Виставка-Конференція Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2024

Днів
Годин
Хвилин
Секунд

Restart в рітейлі: Як піднятися на новий рівень конкурентоспроможності

Дата

18-19 КВІТНЯ

Місце

м. Київ, ACCO International, Проспект Берестейський, 40-Б

Залишилось

Спікери

Провідні експерти України та Зарубіжжя

Про проєкт FoodMaster&NonFoodMaster-2024

Відбудеться XV Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2024, та VII всеукраїнська практична конференція для керівників закупівель та категорійних менеджерів CatMаnMaster-2024, які зберуть понад 400 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників. Тема в цьому році: Best experience співпраці ритейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу

Цього року на майданчику конференції буде реалізовано Національний проєкт «Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 закупівлі продуктової галузі України». Організатор проекту - TradeMasterGroup, за підтримки програми USAID з аграрного та сільського розвитку – АГРО.
Мета проєкту: Поліпшення та заповнення прогалин в асортименті забезпечення продуктами харчування населення України, за рахунок визначення переліку категорій потреби мереж та пошуку під них українських виробників, а також створення умов укладання контрактів на постачання продуктів харчування на основі серії переговорів між мережами, дистрибуторами і виробниками.
Подати заявку на участь в проєкті (до 15 Березня 2024):

Якщо ви виробник, постачальник: https://forms.gle/kZALnxwJEsCrdBY17

Якщо ви рітейлер, дистрибутор: закупівельник продуктів харчування https://forms.gle/Ud9NMcsJGtDWu3WU7 

Аудиторія учасників конференції: понад 400 власників та топ-менеджерів роздрібних мереж України, Європи та ближнього зарубіжжя (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ), Провідні виробники та імпортери FMCG товарів (від міжнародних компаній -Лідерів до невеликих регіональних виробників продуктів харчування).

Серед постійних учасників:

Провідні виробники та дистриб'ютори: "Соломія, "ВГП", "Житомирський маслозавод Рудь", "Ямуна", ТД "Дельта", "СВК", КФ "Десна", "Люксус-С", "Три Старі "Флагман Сі Фуд", "Пірана", "Наш Продукт", ТМ "Інделіка", "Лакталіс Україна", "Чумак", "Оліс", "Дарпак", "Савсервіс Столиця", "Карлсберг Україна", " Рідний Продукт", "Королівський Смак", "Корпорація Біосфера", ТД "Поляків" та ін.)

Роздрібні мережі України та ближнього зарубіжжя (топ-50): "Метро Кеш енд Кері Україна", VARUS, "Таврія-В", "Велика Кишеня", "Фоззі Груп", Novus, "Наш край", "Укр-Трейд" , "АТБ-Маркет", "ВОГ Рітейл", "Львівхолод", "Еко-маркет", "Вересень Плюс", "КЛО", "Фора", "Економ Плюс", "Чудо Маркет", UPG, "Епіцентр К", Пчілка маркет, Мережа Тайстра, мережа Сім-23,  Бадьорий, Аврора Мультимаркет, Ритейл, Восторг, Аргон (Грош), БРСМ-Нафта, ПАНІ, Мережа гіпермаркетів ЗаТак та ін.

Суміжні галузі: постачальники обладнання, IT, пакування, консалтингу, логістичні оператори, імпортери та ін.

Дивитися фоторепортаж конференції FoodMaster&PrivateLabel-2023

Підсумки конференції FoodMaster&PrivateLabel-2023

Аудиторія

За родом діяльності

Виробники 54%
Ритейлери 22%
Суміжна галузь (консалтинг, логістика, упаковка, ЗМІ та ін.) 13%
Дистриб'ютори, імпортери 7%
ЗМІ 4%

За рівнем менеджменту

Національні та регіональні менеджери по роботі з ключовими клієнтами 26%
Комерційний директор 22%
Власник, генеральний, виконавчий директор 20%
Директор з маркетингу, продажу, розвитку та PR 23%
Керівники департаменту СТМ та категорійні менеджери, директор із закупівель, заступник директора 9%

В рамках конференції Ви дізнаєтеся:

