Запомнился переговорный процесс. Конференция очень важна! На конференции завел договоренности с одними из наибольших игроков рынка о будущем сотрудничестве.
Дата
27-28 БерезняМісце
м. Київ, ACCO International, Проспект Берестейський, 40-БЗалишилось
Спікери
Провідні експерти України та ЗарубіжжяВідбудеться XV Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2025, та VII всеукраїнська практична конференція для керівників закупівель та категорійних менеджерів CatMаnMaster-2025, які зберуть понад 400 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників. Тема в цьому році: Best experience співпраці ритейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу
Цього року на майданчику конференції буде реалізовано Національний проєкт «Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 закупівлі продуктової галузі України». Організатор проекту - TradeMasterGroup, за підтримки програми USAID з аграрного та сільського розвитку – АГРО.
Мета проєкту: Поліпшення та заповнення прогалин в асортименті забезпечення продуктами харчування населення України, за рахунок визначення переліку категорій потреби мереж та пошуку під них українських виробників, а також створення умов укладання контрактів на постачання продуктів харчування на основі серії переговорів між мережами, дистрибуторами і виробниками.
Подати заявку на участь в проєкті (до 15 Березня 2025):
Якщо ви виробник, постачальник: https://forms.gle/kZALnxwJEsCrdBY17
Якщо ви рітейлер, дистрибутор: закупівельник продуктів харчування https://forms.gle/Ud9NMcsJGtDWu3WU7
Аудиторія учасників конференції: понад 400 власників та топ-менеджерів роздрібних мереж України, Європи та ближнього зарубіжжя (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ), провідні виробники та імпортери FMCG товарів (від міжнародних компаній -Лідерів до невеликих регіональних виробників продуктів харчування).
Серед постійних учасників:
Провідні виробники та дистриб'ютори: "Соломія, "ВГП", "Житомирський маслозавод Рудь", "Ямуна", ТД "Дельта", "СВК", КФ "Десна", "Люксус-С", "Три Стар", "Флагман Сі Фуд", "Пірана", "Наш Продукт", ТМ "Інделіка", "Лакталіс Україна", "Чумак", "Оліс", "Дарпак", "Савсервіс Столиця", "Карлсберг Україна", "Рідний Продукт", "Королівський Смак", "Корпорація Біосфера", ТД "Поляків" та ін.
Роздрібні мережі України та ближнього зарубіжжя (топ-50): "Метро Кеш енд Кері Україна", VARUS, "Таврія-В", "Велика Кишеня", "Фоззі Груп", Novus, "Наш край", "Укр-Трейд" , "АТБ-Маркет", "ВОГ Рітейл", "Львівхолод", "Еко-маркет", "Вересень Плюс", "КЛО", "Фора", "Економ Плюс", "Чудо Маркет", UPG, "Епіцентр К", "Пчілка маркет", мережа "Тайстра", мережа "Сім-23", "Бадьорий", "Аврора Мультимаркет", "Восторг", "Аргон (Грош)", "БРСМ-Нафта", "ПАНІ", Мережа гіпермаркетів "ЗаТак", Bulka маркет та ін.
Суміжні галузі: постачальники обладнання, IT, пакування, консалтингу, логістичні оператори, імпортери та ін.
Дивитися фоторепортаж конференції FoodMaster&PrivateLabel-2023
Мета категорійного менеджменту полягає у довгострокових роботах з підвищення ефективності торгової мережі, наслідком чого є збільшення продажів, найкращі умови для здійснення покупок та лояльність покупців.
Ідея управління категоріями проста: керувати кожною категорією продукту таким чином, щоб максимально залучати споживачів та максимізувати прибуток.
Для того, щоб обмінятися знаннями та досвідом у категорійному менеджменті, фахівці-практики найбільших українських компаній 6-й рік поспіль зберуться на CatManMaster-2024.
Спікери з різних країн відкрито ділиться з вами практикою впровадження категорійного менеджменту. На Конференції можна буде дізнатися про найуспішніші кейси найбільших українських та зарубіжних компаній, щоб потім перейняти цей досвід, і використовувати його для зростання ефективності своєї компанії.
Практична спрямованість конференції створить платформу для спілкування однодумців, які хочуть поділитися досвідом, обговорити складності та бар'єри під час впровадження, повчитися на чужих помилках та створити ідеальну модель впровадження категорійного менеджменту.
