Food&NonFoodMaster-2022

Днів
Годин
Хвилин
Секунд

Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час

Дата

9 Вересня 2022 року

Місце

г. Киев, UBI Конференц Холл, ул. Дорогожицкая, 8

Залишилось

Спікери

Провідні експерти України та Зарубіжжя

Про проект FoodMaster&NonFoodMaster-2022

9 Вересня 2022 р., м. Київ

Відбудеться XIII Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022, які зберуть понад 300 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників. Тема в цьому році: Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час

Аудиторія учасників конференції: понад 300 власників та топ-менеджерів роздрібних мереж України, Європи та ближнього зарубіжжя (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ), Провідні виробники та імпортери FMCG товарів (від міжнародних компаній -Лідерів до невеликих регіональних виробників продуктів харчування).

Серед постійних учасників:

Провідні виробники та дистриб'ютори: "Соломія, "ВГП", "Житомирський маслозавод Рудь", "Ямуна", ТД "Дельта", "СВК", КФ "Десна", "Люксус-С", "Три Старі "Флагман Сі Фуд", "Пірана", "Наш Продукт", ТМ "Інделіка", "Лакталіс Україна", "Чумак", "Оліс", "Дарпак", "Савсервіс Столиця", "Карлсберг Україна", " Рідний Продукт", "Королівський Смак", "Корпорація Біосфера", "Компанія Май Україна", ТД "Поляків" та ін.)

Роздрібні мережі України та ближнього зарубіжжя (топ-50): "Метро Кеш енд Кері Україна", VARUS, "Таврія-В", "Велика Кишеня", "Фоззі Груп", Novus, "Наш край", "Укр-Трейд" , "АТБ-Маркет", "ВОГ Рітейл", "Львівхолод", "Еко-маркет", "Віталюр", "Скіф Трейд", "Вересень Плюс", "КЛО", "Фора", "Економ Плюс", "Чудо Маркет", UPG, "Епіцентр К" та ін.

Суміжні галузі: постачальники обладнання, IT, пакування, консалтингу, логістичні оператори, імпортери та ін.

Дивитися фоторепортаж конференції FoodMaster&PrivateLabel-2021

Підсумки конференції FoodMaster&PrivateLabel-2021

Аудиторія

За родом діяльності

Виробники 54%
Ритейлери 22%
Суміжна галузь (консалтинг, логістика, упаковка, ЗМІ та ін.) 13%
Дистриб'ютори, імпортери 7%
ЗМІ 4%

За рівнем менеджменту

Національні та регіональні менеджери по роботі з ключовими клієнтами 26%
Комерційний директор 22%
Власник, генеральний, виконавчий директор 20%
Директор з маркетингу, продажу, розвитку та PR 23%
Керівники департаменту СТМ та категорійні менеджери, директор із закупівель, заступник директора 9%

В рамках конференції Ви дізнаєтеся:

  • Актуальні тренди харчової галузі у 2022 році
  • Як змінилася споживча поведінка, як адаптувати бізнес до нової реальності
  • 10 помилок виробників, які не дозволяють розпочати експорт своєї продукції
  • Моделі Категорійного Менеджменту для мультиканального рітейлу
  • Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміну купівельних уподобань. Кейси впровадження
  • Як оптимізувати торговий та виробничий бізнес у 2022 році: Автоматизовані системи управління підприємством
  • Структура роздрібного ціноутворення: сучасні підходи та технології
  • Управління простором торгового залу через викладення на основі ролі категорії
  • Підготовка ідеального КП на основі аналізу асортиментної матриці
  • Прийняття рішень в умовах невизначеності. Рекомендації та практичний досвід
  • Управління асортиментом. практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в умовах воєнного стану. Найкращі практики управління товарообігом в умовах кризової ситуації
  • Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах

Програма



Спецпроекти у рамках події

Столи переговорів «МЕРЕЖА - ПОСТАЧАЛЬНИК»

Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 12 років взяли участь понад 5500 постачальників України та Зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)

Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу

У рамках Конференції FoodMaster&PrivateLabel-2022 проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників та рітейлерів України та ближнього зарубіжжя.