  • Актуальні тренди харчової галузі у 2024 році
  • Як змінилася споживча поведінка, як адаптувати бізнес до нової реальності
  • 10 помилок виробників, які не дозволяють розпочати експорт своєї продукції
  • Моделі Категорійного Менеджменту для мультиканального рітейлу
  • Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміну купівельних уподобань. Кейси впровадження
  • Як оптимізувати торговий та виробничий бізнес у 2024 році: Автоматизовані системи управління підприємством
  • Структура роздрібного ціноутворення: сучасні підходи та технології
  • Управління простором торгового залу через викладення на основі ролі категорії
  • Підготовка ідеального КП на основі аналізу асортиментної матриці
  • Прийняття рішень в умовах невизначеності. Рекомендації та практичний досвід
  • Управління асортиментом. практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в умовах воєнного стану. Найкращі практики управління товарообігом в умовах кризової ситуації
  • Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах

Програма



Вигоди конференції

Мета категорійного менеджменту полягає у довгострокових роботах з підвищення ефективності торгової мережі, наслідком чого є збільшення продажів, найкращі умови для здійснення покупок та лояльність покупців.

Ідея управління категоріями проста: керувати кожною категорією продукту таким чином, щоб максимально залучати споживачів та максимізувати прибуток.

Для того, щоб обмінятися знаннями та досвідом у категорійному менеджменті, фахівці-практики найбільших українських компаній 6-й рік поспіль зберуться на CatManMaster-2024.

Спікери з різних країн відкрито ділиться з вами практикою впровадження категорійного менеджменту. На Конференції можна буде дізнатися про найуспішніші кейси найбільших українських та зарубіжних компаній, щоб потім перейняти цей досвід, і використовувати його для зростання ефективності своєї компанії.

Практична спрямованість конференції створить платформу для спілкування однодумців, які хочуть поділитися досвідом, обговорити складності та бар'єри під час впровадження, повчитися на чужих помилках та створити ідеальну модель впровадження категорійного менеджменту.

 
Ставши учасником події, Ви:
 

Спікери конференції

Андрій Кларус
Надія Бігун
Заступниця Міністра економіки України.
Марина Забарило
Генеральний Директор Consumer Panel Services GfK
Кирило Єжов
Директор з розвитку бізнесу Кантар Україна
В’ячеслав Сауц
Директор з маркетингу Мережа аптек «Подорожник»
Емілія Михальська
Операційна директорка e-commerce VARUS
Оксана Ткачук
СМО, IDS Ukraine
Марина Борисова
Директор з маркетингу ТОВ «Овостар Юніон»
Марина Вознесенська
Керівник комерційного департаменту Експрес маркет box
Юлія Голубкова
В.О. Комерційного директора, ТОВ Ашан Україна Гіпермаркет
Максим Безрук
Заступник комерційного директора «Аврора Мультимаркет»
Ніна Воробей
Керівник департаменту продаж і комерції (каналу сучасної торгівлі) ТОВ «Кормоте́х»
Ельміра Гулуєва
Старший аналітик відділу аналізу ринків Pro-Consulting

