Відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного та післявоєнного стану

Днів
Годин
Хвилин
Секунд

Захід за підтримки USAID, з метою допомоги бізнесу і ЗСУ

Дата

24 травня - 3 червня (16:00-18:30)

Місце

онлайн-платформа Zoom

Залишилось

40 квитків

Спікери

Провідні експерти ринку транспортної та складської логістики України та Зарубіжжя

Мета проєкту:

Покращення умов забезпечення населення продуктами харчування на звільнених територіях за рахунок налагодження зв’язків з представниками бізнесу, обміну досвідом між виробниками і ритейлерами. Оптимізація існуючих логістичних ланцюгів та створення нових.

Створити базу знань і рішень у вигляді альманаха, напрацьованих за рахунок проведення круглих столів зі спеціалістами галузі ритейлу, виробництва, дистрибуції та логістики України та зарубіжжя.

Компанії, які підтвердили свій виступ в якості спікера.

Виробники: "Еконія", "Веста-лідер", "Київхліб", "Молочний альянс", "Ардіс", TERRAFOOD, КФ "Десна" та ін.
Рітейлери: "Фозі груп", "Економ плюс", "Рост" та ін.
Дистрибутори: "Мінеральні води України", UPECO та інші

Реалізація проєкту стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках Програми USAID з аграрного і сільськогорозвитку (АГРО), яка виконується компанією Chemonics International.

Докладніше про Програму USAID з аграрного і сільськогорозвитку (АГРО): https://www.facebook.com/usaid.agro/

Аудиторія участників

За сферою діяльності

Логістика 25%
Рітейлер 25%
Виробник 20%
Дистрибутор 15%
Рішення для логістики 13%
ЗМІ 2%

За рівнем менеджменту

Директор з логістики 40%
Керівник транспортної логістики 20%
Менеджер логістики 15%
Керівник складскої логістики 15%
Менеджер ЗЕД 5%
Менеджер з розвитку, аналітик 5%


В рамках події Ви:

У ЗАХОДІ БЕРУТЬ УЧАСТЬ ПРОВІДНІ ЕКСПЕРТИ РИНКУ ЛОГІСТИКИ УКРАЇНИ І ЗАРУБІЖЖЯ

Лілія Комарова
Директор з маркетингу "Київхліб"
Андрій Алексєєв
Директор департаменту логістики АТ «Молочний Альянс»
Олександр Бабай
Директор з логістики Fozzy C&C ТОВ "Експансія "
Олександр Махорт
Директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco
Евген Нікушин
Директор з логістики компанії FADO

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ:

Практичні поради для продуктового ритейлу щодо закупівлі товарів під час війни без участі автозамовлення
Формування асортименту, виходячи з пропозицій на ринку та необхідності забезпечити покупців товарами у магазинах
Робота з місцевими та іноземними виробниками, що спрацювало ефективніше?
Укладання договорів, практичні поради. Які нові умови з’явились під час війни і як в таких умовах працювати?
Оптимізація роботи складу в умовах війни
Перерозподіл складських потоків, пошук нових складських приміщеннь та можливості працювати "з колес"
Переїзд складу та налагодження роботи на новому місці
Робота складу в зоні бойових дій чи окупації
Пошук нових перевізників і нових маршрутів, перебудова логістичних ланцюгів постачання. Практичний досвід, поради.
Колаборація з партнерами та виробниками непродовольчих товарів щодо доставки продуктів харчування до заблокованих територій
Перевезення гуманітарного вантажу та особливості роботи в зоні бойових дій
З якими труднощами зіткнулися в перші дні війни і які заходи запроваджували?
Як організовували роботу при нестачі робітників?
Збереження команди торговельної мережі
Чи залучаєте до роботи переселенців та чи наймаєте нових співробітників? З якими труднощами зіткнулися?
Як загалом змінилися обов’язки кожного члена вашої команди? І що почали робити по іншому?
Як загалом змінилась бізнес-модель Вашої компанії після початку війни?
Як змінились процеси взаємодії з партнерами та контрагентами? Що вже не працює і як будували нові стосунки?
Робота з іноземними постачальниками, які основні труднощі виникають і як впливає ріст курсу валюти?
Як Ви бачите свою роботу після закінчення війни?
Ефективна співпраця виробників з роздрібними мережами під час війни. Перспективи та тренди на післявоєнний час


ПРОГРАМА ЗАХОДУ

ДЕНЬ 1 (Доступно в записі для зареєстрованних участників). Місце управління товарними запасами у концепції Supply Chain під час війни

Євген Нікушин

ТОП-практик логістики з більш ніж 20-річним досвідом, модератор та найкращий спікер Всеукраїнського Дня Логіста. Директор з логістики компанії FADO. За освітою Провізор. 1998 року закінчив Харківську фармацевтичну академію. За покликанням Логіст.

