Щорічна Міжнародна бізнес-конференція PrivateLabel-2024

Днів
Годин
Хвилин
Секунд

Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід

Дата

5-6 вересня

Місце

Україна, м. Київ, проспект Берестейський, 40-Б, ВЦ «АККО Інтернешнл»

Залишилось

Спікери

Найкращі практики України та світу в галузі ВТМ-бізнесу

Про проект PrivateLabel-2024

«PrivateLabel-2024: Нові вектори розвитку ВТМ-український та зарубіжний досвід» – це XVІ Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Цього року на майданчику конференції буде реалізовано третій етап національного проекту «Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 року закупівлі продуктової галузі України». Організатор проекту – TradeMasterGroup, за підтримки програми USAID з аграрного та сільського розвитку – АГРО. Мета проекту: Поліпшення та заповнення прогалин в асортименті забезпечення продуктами харчування населення України, за рахунок визначення переліку категорій потреб мереж та пошуку під них українських виробників, а також створення умов укладення контрактів на постачання продуктів харчування на основі серії переговорів між мережами, дистриб'юторами та виробниками.

В рамках проєкту ми надаємо пільгові умови участі для МСП у вигляді
-практичного навчання по ефективним перемовинам з роздрібними мережами для розширення ваших каналів збуту,
- участь в практичній конференції 06 вересня у Києві з дискусійними панелями про розвиток галузі
- організація для вас столів перемовин з більш ніж 30 національними та регіональними роздрібними мережами.
В проєкт на пільгових спеціальних умовах допускаються тільки 100 виробників з усієї країни та до 40 рітейлерів!
До участі в проєкті буде допущено щонайменше 100 Виробників продуктової галузі України та 40 представників дистрибуторів, рітейлу в розподілі 85% - регіональні і 15% - національні.
Заповніть заявку на Вашу участь тут і розширюйте свою конкурентоспроможність з нами!
(для заповнення заявки увійдіть у свій google аккаунт)
https://forms.gle/vtSQ7ro66cou5ic87 - анкета для реєстрації виробника
https://forms.gle/Fqq7tbTzFnhRRaiL8 - анкета для реєстрації ритейлера/дистрибутора
Заявки приймаються до 1 серпня, після чого відбудеться відбір учасників для участі в Проєкті.

Аудиторія

За родом діяльності

Виробники 45%
Роздрібні мережі 20%
Дистриб'ютори 15%
Логістичні компанії 7%
Тара/Упаковка, Інші сфери 9%
IT для виробництва та торгівлі 4%

За рівнем менеджменту

Власник, генеральні та виконавчі директори 25%
Директор з маркетингу, розвитку та PR 24%
Національні та регіональні менеджери 19%
Комерційні директори 16%
Керівники департаменту СТМ та категорійні менеджери, директор із закупівель, заст. директора 10%
Директор з продажів 6%

В рамках конференції Ви дізнаєтеся:

  • Міжнародний досвід співпраці з роздрібними мережами та виробниками із запуску товарів під Private Label
  • Тренди купівельних переваг Private Label в Україні та світі.
  • Представити свою компанію на міні-виставці продукції в Галереї новинок Private Label.
  • Отримати ідеї та нові практичні інструменти для розвитку бізнесу за Private Label.

Програма



Спецпроекти у рамках події

Галерея новінок PrivateLabel-2024

У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників та роздрібних мереж України та зарубіжжя! Кожен учасник – виробник/рітейлер може подати зразки кращих проектів ВТМ для представлення на полицях Галереї Новинок.

Столи переговорів у форматі мережа - постачальник

Це унікальна можливість прямих переговорів із керівниками із закупівель роздрібних мереж та виробниками. У столах переговорів TradeMasterGroup за 14 років взяли участь понад 5500 роздрібних мереж та понад 5000 постачальників України та Зарубіжжя (Молдова, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)

Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу

У рамках Конференції PrivateLabel-2024 проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників та рітейлерів України та ближнього зарубіжжя.

Друкований Журнал PrivateLabel-2024

Кожен учасник отримає новий номер щорічного журналу з інтерв'ю роздрібних мереж про розвиток ВТМ в Україні!

