Портал топ-менеджерів оптової та роздрібної торгівлі

DistributionMaster-2023: Нова реальність - виклики та рішення

DistributionMaster-2023: Нова реальність - виклики та рішення

Аудитория

За діяльністю:

Комерційний директор, директор з продажу 38%
Власник, генеральний директор 27%
Національні та регіональні менеджери по роботі з ключовими клієнтами 16%
Керівник маркетингу 8%
Директор з розвитку 6%
Директор з персоналу 5%

За рівнем менеджменту:

Виробники 39%
Дистриб'ютори 38%
Роздрібні мережі 8%
Логістичні послуги 8%
Суміжні галузі (обладнання, тара, упаковка, ІТ, ін.) 6%
ЗМІ 1%

Детальніше про подію

Конференція "DistributionMaster: Нова реальність-виклики та рішення" - це єдина в Україні щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів Дистрибуції та її Партнерів (Виробників та Рітейлу). Саме тут збираються з усіх областей України та країн ближнього зарубіжжя понад 200 ТОП-менеджерів дистрибуційних та торгово-виробничих компаній, складуть «Дорожню Карту» розвитку бізнесу у 2023 році.

Цього року на майданчику конференції буде реалізовано Національний проєкт «Підготовка виробників та мереж до сезону 2023-2024 закупівлі продуктової галузі України». Організатор проекту - TradeMasterGroup, за підтримки програми USAID з аграрного та сільського розвитку – АГРО.

Мета проєкту: Поліпшення та заповнення прогалин в асортименті забезпечення продуктами харчування населення України, за рахунок визначення переліку категорій потреби мереж та пошуку під них українських виробників, а також створення умов укладання контрактів на постачання продуктів харчування на основі серії переговорів між мережами, дистрибуторами і виробниками.

Серед учасників цього року: ABM Cloud, Альфа прайд Україна ,Global Beveredge Trade, Деліця, СИРЕНА, Ту Сі Маркет, ТЕК РАС Логістик Південь, Ньютон – Промсервіс, Сингента, Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Савсервіс, НЕСТЛЕ Україна, Істок Пак, Медіко, КАВАʼС, МІНЕРАЛЬНІ ВОДИ УКРАЇНИ, ФАБРИКА БАКАЛЕЙНИХ ПРОДУКТІВ, Альянс Логістик, Лакталіс-Україна, ДНІПРОШКІРГАЛАНТЕРЕЯ», Люстдорф, Чумак, ПроТек логістик, Космотех, Шериф, ІВА Україна, Конекс, ТЕРРА, Подільський край, Пан Соус. Командор 2000, Продуктова Хатка, Малбі Фуд, ТОРГОСНОВА, ЗАВОД 1991, СТВ Груп, ВІДЖИ ТРЕЙД (ТМ Верес), BERTA group, Kantar Ukraine, Trapeza, Савсервіс, VACO, ЮНІОН Трейд Плюс та інші

ТОП-3 спикеров

1 місце
4.9
Іван Даниленко
2 місце
4.8
Борис Старинський
3 місце
4.7
Олександр Махорт

