Портал топ-менеджеров оптовой и розничной торговли

Прикладний Трейд-маркетинг FMCG-компаній (10% ВІД ЗБОРУ ПЕРЕРАХОВУЄМО НА ДОПОМОГУ ПОСТРАЖДАЛИМ ВІД ВІЙНИ)

Тренинг онлайн-запис Татьяна Скоробогатова Осталось мест: 15 маркетинг
Прикладний Трейд-маркетинг FMCG-компаній (10% ВІД ЗБОРУ ПЕРЕРАХОВУЄМО НА ДОПОМОГУ ПОСТРАЖДАЛИМ ВІД ВІЙНИ)
Зарегистрироваться

Цільова аудиторія

  • ті, перед ким стоїть завдання підвищити валовий прибуток компанії за рахунок трейд-маркетингових інструментів
  • молоді підприємці, які виробляють на своїх заводах або ж розміщують замовлення на зовнішніх виробництвах, і головне їхне завдання - просування продукту від складу до покупця
  • ті, у кого на даний момент обмежені можливості в компанії (фінансові, тимчасові, нестача спеціалістів)
  • ті фахівці, хто готовий багато і старанно працювати, для кого важливий результат

Як проходитиме тренінг?

На два дні ви станете трейд-маркетологами у новій для вас компанії. У вас будуть колеги, функціональні обов'язки, конфлікти інтересів та повний хаос у організації робочих документів.

Вашим завданням буде по одній із торгових марок скласти трейд-маркетинговий план на 2020 рік та повністю налагодити робочий процес усередині відділу.


Для цього, додатково, ви отримаєте базу даних з продажу в традиційному та сучасному роздробі, аналіз ринку, сторчеки та дослідження купівельних уподобань.
Кожен опрацює всі види аналізу (на своєму персональному комп'ютері) у програмі ексель та створить основні дашборди для контролю розвитку продукту.

Ви працюватимете з трьома форматами сучасного роздрібу: супермаркетами, магазинами біля будинку та дискаунтерами.

 

Ви отримаєте:

30 шаблонів акцій

55 аналітичних звітів

10 дашбордів акцій

Які проблеми ви вирішите?

  • Систематизуєте роботу з кожного завдання трейд-маркетингу у вашій компанії
  • Отримайте готові шаблони для аналізу продажів, трейд-маркетингових заходів у традиційному роздробі
  • Почнете працювати з каталогом трейд-маркетингових інструментів
  • За допомогою загальнодоступних програм ви навчитеся створювати трейд-маркетингову стратегію з поетапним планом її досягнення.

Программа

1 блок. Створення відділу трейд-маркетингу.
  • Знайомство. Погодження структури та правил тренінгу
  • Визначення завдань та функціоналу відділу, а також ресурсів, необхідних для виконання

 

 

2 блок. Постановка річних цілей та аналіз продажів.
  • Затвердження цілей на рік (внесення до документа "Цілі на рік" показників минулого періоду в розрізі: ринок, споживач, компанія)
  • Аналіз продажів та виконання плану попередніх періодів. Планування продажів трейд-маркетинговим відділом
3 блок. Сучасний роздріб.
  • Аналіз продажів сучасного роздрібу
  • Оцінка ефективності роботи з кожної мережі
  • Категорійний аналіз: (асортимент, визначення ролі, дерева прийняття рішення, ціновий аналіз)
  • Аналіз поличного простору. Аналіз викладки
  • Визначення цільових груп покупців. Визначення ситуацій купівлі та споживання/використання товару. Побудова customer journey
  • Робота з бар'єрами прийняття рішення всередині торгового простору: категорія та бренд
  • Логіка розвитку продукту в сучасному роздробі
  • Формування комунікаційного ядра продукту
  • Твердження основ комунікацій з продуктом: бар'єр - подолання - рівні залучення - зміна дії/відносини
  • Довгострокове та оперативне бюджетування. Шляхи оптимізації бюджету
  • Формування трейд-маркетингового плану
  • Оцінка активностей ритейлером
  • Аналіз торговельного простору. Планування дій на всій території
  • Цикл трейд-маркетингової активності в сучасному роздробі
  • РOS матеріали, брендування торгової зони
  • Робота з викладкою
  • Усі види дегустацій/тестування продукту
  • Акції, спрямовані на стимулювання продажів
  • Акції, спрямовані на шеринг купівельного досвіду
  • Зведення в єдиний звіт, презентацію
4 блок. Традиційний роздріб.
  • Аналіз продажів традиційного роздрібу
  • Аналіз за клієнтом категорії А
  • Розгорнутий аналіз АВС клієнтів
  • Порівняльний ціновий аналіз по регіонах
  • KPI трейд-маркетингових активностей у традиційному роздробі
  • Розрахунок вартості залучення та утримання клієнта
  • Ситуаційний аналіз
  • Логіка розвитку продукту у традиційному роздробі
  • Цикл трейд-маркетингової активності у традиційному роздробі
  • Акції, створені задля зростання нумеричної дистрибуції. 10 видів мотивації торгової командиАкції, створені задля стабілізацію представленості.
  • Робота з відвантаженням та викладкою
  • Акція, спрямована на виважену дистрибуцію. Збільшення частоти та суми відвантаження
  • Акції, створені задля введення нових категорій, товарних позицій. Презентація товару та правильна постановка завдань торговій команді
  • Акції, спрямовані на збільшення відсотка ТОР асортименту. Нестандартні способи стимулювання продавців та власників традиційного роздрібу
  • Акції, спрямовані на збільшення продажів із торгової точки. Погодинна робота з ТРТАкції, створені задля збільшення відвантаження в ТРТ.
  • Стимулювання продажів у ТРТ
  • Програма лояльності до продавців. Від ідеї до реалізації
  • Зведення в єдиний звіт, презентації
Вартість участі
3 800 грн. 130 $*