Ключові питання конференції

1. АКТУАЛЬНІ ТРЕНДИ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ У 2023 РОЦІ. НОВІ ВИКЛИКИ І МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ СФЕРИ FMCG.
2. НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ СФЕРИ FMCG У 2023 РОЦІ. ПОРТРЕТ НОВОГО ПОКУПЦЯ ТА ЯК ЗМІНИЛАСЬ КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ УКРАЇНЦІВ.
3. СУЧАСНИЙ РОЗДРІБНИЙ БРЕНД: ЯК ЗМІНИЛИСЯ ПРАВИЛА ГРИ У РІЗНИХ КАНАЛАХ ВЗАЄМОДІЇ З ПОКУПЦЯМИ?
4. ПЛАНИ ЩОДО ПОДАЛЬШОЇ РОБОТИ ТА РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ВЕЛИКИХ ГРАВЦІВ РИНКУ РИТЕЙЛА УКРАЇНИ.
5. НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ ЩОДО ПОЧАТКУ СПІВПРАЦІ З ПРОВІДНИМИ ПРОДОВОЛЬЧИМИ МЕРЕЖАМИ УКРАЇНИ ТА ЄВРОПИ. УСПІШНІ КЕЙСИ.
6. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОФФЛАЙН І ОНЛАЙН РОЗДРІБ. ВІДНОВЛЕННЯ СЕРВІСІВ ДОСТАВКИ.
7. РОЗВИТОК ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ЧЕРЕЗ E-COMMERCE. ТЕХНОЛОГІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ, ПЛАТФОРМИ.
8. ЯКІ ОСНОВНІ KPI РИТЕЙЛЕРА ПОТРІБНО ЗНАТИ ПОСТАВНИКУ ДЛЯ УСПІШНОГО СПІВПРАЦЯ.
9. ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ. ГОЛОВНІ ТРЕНДИ КОМУНІКАЦІЇ З СПОЖИВАЧЕМ В НЕСТАБІЛЬНИЙ ЧАС.
10. ЯКІ ПРОМО ТА АКЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ РИТЕЙЛЕРАМ ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ ТА ПІДВИЩИТИ ЛОЯЛЬНІСТЬ ПОКУПЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
11. ПЕРЕБУДОВА РОБОТИ ПРОДОВОЛЬЧИХ МЕРЕЖ У ЗВ’ЯЗКУ З ПОЧАТКОМ ВІЙНИ ТА У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД. ЗМІНИ В УМОВАХ СПІВПРАЦІ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ З МЕРЕЖАМИ, ЇХ СПРОЩЕННЯ. УСПІШНІ ПРИКЛАДИ КОЛАБОРАЦІЙ НА ВЗАЄМОВИГІДНИХ УМОВАХ
12. АДАПТАЦІЯ БІЗНЕСУ ДО НОВИХ УМОВ. ШВИДКЕ РЕАГУВАННЯ, ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІН ТА ПЕРЕБУДОВА БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЯК ЗАПОРУКА ВИЖИВАННЯ БІЗНЕСУ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД.
13. СТРУКТУРА ЦІНОУТВОРЕННЯ РИТЕЙЛЕРА: СУЧАСНІ ПІДХОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ.
14. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ АСОРТИМЕНТНОЇ МАТРИЦІ ЧЕРЕЗ УПРАВЛЯННЯ ТОВАРНИМИ ЗАПАСАМИ.
15. УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ. ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ТОВАРООБІГОМ В УМОВАХ КРИЗОВОЇ СИТУАЦІЇ.
16. КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ.
17. МЕРЧАНДАЙЗИНГ В УМОВАХ ВІЙНИ. СТРАТЕГІЇ ТА ПІДХОДИ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА ПОЛИЦЯХ У ТОЧКАХ ПРОДАЖУ ТА ОНЛАЙН У ПЕРІОД НЕСТАБІЛЬНОСТІ. ПРАКТИЧНІ КЕЙСИ.
18. ЯК ВИЗНАЧИТИ АУТСАЙДЕРІВ В КАТЕГОРІЇ І ЩО З НИМИ РОБИТИ?
19. ТЕХНОЛОГІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТРАДИЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ МАГАЗИНІВ ПІД ЗМІНИ КУПІВЕЛЬНИХ УПОДОБАНЬ. КЕЙСИ РЕЗУЛЬТАТИВНОГО ЗАСТОСУВАННЯ.
20. ЗАХОДИ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ: ЯК ПРИЙМАТИ СТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯ ТА ОПТИМІЗУВАТИ ВИТРАТИ ПІД ЧАС ВІЙНИ.
21. ГРУПИ ТОВАРІВ НАЙВИЩОГО ПОПИТУ ПІД ЧАС ВІЙНИ, ЇХ ІМПОРТ ЗАРАЗ ТА У МАЙБУТНЬОМУ. НОВІ УМОВИ ВВЕЗЕННЯ ІМПОРТНИХ ТОВАРІВ, ОБМЕЖЕННЯ ТА ОСНОВНІ ПРАВИЛА ЩОДО ДОТРИМАННЯ ПРОЦЕДУР.
22. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД.
23. АНТИКРИЗОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ. РОЗРОБКА ТА НАЯВНІСТЬ ПЛАНУ «Б», ШВИДКЕ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ, ПЕРЕГЛЯД ТА ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ТА ПЛАНІВ, АНАЛІЗ РИЗИКІВ, ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАВ’ЯЗКІВ З НОВИМИ ПАРТНЕРАМИ, СТРАХОВИЙ АСОРТИМЕНТ, ГНУЧКІСТЬ У ВІДНОСИНАХ З ПАРТНЕРАМИ.
24. ЗБЕРЕЖЕННЯ КОМАНД В УМОВАХ СКОРОЧЕННЯ ОБСЯГІВ РОБОТИ І, ВІДПОВІДНО, НАДХОДЖЕНЬ НА ПОКРИТТЯ ФОНДУ ОПЛАТИ ПРАЦІ.
25. ІННОВАЦІЇ В РИТЕЙЛІ, ЩО ЗБІЛЬШУЮТЬ ПРОДАЖ У ТОРГОВИХ ТОЧКАХ.


