Запомнился переговорный процесс. Конференция очень важна! На конференции завел договоренности с одними из наибольших игроков рынка о будущем сотрудничестве.
Дата
18-19 КВІТНЯМісце
м. Київ, ACCO International, Проспект Берестейський, 40-БЗалишилось
Спікери
Провідні експерти України та ЗарубіжжяВідбудеться XV Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2024, та VII всеукраїнська практична конференція для керівників закупівель та категорійних менеджерів CatMаnMaster-2024, які зберуть понад 400 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників. Тема в цьому році: Best experience співпраці ритейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу
Цього року на майданчику конференції буде реалізовано Національний проєкт «Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 закупівлі продуктової галузі України». Організатор проекту - TradeMasterGroup, за підтримки програми USAID з аграрного та сільського розвитку – АГРО.
Мета проєкту: Поліпшення та заповнення прогалин в асортименті забезпечення продуктами харчування населення України, за рахунок визначення переліку категорій потреби мереж та пошуку під них українських виробників, а також створення умов укладання контрактів на постачання продуктів харчування на основі серії переговорів між мережами, дистрибуторами і виробниками.
Подати заявку на участь в проєкті (до 15 Березня 2024):
Якщо ви виробник, постачальник: https://forms.gle/kZALnxwJEsCrdBY17
Якщо ви рітейлер, дистрибутор: закупівельник продуктів харчування https://forms.gle/Ud9NMcsJGtDWu3WU7
Аудиторія учасників конференції: понад 400 власників та топ-менеджерів роздрібних мереж України, Європи та ближнього зарубіжжя (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ), Провідні виробники та імпортери FMCG товарів (від міжнародних компаній -Лідерів до невеликих регіональних виробників продуктів харчування).
Серед постійних учасників:
Провідні виробники та дистриб'ютори: "Соломія, "ВГП", "Житомирський маслозавод Рудь", "Ямуна", ТД "Дельта", "СВК", КФ "Десна", "Люксус-С", "Три Старі "Флагман Сі Фуд", "Пірана", "Наш Продукт", ТМ "Інделіка", "Лакталіс Україна", "Чумак", "Оліс", "Дарпак", "Савсервіс Столиця", "Карлсберг Україна", " Рідний Продукт", "Королівський Смак", "Корпорація Біосфера", ТД "Поляків" та ін.)
Роздрібні мережі України та ближнього зарубіжжя (топ-50): "Метро Кеш енд Кері Україна", VARUS, "Таврія-В", "Велика Кишеня", "Фоззі Груп", Novus, "Наш край", "Укр-Трейд" , "АТБ-Маркет", "ВОГ Рітейл", "Львівхолод", "Еко-маркет", "Вересень Плюс", "КЛО", "Фора", "Економ Плюс", "Чудо Маркет", UPG, "Епіцентр К", Пчілка маркет, Мережа Тайстра, мережа Сім-23, Бадьорий, Аврора Мультимаркет, Ритейл, Восторг, Аргон (Грош), БРСМ-Нафта, ПАНІ, Мережа гіпермаркетів ЗаТак та ін.
Суміжні галузі: постачальники обладнання, IT, пакування, консалтингу, логістичні оператори, імпортери та ін.
Дивитися фоторепортаж конференції FoodMaster&PrivateLabel-2023
Мета категорійного менеджменту полягає у довгострокових роботах з підвищення ефективності торгової мережі, наслідком чого є збільшення продажів, найкращі умови для здійснення покупок та лояльність покупців.
Ідея управління категоріями проста: керувати кожною категорією продукту таким чином, щоб максимально залучати споживачів та максимізувати прибуток.
Для того, щоб обмінятися знаннями та досвідом у категорійному менеджменті, фахівці-практики найбільших українських компаній 6-й рік поспіль зберуться на CatManMaster-2024.
Спікери з різних країн відкрито ділиться з вами практикою впровадження категорійного менеджменту. На Конференції можна буде дізнатися про найуспішніші кейси найбільших українських та зарубіжних компаній, щоб потім перейняти цей досвід, і використовувати його для зростання ефективності своєї компанії.