Участь у премії - PrivateLabel Award-2024

Премія в галузі PrivateLabel присуджується за визначні та успішно реалізовані в 2023-2024рр., проекти торгівельних марок.

Вигоди конференції

Для постачальника:

Для ритейлера:

Для суміжних галузей:

Спікери минулих конференцій

Валерій Губарєв
Директор компанії "Незалежна Митна Агенція"
Максим Машляковський
CEO Foresight & Predictive Analytics
Аліна Мазурик
Начальник відділу контрактного виробництва Мережі аптек "АНЦ", "Копійка", "Шар@"
Юрій Нарожний
СЕО мережі супермаркетів РОСТ
Malachy O’Connor
IPLC Retail Brands Specialist (Ireland)
Денис Василюк
Менеджер проєктів з іноваційних рішень для бізнесу Київстар
Євгенія Родіна
Керівниця Центру розвитку ритейлу МХП
Галина Ободець
Директорка департаменту ВТМ у лінії магазинів ЄВА
Наталія Краснощок
Бренд-менеджер ВТМ VARUS

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

Сергій Мицик

Комерційний директор КФ "Десна"

МОДЕРАТОР ЗАХОДУ PRIVATELABEL-2024

Марина Забарило

Генеральний Директор Consumer Panel Services GfK

ЩО ВИБИРАЄ ПОКУПЕЦЬ ВТМ ЧИ БРЕНД: ТЕНДЕНЦІЇ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ

Катерина Калюжна

Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine

ПОЗИЦІОНУВАННЯ ВЛАСНОЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ: ЯК СТВОРИТИ ПРИВАБЛИВИЙ БРЕНД?

Олександр Сивак

Олександр Сивак, власник "СТРАТЕГ Україна"

ВІДНОСИНИ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ ТА ЛОЯЛЬНІСТЬ ДО ВЛАСНОЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ: СТРАТЕГІЇ ЗАЛУЧЕННЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ КЛІЄНТІВ

Ігор Руденко

Засновник бренду "НАША СИЛА"

ВИБУДОВА ВЛАСНОЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ В КАТЕГОРІЇ БАТАРЕЙОК

Алла Ковалевська

Комерційна директорка «Auchan Україна»

ЕКОЛОГІЧНА ЕВОЛЮЦІЯ В PRIVATELABEL: ПАКУВАННЯ ТА МАРКЕТИНГ ДЛЯ ВИХОДУ УКРАЇНСЬКИХ ВТМ АШАН НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК

Олексій Шеремет

Head of Alcohol & Food Market Department Freight Transport Partner

ІМПОРТ ТА ЕКСПОРТ - ЕФЕКТИВНА СКЛАДОВА ВАШОГО БІЗНЕСУ

Надія Підлісна

Директор департаменту з якості ЕКО МАРКЕТ

СТАНДАРТИ ВИРОБНИЦТВА ВТМ ДЛЯ УСПІШНОЇ СПІВПРАЦІ З МЕРЕЖАМИ

Юлія Горбаченко

Директор з якості, компанії BAKERY FOOD INVESTMENT

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВИРОБНИЦТВА ТОРГОВОЇ МАРКИ: ВІД КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ДО СТАНДАРТІВ

Марина Борисова

Директор маркетингу Компанії Ясенсвіт

ОНЛАЙН-ПРИСУТНІСТЬ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ДЛЯ ВЛАСНОЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ: РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ТА ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Леся Іванченко

Заступник генерального директора з торгівлі і маркетингу ТОВ "Супермаш"

АРХЕТИПИ В ДИЗАЙНІ ВЛАСНОЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ

Оксана Міцкевич

Керівник центру розвитку Рітейлу ПрАТ «МХП»

СТВОРЕННЯ СИЛЬНОЇ БРЕНДОВОЇ ІСТОРІЇ: ВИКОРИСТАННЯ STORYTELLING ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЦІННОСТІ ТА ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ

Ірина Яковченко

Керівник з ВТМ мережі мультимаркетів Аврора

ТЕМА УТОЧНЮЄТЬСЯЇ

Андрій Сокирко

Директор з розвитку напрямку категорійного менеджменту ТОВ "Вересень плюс"

