З боку роздрібних мереж:
- комерційні директори,
- керівники відділу закупівель,
- Девізійні та Категорійні менеджери, товарознавці.
З боку постачальників:
- КАМИ,
- Директора з продажу,
– Національні менеджери.
Якщо ви власник або менеджер бізнесу, у якого:
- Немає часу на тривале навчання, а є потреба розвивати бізнес тут і зараз;
- Маєте високі продажі, а прибутку не достатньо;
- На складах накопичились неліквіди, які не продаються більше ніж півроку;
- Конкурентна ціна, а продажів нема;.
- Програма з управління асортиментом не дає очікуванного результату;
- створювати якісні асортиментні матриці на будь-яку групу товару;
- аналізувати наявний асортимент, визначати прогалини в своїй пропозиції товару;
- визначати ризик виникнення "out of stok" та надлишок товару в різних товарних групах;
- коректно порівнювати свою асортиментну матрицю та матрицю конкурентів;
- швидко визначати слабкі місця в пропозиції конкурентів та користуватись ними;
- аналізувати власне ціноутворення, його вплив на реалізацію та поведінку конкурентів;
- визначати товари-індикативи (KVI), помилки в ціноутворенні яких впливають на стабільність всього бізнесу;
- визначати сильні і слабкі сторони ціноутворення конкурентів;
- будувати власну стратегію ціноутворення з врахуванням слабких місць конкурентів
Після тренінгу Ви зможете
- зберігаючи рівень товарооберту знизити кількість товарних позицій в асортиментній матриці на 15-20%.
- вивільнити гроші, заморожені в надлишкових товарних запасах
- зміцнити свої позиції на конкурентному ринку
- збільшити прибуток за рахунок заснованого на аналітиці ціноутворення
- знайти в асортименті товарні групи, які варто розвивати
- сформувати акційні пропозиції, що збільшать трафік покупців в магазини
- у випадку інтернет-магазинів зробити каталог товарів зручним та збільшити трафік покупців з пошукових систем
Участникам конференцій TradeMaster – знижка 5 %;
При участі 2-х осіб від компанії – знижка 5%;
При участі 3-х осіб від компанії і більше – знижка 10%
Автоматизувала процеси управління асортиментом, ціноутворення, інтернет-торгівлі, поповнення запасів, документообігу, управління складами, управління промо-активностями тощо.