Практична спрямованість конференції створить платформу для спілкування однодумців, які хочуть поділитися досвідом, обговорити складності та бар'єри під час впровадження, повчитися на чужих помилках та створити ідеальну модель впровадження категорійного менеджменту.
Директор з розвитку бізнесу Кантар Україна
Заступниця Міністра економіки України. Має дві вищі освіти. Першу здобула в Дніпропетровському університеті інженерів залізничного транспорту за спеціальністю "Екологія та охорона навколишнього середовища", отримавши диплом з відзнакою. Другу вищу освіту отримала за фахом "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" у Таврійському національному університеті. Навчалась у Київській школі економіки за програмою “Підвищення кваліфікації в галузі публічних закупівель”. Також пройшла курс “Публічні закупівлі для центральних закупівельних організацій” у WU Executive Academy (факультет Віденського економічного університету).
Директор з маркетингу Мережа аптек «Подорожник»
Керівник комерційного департаменту Експрес маркет box
Заступник комерційного директора по стратегії роботи з ключовими партнерами. Мережа магазинів «Аврора Мультимаркет»
В.О. Комерційного директора, ТОВ Ашан Україна Гіпермаркет
СМО, IDS Ukraine
Генеральний Директор Consumer Panel Services GfK
Операційна директорка e-commerce VARUS
Директор з маркетингу ТОВ «Овостар Юніон»
Керівник департаменту продаж і комерції (каналу сучасної торгівлі) ТОВ «Кормоте́х»
Старший аналітик відділу аналізу ринків Pro-Consulting
Комерційний директор RozetkaPay
Комерційний директор Linkos Group
Власник компанії "Бізнес Аналітика"
Засновник ТОВ «Стодола». Компанія «Стодола» займається вирощуванням, закупівлею та переробкою органічних овочів/фруктів/ягід і виготовляє сертифіковані продукти харчування: консервовані закуски, соління, соуси, напої, снеки.
Директор по роботі з корпоративними клієнтами ПАТ «МТБ БАНК»
Комерційний директор ТОВ «НАША СИЛА»
Директор Академії мережі АЗК UPG. Досвід роботи з управління торговими підрозділами, маркетингу, навчання ТОП-менеджменту компаній, ціноутворення та аналітики асортименту в сфері оптової та роздрібної торгівлі в компаніях "Епіцентр К", "Нова лінія", "EMI", "Сотня" та ін.
Заступник виконавчого директора національної мережі магазинів плитки та сантехніки «АГРОМАТ»
Комерційна директорка NOVUS
Експерт з управління асортиментом та ціноутворенням у рітейлі , співавтор книги "Велика книга директора магазину" Досвід роботи: Мережа супермаркетів "Бахетле" (2008-2009 рр; 30 магазинів), керівник регіону, Мережа магазинів жіночого одягу "Оранж" (2005-2006 рр; 20 магазинів.), заступник генерального директора, Мережа магазинів Манго, Промод, Дженніфер ДК «Рельєф» дистрибуція продуктів харчування та алкоголю з Європи.
Комерційний директор "Фокстрот"
Керівник відділу закупівель та сталого розвитку AB InBev Efes Ukraine
Одна з найбільших виставок України продуктової галузі, яка відображає тренди продовольчого ринку та служить його розвитку. Понад 120 виробників та постачальників продуктів харчування візьмуть участь у виставці зі своїми новинками, вишуканими та екзотичними делікатесами, органічними, спортивними продуктами для здорового способу життя.
Якщо ви рітейлер, дистрибутор, закупівельник продуктів харчування - прохання записатися на участь в Національному проєкті «Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 закупівлі продуктової галузі України» для організації Вам персонального брендованого столу для перемовин за спеціальним умовами від USAID (АГРО) https://forms.gle/Ud9NMcsJGtDWu3WU7
Полиці з підсвічуванням. Розмір полиці: Висота 35 см; Ширина 100 см; Глибина 50 см.