СТВОРЕННЯ ТА ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ВТМ. ПРИКЛАД «ФАЙНО МАРКЕТ»

Альона Штанько і Костянтин Жук

Альона Штанько, Начальник Управління ВТМ Metro Cash and Carry Ukraine Жук Костянтин, Менеджер з якості Metro Cash and Carry Ukraine

ЯК УКРАЇНСЬКОМУ ВИРОБНИКУ ІНТЕГРУВАТИСЯ У ЗАРУБІЖНИЙ РИТЕЙЛ

Валерія Марфут

Заступник директора департаменту ВТМ (напрямок гігієна) Лінії магазинів EVA

КЕЙС ТМ JOY DIAPERS FOR YOU. ТУТОРІАЛ "ЯК УВІЙТИ В БРЕНДОЗАЛЕЖНУ КАТЕГОРІЮ ТА ВИЙТИ НА РІВЕНЬ ЛІДЕРА"

Едуард Ахрамович

СЕО та засновник групи компаній Art Nation

ГЕЙМІФІКАЦІЯ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ: КЕЙС "ГУСЬ ПРИЗОЛОВ"

Лілія Дробаха і Дмитро Чумак

Лілія Дробаха - керівник департаменту з закупівлі і Дмитро Чумак - начальник відділу ВТМ мережі магазинів «Фора»

СТРАТЕГІЯ ЗАПУСКУ ВЛАСНОЇ ТОРГІВЕЛЬНОЇ МАРКИ, КЛЮЧОВІ КРОКИ І ПІДХОДИ

ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ДЛЯ ВИРОБНИКІВ МСП У ГАЛУЗІ АГРО

Артем Харлашкін

Комерційний директор SelectO

МОДЕРАТОР ПАНЕЛЕЙ ДИСКУСІЙ

Ельміра Гулуєва

Cтарша аналітикиня Pro-Consulting

АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ У ВИРОБНИЦТВІ ТОВАРІВ ПО 5 ГАЛУЗЯМ (М’ЯСО-МОЛОЧНА, ПЛОДОВО-ОВОЧЕВА, КОНДИТЕРСЬКА ПРОДУКЦІЯ, АКВАКУЛЬТУРА, ЗЕРНОВІ ТА ОЛІЙНІ КУЛЬТУРИ)
Огляд поточного стану ринку зернових та олійних культур. Основні зміни в галузі від початку повномасштабного вторгнення, поточні тенденції розвитку
Ситуація на ринку м'ясо-молочної продукції. Оцінка основних факторів впливу на розвиток даного напрямку. Прогнозні тенденції
Галузь овочівництва та садівництва. Оцінка змін, що відбулись в секторі виявлення ключових викликів та переваг
Огляд тенденцій у сегменті кондитерської продукції. Вплив ситуації в сільськогосподарській галузі на виробництво кондитерської продукції в Україні. Поточні тенденції та перспективи розвитку
Порівняльний огляд світових ринків рибної та морепродуктової промисловості. Визначення тенденцій та прогнозів у розвитку аквакультури в Україні

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ 1. ПЛОДООВОЧЕВА ПРОДУКЦІЯ 2024: МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РИТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ.

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ 2. М’ЯСО-МОЛОЧНА ПРОДУКЦІЯ 2023-2024: МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РИТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ 3. АКВАКУЛЬТУРА 2023-2024: МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РИТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ 4. ЗЕРНОВІ ТА ОЛІЙНІ КУЛЬТУРИ 2023-2024: МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РИТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ 5. КОНДИТЕРСЬКА ПРОДУКЦІЯ 2023-2024: МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РИТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ

05 ВЕРЕСНЯ З 18:00-20:00

УЧАСТЬ У ПРЕМІЇ - PRIVATELABEL AWARD-2024

Премія в галузі PrivateLabel присуджується за визначні та успішно реалізовані в 2023-2024рр., проекти торгівельних марок. Прийняти участь може будь яка роздрібна мережа, виробник, дистрибутор, презентувавши свої досягненя у створені та виводу в ринок своїх торгових марок чи брендів, з якісними та кількісними показниками: залучення нових клієнтів, підвищення лояльністі, підвищення впізнаваністі бренду, зміна сприйняття бренду або поєднання кожного з цих способів за допомогою ефективного креативу, задля досягнення бажаних цілей, ін.