2 паралельні зали

2 паралельні зали з конференціями Food, NonFood, СatMan. Ви можете вибирати зал за інтересами та вільно переміщатися із зали до зали, формуючи власну програму заходу

Галерея новинок провідних постачальників України та ближнього зарубіжжя

У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та близького зарубіжжя! Кожен учасник –виробник може подати зразки кращих проектів для представлення на полицях Галереї Новинок

Онлайн-трансляція

Якщо Ви не можете приїхати на Захід наживо, ми підключимо Вам до ZOOM трансляції, де 3 камери та виділений чат будуть створювати для Вас ефект присутності.

БЕЗПЕКА

В разі виникнення сигналу «Повітряна тривога», евакуація учасників конференції відбудеться до другого рівня підземного паркінгу, який використовується як укриття. Перекриття та стіни паркінгу виконані з монолітного бетону. В наявності приточно-витяжна вентиляція, дизель-генератор, який в разі відсутності електрики на об'єкті, забезпечить електропостачання і аварійне освітлення. В паркінгу наявний санвузол, доступ до води, два протилежні виїзди, три виходи за допомогою сходів безпосередньо назовні, а також ще додаткові гвинтові сходи з технічної зони мінус другого поверху.

Вигоди конференції

Ставши учасником події, Ви:
 

Спікери минулих конференцій

Нікіта Котєньов
Директор компанії «Мінеральні Води України»
Андрій Забловський
Керівник Секретаріату Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України.
Марина Забарило
Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK
Кирило Єжов
Директор з розвитку бізнесу Кантар Україна
Володимир Адамов
Керівник напрямку логістика Consulting for Retail