Програма конференції

ЗАЛ FOOD&NONFOODMASTER

Андрій Кларус

МОДЕРАТОР ЗАХОДУ

Надія Бігун

Заступниця Міністра економіки України. Має дві вищі освіти. Першу здобула в Дніпропетровському університеті інженерів залізничного транспорту за спеціальністю "Екологія та охорона навколишнього середовища", отримавши диплом з відзнакою. Другу вищу освіту отримала за фахом "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" у Таврійському національному університеті. Навчалась у Київській школі економіки за програмою “Підвищення кваліфікації в галузі публічних закупівель”. Також пройшла курс “Публічні закупівлі для центральних закупівельних організацій” у WU Executive Academy (факультет Віденського економічного університету).

ЯК СТАТИ ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ? ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ - ПОСТАЧАЛЬНИКІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ.

Марина Забарило

Генеральний Директор Consumer Panel Services GfK

FMCG 2024: ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ - MISSION IMPOSSIBLE?

Кирило Єжов

Директор з розвитку бізнесу Кантар Україна

НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ СФЕРИ FMCG У 2024 РОЦІ. ПОРТРЕТ НОВОГО ПОКУПЦЯ ТА ЯК ЗМІНИЛАСЬ КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ УКРАЇНЦІВ

В’ячеслав Сауц

Директор з маркетингу Мережа аптек «Подорожник»

БІЗНЕСИ ДО БІЗНЕСУ. КОЛАБОРАЦІЇ
Важливість колаборацій для мережі аптек "Подорожник"
Як підсилюють колаборації довіру клієнтів до бренду
Кейси колаборацій з Укрзалізницею, АТБ, , Megogo та ін.

Емілія Михальська

Операційна директорка e-commerce VARUS

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОФЛАЙН ТА ОНЛАЙН РОЗДРІБУ. ВІДНОВЛЕННЯ СЕРВІСІВ ДОСТАВКИ

Оксана Ткачук

СМО, IDS Ukraine

ВИВЕДЕННЯ НОВИХ ПРОДУКТІВ У РЕАЛІЯХ 23-24 РОКІВ. МОЖЛИВОСТІ ТА ОБМЕЖЕННЯ
Доцільність нових запусків
Що цінує споживач зараз
Як тримати незламність та зростати в цих умовах

Марина Борисова

Директор з маркетингу ТОВ «Овостар Юніон»

ТРЕНДИ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ І НОВИЙ ПОГЛЯД НА СПОЖИВАЧА. ЯК «ЯСЕНСВІТ» ВИТРИМУЄ СТАЛИЙ РОЗВИТОК У БУРЕМНІ ЧАСИ.
Ситуація в продуктовому рітейлі
Як «Ясенсвіт» реагує на зміни ринку і споживацької поведінки?
Чому і як ми комунікуємо із споживачами? Кейс комунікаційної кампанії «Ясенсвіт» в діджиталі
Де і як купують яйця в Україні?
До чого тут сталий розвиток і чому впізнаваність бренду «рулить» навіть у буремні часи?