Модератор

Ксенія Сидоркіна

Директор Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО).

Вступне слово: Відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного стану

Юрій Поєнко

Директор з логістики мережі "Варус". VARUS — це одна з найпопулярніших роздрібних мереж на ринку України. Сферою діяльності компанії є торгівля продуктами харчування та супутніми товарами повсякденного попиту. Кількість магазинів і географія їх розташування охоплюють 28 міст країни.

Практичні поради для продуктового ритейлу щодо закупівлі товарів під час війни без участі автозамовлення

Лілія Комарова

Директор з маркетингу "Київхліб" . Системний управлінець, професійно будує маркетинг у компаніях з нуля. ТОП 3 компетенції: 1. Глобальне бачення 2. Побудова команд 3. Робота з асортиментом як стратегічним інструментом бізнесу.

Формування асортименту, виходячи з пропозицій на ринку та необхідності забезпечити покупців товарами у магазинах

Андрій Алексєєв

Директор департаменту логістики АТ «Молочний Альянс» з досвідом більше 5 років. Станом на сьогодні здійснює побудову централізованого управління логістикою 5 заводів та 1 розподільчого центру; впроваджує інструменти контролю, звітності та управління, проводить навчання персоналу. Реалізував логістичні аудити кількох дистрибуційних підприємств в галузі FMCG, фарма, автомотів, парфумерія та косметика.

Особливості функціонування ланцюга постачань FMCG у період військового стану
1. Контекст прийняття управлінських рішень.
2. Ситуація із постачанням основної сировини та допоміжних матеріалів.
3. Зміни в попиті і портфелі клієнтів, їх вплив на виробництво. Ефективність виробництва.
4. Особливості функціонування складської інфраструктури і транспортних підрозділів та їх вплив на клієнтський сервіс.

ДЕНЬ 2 (24 травня, 16:00). Практичні рішення з оптимізації складської логістики з урахуванням реальних змін в умовах воєнного положення

Євген Нікушин

ТОП-практик логістики з більш ніж 20-річним досвідом, модератор та найкращий спікер Всеукраїнського Дня Логіста. Директор з логістики компанії FADO. За освітою Провізор. 1998 року закінчив Харківську фармацевтичну академію. За покликанням Логіст.

Модератор
1. Оптимізація роботи складу в умовах війни
2. Перерозподіл складських потоків, пошук нових складських приміщень та можливості працювати "з колес"
3. Переїзд складу та налагодження роботи на новому місці
4. Робота складу в зоні бойових дій чи окупації

Ігор Матвеєв

Директор департаменту логістики ARDIS Group. Поточний функціонал: Стратегічне планування діяльності підприємства відповідно до загальної стратегії групи компаній. Планування та контроль виконання бюджету компанії. Організація, координація та контроль цілодобового складського процесу. Автоматизація складських процесів компанії.

Практичні рішення по оптимізації складської логістики: кейс Ardis Group
1. Місце Ardis Group в сирній екосистемі України та світу
2. Зруйнований склад та інші проблеми, завдані росією на початку війни
3. Виклики та задачі нової реальності: як ми адаптувалися
4. Перспективи та практичні поради для українського бізнесу

Сергій Флоров

Заступник директора з операційної логістики МХП Логістика (ПрАТ МХП)

Перерозподіл складських потоків, пошук нових складських приміщень, та можливості працювати з колес

Сергій Мукоїд

Керівник проєктів департаменту складської логістики Fozzy Group

Складська логістика і війна. Кейс Fozzy Group

ДЕНЬ 3 (27 травня, 16:00). Оптимізація транспортної логістики за часів воєнного положення

Євген Нікушин

ТОП-практик логістики з більш ніж 20-річним досвідом, модератор та найкращий спікер Всеукраїнського Дня Логіста. Директор з логістики компанії FADO. За освітою Провізор. 1998 року закінчив Харківську фармацевтичну академію. За покликанням Логіст.