Ключові питання конференції

1. АКТУАЛЬНІ ТРЕНДИ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ У 2022 РОКУ. НОВІ ВИКЛИКИ І МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ СФЕРИ FMCG.
2. ТЕХНОЛОГІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТРАДИЦІЙНИХ МОДЕЛІВ МАГАЗИНІВ ПІД ЗМІНИ ПОКУПНИХ ПЕРЕВАГ. КЕЙСИ РЕЗУЛЬТАТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ.
3. СУЧАСНИЙ РОЗДРІБНИЙ БРЕНД: ЯК ЗМІНИЛИСЯ ПРАВИЛА ГРИ У РІЗНИХ КАНАЛАХ ВЗАЄМОДІЇ З ПОКУПЦЯМИ?
4. ІННОВАЦІЇ У РИТЕЙЛІ, ЗБІЛЬШУЮЧІ ПРОДАЖУ В ТОРГОВЕЛЬНИХ ТОЧКАХ.
5. НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ ЩОДО ПОЧАТКУ СПІВПРАЦІ З ПРОВІДНИМИ ПРОДОВОЛЬЧИМИ МЕРЕЖАМИ УКРАЇНИ ТА ЄВРОПИ. УСПІШНІ КЕЙСИ.
6. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОФФЛАЙН І ОНЛАЙН РОЗДРІБ. ВІДНОВЛЕННЯ СЕРВІСІВ ДОСТАВКИ.
7. РОЗВИТОК ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ЧЕРЕЗ E-COMMERCE. ТЕХНОЛОГІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ, ПЛАТФОРМИ.
8. ЯКІ ОСНОВНІ KPI РИТЕЙЛЕРА ПОТРІБНО ЗНАТИ ПОСТАВНИКУ ДЛЯ УСПІШНОГО СПІВПРАЦЯ.
9. IT-ТЕХНОЛОГІЇ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ РОЗВИТОК НОВИХ РИТЕЙЛ-БІЗНЕС-МОДЕЛІВ І ФОРМАТІВ.
10. НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ СФЕРІ FMCG У 2022 РОЦІ У ЗВ'ЯЗКУ З ПОЧАТКОМ ВОЄННИХ ДІЙ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. ПОРТРЕТ НОВОГО ПОКУПЦЯ ТА ЯК ЗМІНИЛАСЯ КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ УКРАЇНЦІВ.
11. ПЕРЕБУДОВА РОБОТИ ПРОДОВОЛЬЧИХ МЕРЕЖ У ЗВ’ЯЗКУ З ПОЧАТКОМ ВІЙНИ ТА У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД. ЗМІНИ В УМОВАХ СПІВПРАЦІ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ З МЕРЕЖАМИ, ЇХ СПРОЩЕННЯ. УСПІШНІ ПРИКЛАДИ КОЛАБОРАЦІЙ НА ВЗАЄМОВИГІДНИХ УМОВАХ
12. АДАПТАЦІЯ БІЗНЕСУ ДО НОВИХ УМОВ. ШВИДКЕ РЕАГУВАННЯ, ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІН ТА ПЕРЕБУДОВА БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЯК ЗАПОРУКА ВИЖИВАННЯ БІЗНЕСУ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД.
13. УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ. ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ТОВАРООБІГОМ В УМОВАХ КРИЗОВОЇ СИТУАЦІЇ.
14. ПІДТРИМКА БІЗНЕСУ З БОКУ ДЕРЖАВИ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ВОЄННОГО СТАНУ.
15. З ЧОГО РИТЕЙЛЕРАМ ПОЧИНАТИ НАЛАГОДЖЕННЯ БІЗНЕСУ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ВІЙНИ АБО ЗВІЛЬНЕННЯ ОКРЕМИХ ТЕРИТОРІЇ. НА ЩО РОБИТИ АКЦЕНТ У ПЕРШУ ЧЕРГУ?
16. ГРУПИ ТОВАРІВ НАЙВИЩОГО ПОПИТУ ПІД ЧАС ВІЙНИ, ЇХ ІМПОРТ ЗАРАЗ ТА У МАЙБУТНЬОМУ. НОВІ УМОВИ ВВЕЗЕННЯ ІМПОРТНИХ ТОВАРІВ, ОБМЕЖЕННЯ ТА ОСНОВНІ ПРАВИЛА ЩОДО ДОТРИМАННЯ ПРОЦЕДУР.
17. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД.
18. АНТИКРИЗОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ. РОЗРОБКА ТА НАЯВНІСТЬ ПЛАНУ «Б», ШВИДКЕ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ, ПЕРЕГЛЯД ТА ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ТА ПЛАНІВ, АНАЛІЗ РИЗИКІВ, ВСТАНОВЛЕННЯ ЗВ'ЯЗКІВ З НОВИМИ ПАРТНЕРАМИ, СТРАХОВИЙ АСОРТИМЕНТ, ГНУЧКІСТЬ У ВІДНОСИНАХ З ПАРТНЕРАМИ.
19. ЗБЕРЕЖЕННЯ КОМАНД В УМОВАХ СКОРОЧЕННЯ ОБСЯГІВ РОБОТИ І, ВІДПОВІДНО, НАДХОДЖЕНЬ НА ПОКРИТТЯ ФОНДУ ОПЛАТИ ПРАЦІ.
20. МЕРЧАНДАЙЗИНГ В УМОВАХ ВІЙНИ. СТРАТЕГІЇ ТА ПІДХОДИ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА ПОЛИЦЯХ У ТОЧКАХ ПРОДАЖУ ТА ОНЛАЙН У ПЕРІОД НЕСТАБІЛЬНОСТІ. ПРАКТИЧНІ КЕЙСИ.
21. ПЛАНИ ЩОДО ПОДАЛЬШОЇ РОБОТИ ТА РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ВЕЛИКИХ ГРАВЦІВ РИНКУ РИТЕЙЛА УКРАЇНИ.
22. ЯКІ ПРОМО ТА АКЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ РИТЕЙЛЕРАМ ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ ТА ПІДВИЩИТИ ЛОЯЛЬНІСТЬ ПОКУПЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ.


Програма конференції

Аналітична сесія Food&NonFoodMaster-2022 (6й поверх, UBI Конференц-хол)

Нікіта Котєньов

Директор компанії «Мінеральні Води України»

МОДЕРАТОР КОНФЕРЕНЦІЇ - ЗАЛ "FOODMASTER"

Андрій Забловський

Керівник Секретаріату Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України.

ДЕРЖАВНІ ПРОГРАМИ/ІНСТРУМЕНТИ ПІДТРИМКИ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ

Марина Забарило

Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK

УКРАЇНСЬКИЙ ПОКУПЕЦЬ В УМОВАХ ВІЙНИ: СУПРОТИВ КРИЗОВОМУ РЕЖИМУ
В останні роки український споживач переживає потрясіння за потрясінням - революції, початок війни в 2014 році, обмеження пов'язані з пандемією - все це суттєво впливало на його вподобання та купівельну поведінку.
З іншою сторони, з кожним разом, адаптування до нових умов відбувалося все швидше і швидше. Як змінився споживач в цьому році, його преференції щодо вибору товарів та послуг?
В доповіді будуть використані дані GfK споживчої панелі домогосподарств та опитування покупців в Україні в порівнянні з аналогічними опитуваннями в Європі.