Марина Вознесенська

Керівник комерційного департаменту Експрес маркет box

ЯКІ ПРОМО ТА АКЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ РИТЕЙЛЕРАМ ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ ТА ПІДВИЩИТИ ЛОЯЛЬНІСТЬ ПОКУПЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ. КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ

Юлія Голубкова

В.О. Комерційного директора, ТОВ Ашан Україна Гіпермаркет

ЯКІ МОЖЛИВОСТІ ВІДКРИВАЮТЬСЯ ДЛЯ МАЛИХ І СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ У СПІВПРАЦІ З ПРОВІДНИМИ ПРОДОВОЛЬЧИМИ МЕРЕЖАМИ УКРАЇНИ. ЯКІ УСПІШНІ КЕЙСИ ВЖЕ ІСНУЮТЬ

Максим Безрук

Заступник комерційного директора по стратегії роботи з ключовими партнерами. Мережа магазинів «Аврора Мультимаркет»

СТВОРЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА МІЖ РОЗДРІБНОЮ МЕРЕЖЕЮ І ВИРОБНИКОМ. ЯКІ KPI РИТЕЙЛЕРІВ ПОТРІБНО ЗНАТИ ПОСТАЧАЛЬНИКУ ДЛЯ УСПІШНОЇ СПІВПРАЦІ

Ніна Воробей

Керівник департаменту продаж і комерції (каналу сучасної торгівлі) ТОВ «Кормоте́х»

ВИРОБНИК VS РІТЕЙЛЕР: ХТО НАСПРАВДІ БІЛЬШЕ ЗНАЄ ПРО ПРОДАЖІ?

Ельміра Гулуєва

Старший аналітик відділу аналізу ринків Pro-Consulting

АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ У ВИРОБНИЦТВІ ТОВАРІВ ПРОДУКТОВОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ 2024.

ЗАЛ CATMАNMASTER

Сергій Цимбал

Директор Академії мережі АЗК UPG. Досвід роботи з управління торговими підрозділами, маркетингу, навчання ТОП-менеджменту компаній, ціноутворення та аналітики асортименту в сфері оптової та роздрібної торгівлі в компаніях "Епіцентр К", "Нова лінія", "EMI", "Сотня" та ін.

КОНКУРЕНЦІЯ В ПЕРІОД РИНКОВОЇ ТУРБУЛЕНТНОСТІ

Наталія Кірич

Заступник виконавчого директора національної мережі магазинів плитки та сантехніки «АГРОМАТ»

УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ. ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ТОВАРООБІГОМ В УМОВАХ КРИЗОВОЇ СИТУАЦІЇ

Дарія Іванченко

Комерційна директорка NOVUS

ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОДУКТОВОГО РИТЕЙЛУ В КРИЗОВИХ УМОВАХ: УСПІШНІ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ, СПІВПРАЦЯ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ ТА ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ТОВАРООБІГУ

Гульфіра Крок

Експерт з управління асортиментом та ціноутворенням у рітейлі , співавтор книги "Велика книга директора магазину" Досвід роботи: Мережа супермаркетів "Бахетле" (2008-2009 рр; 30 магазинів), керівник регіону, Мережа магазинів жіночого одягу "Оранж" (2005-2006 рр; 20 магазинів.), заступник генерального директора, Мережа магазинів Манго, Промод, Дженніфер ДК «Рельєф» дистрибуція продуктів харчування та алкоголю з Європи.

ЦІНОВА ТА АССОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА МЕРЕЖІ В УМОВАХ ПОСИЛЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ І ЗНИЖЕННЯ КУПІВЕЛЬНОЇ СПРОМОЖНОСТІ

В’ячеслав Склонний

Комерційний директор "Фокстрот"

ЗАПАСИ ТА АСОРТИМЕНТ VS КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В УМОВАХ КРИЗИ

Катерина Кузьміна

Керівник відділу закупівель та сталого розвитку AB InBev Efes Ukraine

КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ЗАКУПКАХ

ВИСТАВКА ТОВАРІВ FMCG ТА РІШЕНЬ ДЛЯ БІЗНЕСУ

Одна з найбільших виставок України продуктової галузі, яка відображає тренди продовольчого ринку та служить його розвитку. Понад 120 виробників та постачальників продуктів харчування візьмуть участь у виставці зі своїми новинками, вишуканими та екзотичними делікатесами, органічними, спортивними продуктами для здорового способу життя.