Спікери конференції

Оксана Шевченко
Оксана Шевченко
Керівник відділу по роботі з ключовими клієнтами ТОВ "ТЕРРА"
ЕФЕКТИВНА СТРАТЕГІЯ ПАРТНЕРСТВА З TRADEMASTERGROUP: ДОСВІД КОМПАНІЇ ТЕРРА ПІСЛЯ ЗАХОДУ "PRIVATELABEL-2023"
Катерина Калюжна
Катерина Калюжна
Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine
МУЛЬТИКАНАЛЬНІСТЬ, ЯК ОСНОВНИЙ ТРЕНД – ОЧИМА СПОЖИВАЧА
 Марина Забарило
Марина Забарило
Директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK
ЗМІНИ В ПОВЕДІНЦІ ПОКУПЦЯ: ДЕ, ЩО І ЯК ВІН КУПУЄ?
Борис Старинський
Борис Старинський
Founder ABM Cloud
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ДИСТРИБ’ЮЦІЇ: ВІД МІНІМІЗАЦІЇ ПОТРЕБИ В ЛЮДЯХ ДО МАЙБУТНЬОГО З ШІ
Марина Борисова
Марина Борисова
Директорка з маркетингу ГК «Овостар Юніон»
ТРЕНДИ ПРОДУКТОВОГО РИНКУ ТА ЧОМУ СПОЖИВАЧІ КУПУЮТЬ ЯЙЦЯ В ЧАТ-БОТІ
Сергій Лисенко
Сергій Лисенко
CEO ГК «Центр Бізнес-Технологій», член САБ
РОБОТА У ХМАРІ — ТЕХНОЛОГІЧНИЙ МЕЙНСТРИМ СУЧАСНОСТІ
Іван Даниленко
Іван Даниленко
Комерційний директор BERTA group
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДИСТРИБУЦІЙНОГО БІЗНЕСУ
Дмитро Сузий
Дмитро Сузий
Керівник підрозділу планування та управління товарними запасами Савсервіс
ПЛАНУВАННЯ ПРОДАЖУ ТА ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Сергій Даценко
Сергій Даценко
Бізнес-тренер, консультант з питань ефективного управління, навчання та розвитку персоналу, функціональної та міжфункціональної ефективності підприємства.
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ЧЕРЕЗ НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТОК
Олександр Махорт
Олександр Махорт
Керівник регіону EECA компанія «VACO»
СТРАТЕГІЇ ЗБУТУ ДЛЯ ДИСТРИБ'ЮТОРІВ: ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА СТАЛОГО РОСТУ
Володимир Губачов
Володимир Губачов
Директор компанії Trapeza
УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ У СПІВПРАЦІ МІЖ ПРОДАВЦЕМ , ДИСТРИБУТОРОМ ТА ВИРОБНИКОМ – ВІД КОНФРОНТАЦІЇ ДО ДІАЛОГУ
 Валентина Ляшенко
Валентина Ляшенко
Менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) державних установ Державна Установа «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»
MADE IN UKRAINE: ЯК УКРАЇНСЬКОМУ ВИРОБНИКУ ІНТЕГРУВАТИСЯ ІЗ ЗАКОРДОННИМ РИТЕЙЛЕРОМ
Юрій Поєнко і Ігор Литвиненко
Юрій Поєнко і Ігор Литвиненко
Директор департаменту логістики VARUS і Директор з логістики та клієнтського сервісу Карлсберг Україна
ПРОЕКТ СИНЕРГІЇ ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ РОЗДРІБНА МЕРЕЖА – ВИРОБНИК

Спецпроєкти

ДИСКУСІЙНА ПАНЕЛЬ 1

ПЛОДООВОЧЕВА ПРОДУКЦІЯ 2023-2024:МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РІТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ


Наталя Варшавська, співвласниця «Альянс Рітейл Груп», мережа Mashket, «Домашній маркет», OSNOVA

Ігор Скопенко, старший менеджер закупок ВТМ «Сільпо»

Наталя Смаглюк, заступник Комерційного директора Fozzy (ТОВ «Експансія»)

Євгенія Савченко, фахівець з управління категорією свіжі овочі та фрукти WineTime

Олександр Гаганенко, комерційний директор «Економ Плюс»

ДИСКУСІЙНА ПАНЕЛЬ 2

АКВАКУЛЬТУРИ 2023-2024:МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РІТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ
Анатолій Добряк, комерційний директор мережі спеціалізованих рибних Магазинів-Ресторанів «Flagman»

Юлія Андрієнко, директор «Кооп Торг Сервіс»

Ігор Скопенко,старший менеджер закупок ВТМ «Сільпо»

 

ДИСКУСІЙНА ПАНЕЛЬ 3

КОНДИТЕРСЬКА ПРОДУКЦІЯ 2023-2024: МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РІТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ
Сергій Мицик, комерційний директор КФ «Десна»

Вікторія Шило,керівник відділу закупівель Auchan

Юрій Тарнавчук,комерційний директор мережі магазинів «Біле сухе»

Максим Пятаков,директор Департаменту непаливних продажів «УКРНАФТА»

Євгенія Соліна,комерційний директор «Наш Край»