Кирило Єжов

Директор з розвитку бізнесу Кантар Україна

СУЧАСНИЙ РОЗДРІБНИЙ БРЕНД: ЯК ЗМІНИЛИСЯ ПРАВИЛА ГРИ У РІЗНИХ КАНАЛАХ ВЗАЄМОДІЇ З ПОКУПЦЯМИ

Володимир Адамов

Керівник напрямку логістика Consulting for Retail

ТЕМА УТОЧНЮЄТЬСЯ

FoodMaster-2022 "Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час" (6-й поверх, UBI Конференц-хол)

Олена Асланова

Директор Проектного офіса ТОВ “Омега”, мережа супермаркетів Varus

ТЕХНОЛОГІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТРАДИЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ МАГАЗИНІВ ПІД ЗМІНИ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧА. КЕЙСИ РЕЗУЛЬТАТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ.

Юлія Литвин та Марія Трамана

Трамана Марія, провідний фахівець з клієнтського сервісу. Юлія Литвин, менеджер з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine

АДАПТАЦІЯ БІЗНЕСУ ДО НОВИХ УМОВ. ШВИДКЕ РЕАГУВАННЯ, ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІН ТА ПЕРЕБУДОВА БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ У КЛІЄНТСЬКОМУ СЕРВІСІ ЯК ЗАПОРУКА СТАБІЛЬНИХ ДІЛОВИХ ВІДНОСИН ТА ВИЖИВАННЯ БІЗНЕСУ ПІД ЧАС ВІЙНИ.

Ольга Момчилович

Директор з маркетингу мережаі маркетів "ЛотОК"

ПОРТРЕТ НОВОГО ПОКУПЦЯ ТА ЗМІНИ У КУЛЬТУРІ СПОЖИВАННЯ УКРАЇНЦІВ. ТЕНДЕНЦІЇ ОФЛАЙН РОЗДРІБУ

Панасенко Олексій

Операційний директор NOVUS

НАЛАГОДЖЕННЯ БІЗНЕСУ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ВІЙНИ АБО ЗВІЛЬНЕННЯ ОКРЕМИХ ТЕРИТОРІЇ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ КОМАНД В УМОВАХ СКОРОЧЕННЯ ОБСЯГІВ РОБОТИ

Бартош Фурман

Директор компанії Quantum International

ОСОБЛИВОСТІ РИНКУ АВТОМАТИЗАЦІЇ В УКРАЇНІ СЬОГОДНІ. ЯК НЕ ПОМИЛИТИСЯ З ВИБОРОМ

Сергій Петров

Комерційний директор мережі супермаркетів РОСТ м.Харків

ПЕРЕБУДОВА РОБОТИ ПРОДОВОЛЬЧИХ МЕРЕЖ У ЗВ’ЯЗКУ З ПОЧАТКОМ ВІЙНИ ТА У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД. ЗМІНИ В УМОВАХ СПІВПРАЦІ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ З МЕРЕЖАМИ, ЇХ СПРОЩЕННЯ. УСПІШНІ ПРИКЛАДИ КОЛАБОРАЦІЙ НА ВЗАЄМОВИГІДНИХ УМОВАХ.

Олег Шмуляєв

Заступник комерційного директора ПрАТ “МХП”

АНТИКРИЗОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ – ПЕРШІ 7 ДНІВ ВІЙНИ МХП. НОВІ ВИКЛИКИ – ЧИ ЗМІНИТЬСЯ КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ

Дмитро Канигін

Керівник Впроваджувального центру CONTO

ПРАКТИЧНІ КЕЙСИ ПОБУДОВИ АРХІТЕКТУРИ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ НА БАЗІ ПРОДУКТІВ BAS

ДИСКУСІЯ З МЕРЕЖАМИ

УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ. ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ В НОВИХ УМОВАХ
Викторія Шило, Керівник відділку закупівель Ашан Україна
Наталія Суворова, Керівник відділу Стратегічного планування асортименту ТОВ «ДЦ УКРАЇНА», мережа Watsons.
Роман Шлейко, Фахівець комерційного департаменту, Компанія “Львівхолод”, мережа "Рукавичка"