ЕКСПОНЕНТИ
1.Виробники та дистрибутори FOOD cфери: Кондитерські вироби, солодощі, цукор, мед, повидла Хлібобулочні вироби, борошно, крафтові хліба Напої:кава, фіто чаї, напої, вода Готові страви, напівфабрикати Виробники риби М'ясні вироби,яйця Виробники спортивного харчування Молочні продукти Консервована продукція Виробник кормів, товари для домашніх тварин Виробники круп, пластівців, каш швидкого приготування, супів-пюре, граноли, мюслі Оброблені овочі, фрукти (сухофрукти, горіхи, ін.), Спеції, приправи (спеції, приправи, різні добавки, сіль, ін.) Харчові олії та жири, соуси Снеки, Печені чіпси Вегетаріанські продукти Макаронні вироби
2.Виробники та дистрибутори Nonfood cфери: іграшки, екосумки, дезинфектори, батарейки, акумулятори, ліхтарі, зарядниі пристрої, косметика, побутова хімія, парфумовані свічки з натурального воску, гігієнічна продукція,сувенірна продукція та ін.
3.Суміжні галузі (рішення для компаній): Міжнародна та внутрішня логістика,Постачальник спеціалізованної техніки для для автоматизації точок продажу в секторі HoReCa, пластикова тара, переробкою пластику, HR провайдер, Рішення для автоматизації бізнес-процесів, пакування, виробник вагового обладнання, полімерна сировина та ін.

Дегустація крафтової продукції

Екологічно чиста, органічна продукція, виготовлена фермерськими господарствами України
М'ясо-Молочна продукція
Хлібо-булочна продукція
Алкоголь та пиво
Чай та кава
Кондитерські вироби
Овочі та фрукти
Мед
Трав'яні суміші і приправи

СТОЛИ ПЕРЕГОВОРІВ МІЖ ВИРОБНИКАМИ І МЕРЕЖАМИ

Якщо ви рітейлер, дистрибутор, закупівельник продуктів харчування - прохання записатися на участь в Національному проєкті «Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 закупівлі продуктової галузі України» для організації Вам персонального брендованого столу для перемовин за спеціальним умовами від USAID (АГРО) https://forms.gle/Ud9NMcsJGtDWu3WU7

ПРЕМІЯ - "MADE IN UKRAINE-2024" І "RETAIL IN UKRAINE - 2024"

ПАРТНЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ




ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ

Хочете стати партнером? Зв'яжіться з нами!

Відгуки учасників

Запомнился переговорный процесс. Конференция очень важна! На конференции завел договоренности с одними из наибольших игроков рынка о будущем сотрудничестве.

Запомнился индивидуальный подход, забота об интересах клиента. Конференция очень важна. На конференции предварительно договорились о сотрудничестве с сетями.

Конференция была очень информативной. Мы получили возможность встретиться с коллегами и найти новых потенциальных партнеров – для этого организаторы создали самые благоприятные возможности.

Интересные спикеры, много аналитики. Хорошие при-меры успешных европейских кейсов. Конференция важна,потому как это единственное мероприятие, где можно собрать людей из разных компаний и сфер, которые ра-ботают в направлении СТМ. Наиболее полезными блока-ми были аналитика, кейсы и мастер-класс Потапенко, о том как реально проходит процесс закупок в сетях. По-лучили ценную аналитическую информацию об СТМ. По-лучили контакты с ритейлерами. Презентовали свою компанию.

Конференции с каждым годом все лучше и лучше. Тематики, которые поднимаются на них, становятся все более актуальными. Темы отличаются одна от другой, и это очень хорошо. Кроме того, очень нравится, что организаторы не повторяются и радуют новинками.

У меня самые положительные впечатления от конференции. Приятно, что на мероприятии временами разгорается настоящая дискуссия. Было полезно услышать,чего ждут европейские ритейлеры, и что нам нужно делать для того, чтобы быть представленными в ЕС.