Артем Харлашкін,комерційний директор Selecto

ДИСКУСІЙНА ПАНЕЛЬ 4

М’ЯСО-МОЛОЧНА ПРОДУКЦІЯ 2023-2024:МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РІТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ
Сергій Мицик,комерційний директор КФ «Десна»

Вікторія Шило,керівник відділу закупівель Auchan

Юрій Тарнавчук,комерційний директор мережі магазинів «Біле сухе»

Максим Пятаков,директор Департаменту непаливних продажів «УКРНАФТА»

Євгенія Соліна,комерційний директор «Наш Край»

Артем Харлашкін,комерційний директор Selecto

ДИСКУСІЙНА ПАНЕЛЬ 5

ЗЕРНОВІ ТА ОЛІЙНИ КУЛЬТУРИ 2023-2024:МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РІТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ
Оксана Шевченко,керівник відділу по роботі з ключовими клієнтами «ТЕРРА»

Михайло Притула,комерційний директор «Траш»

Олег Музика,керівник відділу розвитку СТМ «Маркетопт»

Петро Микитюк,комерційний директор «Тайстра»

Відгуки участників

Денисовець Яніна «ТОВ «РЕНТСОФТ»»

Хочу подякувати організаторам конференції «Distribution Master-2023 за можливість прийняти участь у конференції!Наша компанія мала можливість презентувати нашідосягнення, обмінятися досвідом, залучитись новими знай-омствами і позитивними емоціями. Надзвичайно цікаво,продумано. Дуже потрібна справа. Дякую за співпрацю! Переможного миру, нових задумів і здобутків!

Володимир Полатайко «LACTALIS-UKRAINE »

Дякую за організацію зустрічі. Було цікаво послухати прак-тичні кейси та обмінятися думками з колегами.

Остапець С.В. «ТОВ «Сади Донбасу»»

Гарна організація, цікаво для будь якої категорії. Баченнярізних мереж до співпраці з постачальниками. Нові можли-вості. Нові контакти.

Українець Сергій «ТОВ «ТРІАДА-МК»»

На заход було запрошено велика кількість мереж, актуаль-ність тем. Прямий доступ і можливість вирішення питаньнапряму з мережами, можливість поділитися досвідом міжвиробниками. Пряма розмова з мережами, нові знайомства.

Заступник генерального директора з реалізації «ТОВ «Фірма «Фавор»»

Чітко організований захід. Обмін думками між різними ви-робниками та мережами. Продажі продуктів харчування вмережі. Нових ідей для збільшення продажів. Натхнення тафінансів на організацію таких заходів! Так тримати!

Лазаренко Уляна «ТОВ «Дніпропетровськапродовольча компанія «Вайз»»

Панельні дискусії з дистриб’юторами, можливість отри-мати відповідь на питання щодо співробітництва з ними.Також, надзвичайно корисним був Стіл переговорів з дис-триб’юторами - чудова можливість попередньо провестипереговори щодо постачання продукції. Дуже корисною.Дуже вам вдячні!!! Отримано відповідь на питання взаємодіїз мережами, на яку продукцію є попит. Отримано контак-ти відповідальних осіб від мереж, та, відповідно, отриманоможливість співпрацювати з ними. Проведено перемовиниз деякими постачальниками (виробниками продукції)

Стеценко Ярослав «Your Jam»

Мені сподобалась сама можливість поспілкуватись ізрітейлом. Стосовно експорту через дію. Взяв декілька те-лефонів, які я шукав давно. Все добре, в мене це був першийдосвід таких конференцій тому поки що все добре.

Вакуленко Дмитро «ТОВ Нестле Україна »

Наявність великої кількості учасників. Конференція необхід-на, важливо розуміти напрямок розвитку дистрибуторівта нові практики. Спілкування та нові знайомства. Мож-ливість розглянути модель, досвід інших ринків.

Федчик Олександр «ТОВ ТД Фоветта »

Дуже позитивне враження від загальної організаціі цьогозаходу. Дуже корисно для бізнесу в цілому. Такі конференціідають можливість презентувати свій товар чи послугина ринку та рекламувати свій бізнес на загальній площадціспоживачів. Знайомство з іншими учасниками бізнесу. Об-мін контактами для подальшого розвитку підприємста.Все чудово. Так тримати. Дякую за участь та організаціюцього заходу.

Фоторепортаж конференції