NonFoodMaster-2022 "Бізнес стратегії та тактики розвитку непродуктового роздрібу" (7-й поверх, UBI Конференц-хол)

Олександр Дардалан

Product owner Фокстрот-Binance Pay

ВИХІД НА НОВУ АУДИТОРІЮ ПОКУПЦІВ В ЕПОХУ ЗРОСТАННЯ ПОПУЛЯРНОСТІ ЦИФРОВИХ АКТИВІВ

Олександр Махорт

Директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанія Upeco. Компанія UPECO – займає лідируючі позиції на ринку України та країн СНД, в категоріях захист від комах з торговими марками Раптор та Gardex, догляд за взуттям – ТМ SALTON, категорія пікнік - FORESTER, освіжувачі повітря BREESALта інші.

ШЛЯХИ, МЕТОДИ ВИХОДУ ВИРОБНИКІВ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ, ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ЛОКАЛЬНИМ РІТЕЙЛОМ

Валентина Комарова

Директор з маркетингу Citrus

АДАПТАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТУ МАРКЕТИНГУ ТА БІЗНЕСУ У ВОЄННИЙ ЧАС. ВПРОВАДЖЕННЯ АКТУАЛЬНИХ PR-АКТИВНОСТЕЙ ТА ПЕРЕБУДОВА БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ — ЯК ЗАПОРУКА РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Ануш Тавмасян

СО-founder ISEI

Б’ЮТІ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ЯК МИ ПРАЦЮВАЛИ ТА РОЗВИВАЛИ МЕРЕЖУ ПІСЛЯ 24 ЛЮТОГО

СТОЛИ ПЕРЕМОВИН З МЕРЕЖАМИ (6й поверх)

17:00-19:00

СТОЛИ ПЕРЕГОВОРІВ У ФОРМАТІ "МЕРЕЖА - ПОСТАЧАЛЬНИК"

Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 13 років взяли участь понад 5000 постачальників України та Зарубіжжя. У столах переговорах підтвердили участь: ЕКО маркет, Вересень Плюс, Чудо Маркет, Велика Кишеня, NOVUS , Метро Кеш енд Кері Україна, WOG, КЛО, VARUS, Маркетопт, Фуршет, Апельмон, Україночка, Паралель, Мережа супермаркетів РОСТ, Сеть маркетів Бадьорій, ТамТам, мережа супермаркетів Економ, Червоний Маркет, ін.

ВИСТАВКА ТЕХНОЛОГІЙ І ДОСЯГНЕНЬ (5й поверх)

8:00 - 17:00

ВИСТАВКА ПЕРЕДОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ДОСЯГНЕНЬ

ВИРОБНИКИ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ

ПАРТНЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ




ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ

Хочете стати партнером? Зв'яжіться з нами!

Відгуки учасників

Запомнился переговорный процесс. Конференция очень важна! На конференции завел договоренности с одними из наибольших игроков рынка о будущем сотрудничестве.

Запомнился индивидуальный подход, забота об интересах клиента. Конференция очень важна. На конференции предварительно договорились о сотрудничестве с сетями.

Конференция была очень информативной. Мы получили возможность встретиться с коллегами и найти новых потенциальных партнеров – для этого организаторы создали самые благоприятные возможности.

Интересные спикеры, много аналитики. Хорошие при-меры успешных европейских кейсов. Конференция важна,потому как это единственное мероприятие, где можно собрать людей из разных компаний и сфер, которые ра-ботают в направлении СТМ. Наиболее полезными блока-ми были аналитика, кейсы и мастер-класс Потапенко, о том как реально проходит процесс закупок в сетях. По-лучили ценную аналитическую информацию об СТМ. По-лучили контакты с ритейлерами. Презентовали свою компанию.

Конференции с каждым годом все лучше и лучше. Тематики, которые поднимаются на них, становятся все более актуальными. Темы отличаются одна от другой, и это очень хорошо. Кроме того, очень нравится, что организаторы не повторяются и радуют новинками.

У меня самые положительные впечатления от конференции. Приятно, что на мероприятии временами разгорается настоящая дискуссия. Было полезно услышать,чего ждут европейские ритейлеры, и что нам нужно делать для того, чтобы быть представленными в ЕС.

