетинге эффективного, есть к чему стремиться и куда развиваться. Благодаря таким конференциям бизнес не стоит на месте. Каждый может найти для себя, что-то для решения возникающих вопросов в компании, или на базе полученной информации придумать, что-то свое уникальное. Убедилась, что в своей работе двигаюсь в верном направлении. Полезные знакомства. Вдохновилась, новыми идеям. Не останавливаться, развиваться и дальше давать возможность нам узнавать новые тренды и веяния на рынке) Спасибо, за конференцию!

Отличная организация конференции. Техническое оснащение. Однозначно важное и нужное мероприятие для рынка FMCG. Интересна была тема продвижения Бренда в сети Интернет (Хенкель), обще аналитические доклады, тенденции и тренды. Я впервые на ваших конференциях, был интересен формат и погружение в тематику и проблематику рынка.

Понравилась категоризация участников с помощью ленточек :) В рамках конференции представлены компании разного уровня. Обмен опытом и практические кейсы – это лучший практикум. Провёл несколько бизнес-встреч с текущими клиентами-спикерами + познакомился с потенциальными клиентами.

Сподобалась організація заходу, виступи спікерів, Просування торгових марок та кооперація брендів у період пандемії. Для мене це була перша конференція - багато корисної інформації та знайомство з топами українського бізнесу. Все супер - на п’ять балів!

Понравился доклады GFK и Henkel. Такая конференция очень важна- обмен опытом, новые веяния и вдохновение – важные составляющие успешной работы. Для меня наиболее полезной был обзор GfK и доклад по нашей отрасли от Henkel. Структуризация мыслей по формированию маркетинговой стратегии.

Конференция очень актуальна на сегодняшний день, представляет возможность обмениваться опытом специалистами разных компаний. Много компетентных спикеров, организация мероприятия на высоком уровне, интересные темы выступления, удобная локация, качественная подготовка.

Конференция дает возможность выявлять тренды. Для меня важным был обмен опытом, новые знакомства, доброжелательность, помощь персонала. Выявляет тренды, заряжает, новая информация, прокачка знаний.

Больше всего понравилась актуальность, интересные кейсы, профессиональные спикеры. Драйверы успеха ритейла. Диджитализация продаж. Понимание процессов изменения как ритейла, так и современного покупателя. Все понравилось.

«Самое важное — это практические как успешные, так и неуспешные кейсы. Выводы, пример работы над ошибками. Советы по составлению схемы работы над тем или иным проектом с практическими примерами и рекомендациями. Также интересно услышать кейсы с других рынков (ближайших), чтобы понимать глобальные тренды развития.» Улучшила свой опыт публичных выступлений, нетворкинг. Все отлично. Спасибо за приглашение. Продолжайте развиваться в этом направлении.

Очень важен блок управления клиентским опытом, он будет полезен абсолютно всем компаниям, которые работают в условиях высокой конкуренции. Знакомства. Общение с коллегами. Все отлично, продолжайте в том же духе!)

Интересные спикеры и презентации. Получила много актуальной информации по рынку FMCG в категории продукты питания, которую можно использовать для корректировки подходов в работе.

Все круто. Для меня очень полезная тема в программе лояльности. Нашла все ответы на свои вопросы.

Понравилось выступление спикера с Польши, обмен опытом. Получила новые, полезные знакомства.

Все отлично. Успехов вам. Особенно понравился высокий уровень мероприятия и качественно подобранный состав спикеров.

Понравились организация, некоторые спикеры. Все было прекрасно. В первую очередь конференция дает достаточное количество информации для раздумий. Более всего была полезна тема, которую раскрывала Наталья Шилова. Для нас сейчас это очень актуально. Продолжайте в том же духе)

В этот раз и спикеры, и темы были подобраны очень удачно, благодаря чему получилась логичная и всесторонняя презентация подхода Customer Journey.

Понравилась возможность полноценно пообщаться с некоторыми участниками. Возможность ориентироваться в новейших тенденциях и стратегии маркетинга крупных компаний и владельцев бизнеса. Понимание потребностей наших клиентов и возможность плодотворно с ними работать. Коммуникация с представителями стратегически важных и перспективных для нас компаний.

Місце проведення та контактна інформація

Реєстрація

Для реєстрації заповніть форму нижче. Також Ви можете відправити нам питання, яке Вас цікавить