В первую очередь конференция является важной площадкой для производителей , которая дает возможность наладить контакты с представителями сетей. Для меня как представителя ритейла данной мероприятие позволяет держать «руку на пульсе» и быть в курсе тенденций на рынке организованной розницы и современного ритейла, а также знакомство с новыми производителями, поставщиками.

На мероприятии была приятная атмосфера, высокий профессиональный уровень докладчиков, интересные и актуальные темы, что обсуждались. Конференция проведена на высоком уровне. Все понравилось. Успехов и вдохновения Организаторам!

Запомнилось выступление Дмитрия Потапенко, очень красочно, информативно и полезно. Конференция важна и нужна. Более полезна для меня информация о тенденциях на рынке, увеличение продаж с ТТ и др. На конференции провели переговоры с потенциальными клиентами, получение краткого анализа рынка, что применимо в рабочем процессе.

Понравилось. А именно данные по аналитике тенденций рынка/рынков. Хотелось бы еще послушать Елену Жаданову, Эффективные мероприятия по продвижению продукта. Потребительские тренды.

Очень мощная конференция! Информации много, и вся интересная. Очень хорошо подобраны спикеры. В этом преимущество этой конференции перед другими мероприятии похожей направленности.

Очень интересная и содержательная конференция, все доклады построены в правильной последовательности – по психоэмоциональной нагрузке, интересу, «продуманнности». Хочется сказать «Браво!» организаторам!

Запомнилось выступление Дмитрия Потапенко: коротко, конструктивно, четко по теме, умеет держать аудиторию. Получены новые контакты логистических компаний и дистрибуторов. Наиболее информативны были следующие темы: основные тенденции рынка ; Как поднять доходность категории благодаря синергии Сети и Производителя при работе по СТМ.

В первую очередь для меня это было место где я встретила и пообщалась с профессионалами из разных отраслей розничной торговли. Наиболее полезными считаю реальные практические кейсы спикеров. Знакомство с интересными людьми.

Диалог о трендах, новинках и внедрениях всегда интересен и важен для понимая развития рынка. Спикер Варус для меня была очень информативна и познавательна. В целом получила много новой информации к размышлению.

Такі конференції завжди цікаві та корисні для того, щоб завжди залишать в тренді та на рівні, мати здорову конкуренцію між своїми партнерами та конкурентами.

Всегда теплый климат для переговоров. Много полезных контактов приобрели. Еще раз продемонстрировали кассу самообслуживания.

Конференция позволила улучшить коммуникацию и взаимодействие производителей/дистрибуторов и ритейлеров. Предоставила возможность вместе обсудить направление развития рынка, покупательского спроса, предпочтения и опасения потребителя. Обсудила возможность ввода нашего продукта в несколько национальных сетей. Стало понятней построение планограмм в супермаркетах и как с этим работать дальше. Знакомство с интересными продуктами, людьми и мнениями.

Да, конференция важна. Данные по рынку, мнение других участников рынка. Практика. Ознакомился с тенденци ями в других категориях. Почерпнул новые направления для своей компании.

Понравился широкий спектр обсуждаемых тем. Конференция полезна/важна тем, что помогает лучше понять потребности/тенденции/изменения во всей потребительской цепи: производитель, дистрибутор/поставщик, ритейл, потребитель. Завели новые бизнес контакты.

Данная конференция позволяет бизнесу познакомится с сетями и найти точки соприкосновения и возможности расширить свой рынок. Для меня было интересно пообщаться и с сетями, и с бизнесом и услышать их боли.

Организация конференции была на высоком уровне. Конференция очень важна для рынка, т.к. на ней участники могут обмениваться накопленным опытом, узнавать об инновациях. Получила много новой информации. Хотелось бы сказать «Спасибо» организаторам за качественно организованное мероприятие.

Місце проведення та контактна інформація
  • ТОВ "ТрейдМастерГрупп"
  • +38 (067) 505 25 24
  • st@trademaster.com.ua
  • м. Київ, ACCO International, Проспект Берестейський, 40-Б

Реєстрація

Для реєстрації заповніть форму нижче. Також Ви можете відправити нам питання, яке Вас цікавить