Нагородження переможців
Фуршет
Концертна програма

05-06 ВЕРЕСНЯ, З 09:00 - 18:00

ВИСТАВКА ТОВАРІВ FMCG ТА РІШЕНЬ ДЛЯ БІЗНЕСУ

Едина виставка України в гулузі розвитку Власних Торгових Марок, яка об’єднує понад 120 виробників та постачальників продуктів харчування та виробників нонфуд, які візьмуть участь у виставці зі своїми новинками, вишуканими та екзотичними делікатесами, органічними, спортивними продуктами для здорового способу життя.

05-06 ВЕРЕСНЯ, З 09:00 - 18:00

ГАЛЕРЕЯ НОВІНОК ВИРОБНИКІВ ВЛАСНИХ ТОРГОВИХ МАРОК

В рамках виставки буде організовано Галерею новинок PrivateLabel-2024 як Food, так і NonFood продукції. На полиці Галереї ви можете представити зразки продкуції проектів ВТМ. Полиця з підсвіткою (розмір полиці: висота - 35 см, ширина - 100 см, глибина - 50 см

06 ВЕРЕСНЯ, З 16:00 - 19:00

СТОЛИ ПЕРЕГОВОРІВ МІЖ ВИРОБНИКАМИ І МЕРЕЖАМИ

Якщо ви ритейлер, дистрибутор, закупівельник продуктів харчування - прохання записатися на участь в Національному проєкті «Підготовка виробників та мереж до сезону 2024-2025 закупівлі продуктової галузі України» для організації Вам персонального брендованого столу для перемовин за спеціальними умовами від USAID (АГРО) https://forms.gle/Ud9NMcsJGtDWu3WU7

ПАРТНЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ




ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ

Хочете стати партнером? Зв'яжіться з нами!

ВІДГУКИ УЧАСНИКІВ

Интересная тема, формат мероприятия, комфортное количество приглашенных. Такая конференция мега важна, так как для Украины это не развитый рынок. Я расширила свой кругозор.

Столы переговоров - отличная идея, удобный формат, полезный инструмент.

Конференция была организована на высоком уровне, который достоин высокой оценки. Доклады спикеров были очень интересными и озвучены аудитории участников с большим профессионализмом. Организатору большое спасибо.

Конференция важна и нужна, хорошая воз-можность получить анализ ситуации на рынке глазами экспертов, а также коллег, по совместительству конкурентов. Получить какие-то новые идеи для развития своего СТМ и конечно же живое общение, на которое так часто не хватает времени.

Считаю данное мероприятие необходимым и обязательным для СТМ производителей. Темы и аналитика по общеевропейским тенденциям в торговле и развитии СТМ, сравнение с украинскими реалиями.

Одержала контакти груп рітейлерів та досвід колег по створенню СТМ.

Было интересно увидеть поставщиков добившихся хороших результатов. А так же послушать их виденье работы.

Конференция очень важна, для начинающих производителей, возможно, единственный шанс достучаться до крупных ритейлеров.

Понравилась помощь организаторов в поиске представителей компании. Опыт западных коллег был очень полезен. На конференции нашли новых клиентов.

Узнала новые тенденции и увеличила базу контактных лиц по сетям.

Высокий уровень организации, продуманный до мелочей. Давно работаем в направлении СТМ, в очередной раз убедились что идём в правиль-ном направлении.

Бизнес-встреча очень важна – аналитика PL, опыт иностранных партнеров. Я получил новые знакомства и общение в неформальной обстановке.

Місце проведення та контактна інформація
  • ТОВ "ТрейдМастерГрупп"
  • +38 (067) 505 25 24
  • st@trademaster.com.ua
  • Україна, м. Київ, проспект Берестейський, 40-Б, ВЦ «АККО Інтернешнл»

Реєстрація

Для реєстрації заповніть форму нижче. Також Ви можете відправити нам питання, яке Вас цікавить