* Для українських компаній знижка 50% 

до кінця травня

Можливі знижки на участь (знижки не підсумовуються):

Учасникам конференцій TradeMaster – 5%;

За участю 2-х осіб від компанії – 5%;
За участю 3-х осіб та більше – 10%

 

*В стоимость входит: раздаточный материал, сертификат участника, обед, кофе-брейки

Возможные скидки на участие (скидки не суммируются):

Участникам конференций TradeMaster – 5 %;

При участии 2-х человек от компании –  5%;

При участии 3-х человек и более –  10%

Контактная информация

Регистрация

Відгуки участників

Лариса Абудыхина «ПАККО ХОЛДИНГ»

На тренинге Т.Скоробогатовой получили знания и инструменты маркетинговых активностей ТМ, точки соприкосновения для наилучшего результата при планировании общих акций. Необходимый результативный курс. Переворот в мире трейд-маркетинга без больших денег. Советую принимать участие в тренингах. Любая разобранная тема маркетинга интересна

Катерина Гринько «Сигарный дом "Фортуна" »

Основной результат от тренинга Татьяны Скоробогатовой - анализ постановки планов в современной разнице, новые показатели эффективности акций в традиционной рознице, примеры проведения акций для разных видов продукции, наглядные схемы и диаграммы данных. Очень много примеров работы с разными компаниями и видами продукции, достаточно наглядные блок схемы активностей

Серко Анна «Urban Planet »

Основной результат тренинга Скоробогатовой - утверждение, а точнее подтверждение уже былых знаний и практик.Общее впечатление хорошее. 

Кошерная Людмила «Лекорна »

Скоробогатова-Отличный оратор.На тренинге получаешь практичиские советы.Рекомендую!

Кулебякина Светлана «Сирена плюс ЛТР »

На тренинге Татьяны С приходит понимание того, что трейд-маркетинг не только цифры, а и эмоции и фантазия.Очень много информации за короткий период времени!

Девика Наталия «Рол Фрут Гарден »

После тренинга Т. Скоробогатовой стало понятней, на что в первую очередь обратить внимание собственников компании. Отличный семинар. Узнала много нового.

Антипенко Оксана «ЧП"Виктор и К"»

Познавательный,обучающий,интересный. Высокий уровень профессионализма тренера,четкая и легкая для восприятия подача информации.

Бабийчук Наталия «НПО "Экосфера"»

Прекрасное изложение материала для использования внедрения всех моментов в моей практической работе. Ну очень интересный тренинг.Очень много примеров,обсуждений ярких, необычных акций.Пожелание увеличить дни тренингов ,после сдача посетителем тренинга какого то индивидуального задания для общего обсуждения в аудитории.

Фотогалерея

Татьяна Скоробогатова

Консультант по запуску и управлению продажами украинских брендов на территории ЕС

С 2012 года ведущий тренер по маркетингу продаж и категорийному менеджменту в Украине и Казахстане.

Детальнее о тренере