Директор з розвитку бізнесу Кантар Україна
Директор по роботі з корпоративними клієнтами ПАТ «МТБ БАНК»
Олександр Сивак, власник "СТРАТЕГ Україна" та Дмитро Карпачов, психолог-практик, соавтор методу сугестивно проєктивної арт-терапії
11:30-12:00
КАВА-БРЕЙК, ЗНАЙОМСТВО, ОБМІН ДУМКАМИ, ВІДВІДУВАННЯ ВИСТАВКИ
Директор з маркетингу Мережа аптек «Подорожник»
Комерційний директор Linkos Group
Керівник департаменту комерції та маркетингу Експрес маркет box
Аналітик ГС "Спілка Автоматизаторів Бізнесу"
Заступник комерційного директора по стратегії роботи з ключовими партнерами. Мережа магазинів «Аврора Мультимаркет»
Комерційний директор RozetkaPay
14:15-15:15
ОБІД, ВІДВІДУВАННЯ ВИСТАВКИ, БІЗНЕС-ЗНАЙОМСТВА, СПІЛКУВАННЯ З УЧАСНИКАМИ
В.О. Комерційного директора, ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет"
Комерційна директорка NOVUS
Власник компанії "Бізнес Аналітика"
Комерційний директор SHERIFF
СМО, IDS Ukraine
Засновник бренду "НАША СИЛА"
Директор з маркетингу ТОВ «Овостар Юніон»
Начальник відділу збуту ПрАТ "Кременчукм'ясо" ТМ "Фарро"
Генеральний Директор Consumer Panel Services GfK
Комерційний Директор Eco Tech Ukraine
Директор Академії мережі АЗК UPG. Досвід роботи з управління торговими підрозділами, маркетингу, навчання ТОП-менеджменту компаній, ціноутворення та аналітики асортименту в сфері оптової та роздрібної торгівлі в компаніях "Епіцентр К", "Нова лінія", "EMI", "Сотня" та ін.
Директор з розвитку AFINA group
11:30-12:00
КАВА-БРЕЙК, ОБМІН ДУМКАМИ, ВІДВІДУВАННЯ ВИСТАВКИ
Експерт з управління асортиментом та ціноутворенням у рітейлі, співавтор книги "Велика книга директора магазину" Досвід роботи: Мережа супермаркетів "Бахетле" (2008-2009 рр; 30 магазинів), керівник регіону, Мережа магазинів жіночого одягу "Оранж" (2005-2006 рр; 20 магазинів), заступник генерального директора, Мережа магазинів "Манго", "Промод", "Дженніфер", ДК "Рельєф", дистрибуція продуктів харчування та алкоголю з Європи.
Заступник виконавчого директора національної мережі магазинів плитки та сантехніки «АГРОМАТ»
Стрєльнікова Ліна, Керівник відділу по роботі з торгівельними мережами ТК "Альбатрос" та Дроботун Анастасія, Національний менеджер по мерчандайзингу ТК "Альбатрос"
Операційна директорка e-commerce VARUS
13:45-14:30
ОБІД, ВІДВІДУВАННЯ ВИСТАВКИ, БІЗНЕС-ЗНАЙОМСТВА, СПІЛКУВАННЯ З УЧАСНИКАМИ
Керівник департаменту продаж і комерції (каналу сучасної торгівлі) ТОВ «Кормоте́х»
Керівник відділу закупівель та сталого розвитку AB InBev Efes Ukraine
Комерційний директор "Фокстрот"
Старший аналітик відділу аналізу ринків Pro-Consulting
Засновник ТОВ «Стодола». Компанія «Стодола» займається вирощуванням, закупівлею та переробкою органічних овочів/фруктів/ягід і виготовляє сертифіковані продукти харчування: консервовані закуски, соління, соуси, напої, снеки.
11:30-12:00
КАВА-БРЕЙК, СПІЛКУВАННЯ, ОБМІН ДУМКАМИ
13:30-14:15
ОБІД
Одна з найбільших виставок України продуктової галузі, яка відображає тренди продовольчого ринку та служить його розвитку. Понад 120 виробників та постачальників продуктів харчування візьмуть участь у виставці зі своїми новинками, вишуканими та екзотичними делікатесами, органічними, спортивними продуктами для здорового способу життя.
Якщо ви ритейлер, дистрибутор, закупівельник продуктів харчування - прохання записатися на участь в Національному проєкті «Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 закупівлі продуктової галузі України» для організації Вам персонального брендованого столу для перемовин за спеціальними умовами від USAID (АГРО) https://forms.gle/Ud9NMcsJGtDWu3WU7
Полиці з підсвічуванням. Розмір полиці: Висота 35 см; Ширина 100 см; Глибина 50 см.