В первую очередь конференция является важной площадкой для производителей , которая дает возможность наладить контакты с представителями сетей. Для меня как представителя ритейла данной мероприятие позволяет держать «руку на пульсе» и быть в курсе тенденций на рынке организованной розницы и современного ритейла, а также знакомство с новыми производителями, поставщиками.

На мероприятии была приятная атмосфера, высокий профессиональный уровень докладчиков, интересные и актуальные темы, что обсуждались. Конференция проведена на высоком уровне. Все понравилось. Успехов и вдохновения Организаторам!

Запомнилось выступление Дмитрия Потапенко, очень красочно, информативно и полезно. Конференция важна и нужна. Более полезна для меня информация о тенденциях на рынке, увеличение продаж с ТТ и др. На конференции провели переговоры с потенциальными клиентами, получение краткого анализа рынка, что применимо в рабочем процессе.

Понравилось. А именно данные по аналитике тенденций рынка/рынков. Хотелось бы еще послушать Елену Жаданову, Эффективные мероприятия по продвижению продукта. Потребительские тренды.

Очень мощная конференция! Информации много, и вся интересная. Очень хорошо подобраны спикеры. В этом преимущество этой конференции перед другими мероприятии похожей направленности.

Очень интересная и содержательная конференция, все доклады построены в правильной последовательности – по психоэмоциональной нагрузке, интересу, «продуманнности». Хочется сказать «Браво!» организаторам!

Запомнилось выступление Дмитрия Потапенко: коротко, конструктивно, четко по теме, умеет держать аудиторию. Получены новые контакты логистических компаний и дистрибуторов. Наиболее информативны были следующие темы: основные тенденции рынка ; Как поднять доходность категории благодаря синергии Сети и Производителя при работе по СТМ.

В первую очередь для меня это было место где я встретила и пообщалась с профессионалами из разных отраслей розничной торговли. Наиболее полезными считаю реальные практические кейсы спикеров. Знакомство с интересными людьми.

Диалог о трендах, новинках и внедрениях всегда интересен и важен для понимая развития рынка. Спикер Варус для меня была очень информативна и познавательна. В целом получила много новой информации к размышлению.

Такі конференції завжди цікаві та корисні для того, щоб завжди залишать в тренді та на рівні, мати здорову конкуренцію між своїми партнерами та конкурентами.

Всегда теплый климат для переговоров. Много полезных контактов приобрели. Еще раз продемонстрировали кассу самообслуживания.

Конференция позволила улучшить коммуникацию и взаимодействие производителей/дистрибуторов и ритейлеров. Предоставила возможность вместе обсудить направление развития рынка, покупательского спроса, предпочтения и опасения потребителя. Обсудила возможность ввода нашего продукта в несколько национальных сетей. Стало понятней построение планограмм в супермаркетах и как с этим работать дальше. Знакомство с интересными продуктами, людьми и мнениями.

Да, конференция важна. Данные по рынку, мнение других участников рынка. Практика. Ознакомился с тенденци ями в других категориях. Почерпнул новые направления для своей компании.

Понравился широкий спектр обсуждаемых тем. Конференция полезна/важна тем, что помогает лучше понять потребности/тенденции/изменения во всей потребительской цепи: производитель, дистрибутор/поставщик, ритейл, потребитель. Завели новые бизнес контакты.

Данная конференция позволяет бизнесу познакомится с сетями и найти точки соприкосновения и возможности расширить свой рынок. Для меня было интересно пообщаться и с сетями, и с бизнесом и услышать их боли.

Организация конференции была на высоком уровне. Конференция очень важна для рынка, т.к. на ней участники могут обмениваться накопленным опытом, узнавать об инновациях. Получила много новой информации. Хотелось бы сказать «Спасибо» организаторам за качественно организованное мероприятие.

Місце проведення та контактна інформація
  • ТОВ "ТрейдМастерГрупп"
  • 0678282259
  • doc@trademaster.com.ua
  • м. Київ, UBI Конференц-хол, вул. Дорогожицька, 8 (5-й, 6-й, 7-й поверхи)

Реєстрація

Для реєстрації заповніть форму нижче. Також Ви можете відправити нам питання, яке Вас цікавить