Модератор
1. Пошук нових перевізників і нових маршрутів, перебудова логістичних ланцюгів постачання. Практичний досвід, поради.
2. Колаборація з партнерами та виробниками непродовольчих товарів по доставці товарів харчування до заблокованих територій
3. Перевезення гуманітарного вантажу та особливості роботи в зоні бойових дій

Олександр Бабай

Директор з логістики Fozzy C&C ТОВ "Експансія". Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України. Має понад 600 торгових точок на всій території країни та понад 35 000 найменувань товарів. Крім торгівельних мереж бізнес-інтереси групи компанії охоплюють виробництво харчової продукції та ресторанний бізнес.

Оптимізація затрат на перевезення в умовах війни. На чому можливо економити?
1. З якими труднощами зіткнулися в перші дні війні і що робили для пошуку водіїв?
2. Як організовували роботу при нестачі робітників?

Володимир Дудін

директор з логістики Володимир-Волинська птахофабрика, ТМ «Епікур» «Чеботурочка» — виробник та постачальник курячого м'яса по всій території України.

Пошук нових перевізників и нових маршрутів, перебудова логістичних ланцюгів поставки. Практичний досвід, поради.

Юрій Свірський

Директор з логістики, Кондитерська фабрика "Ярич" (або англ. Chief Logistics Officer, CF "Yarych"). Бізнес-аналітик в сфері автоматизації бізнес-процесів. З 2017 року основний напрямок роботи - оптимізація складської та транспортної логістики для виробничих та retail-підприємств в Україні та Східній Європі. Директор з логістики на ряді українських промислових підприємствах з 2019 року, серед яких КФ Yarych, фабрика Duna, промислова поліграфія Укрпол. Засновник та співвласник україно-естонської ІТ-компанії SK Group EU.

Консолідація вантажів як інструмент здійснення ефективної доставки по Україні в період війни

Артем Попенов

Керівник департаменту логістики "Пепсіко Україна"

Зміни принципів і моделей роботи транспортної та складської логістики компанії PepsiCo Україна, пошук альтернатив в умовах військового стану

ДЕНЬ 4 (31 травня, 16:00). Організація роботи персоналу в умовах воєнного стану

Олександр Махорт

Директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco. Відповідає за продаж та комерційну діяльність компанії в Україні та на міжнародних ринках. До зони відповідальності входять: Україна, Румунія та країни СНД (крім РФ). Йому завжди імпонували високий ритм роботи, велика відповідальність, корпоративна культура, цінності та лідерські позиції, притаманні міжнародним компаніям. Загалом досвід роботи на ринку FMCG становить понад 20 років.

Модератор
1. Як організовували роботу при нестачі співробітників?
2. Збереження команди торговельної мережі.
3. Чи залучаєте до роботи переселенців та чи наймаєте нових співробітників? З якими труднощами зіткнулися?

Тетяна Ребчук

СЕО в ПрАТ "Івано-Франківська харчова фабрика" - один з провідних виробників кондитерської галузі у західному регіоні.

З якими труднощами зіткнулись в перші дні війни і що робили?

Марія Домчак

Співвласник компанії ПрАТ "Івано-Франківська харчова фабрика".

Як загалом змінились обов’язки членів вашої команди? І що почали робити по-іншому?

Сергій Цимбал

Керівник департаменту навчання та розвитку персонала "Епіцентр"

Збереження команди торговельної мережі

Дмитро Морозов

Директор з розвитку бізнесу клієнтів ПРАТ «МХП»

Як не зупинитися ні на годину від початку війни: рольова модель топ менеджменту для організації, роль бізнесу у війні та новий норматив на прийняття рішення

ДЕНЬ 5 (3 червня, 16:00). Загальна перебудова роботи бізнес-моделі компанії. Впровадження алгоритмів, які дозволяють приймати рішення максимально швидко.

Олександр Махорт

Директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco. Відповідає за продаж та комерційну діяльність компанії в Україні та на міжнародних ринках. До зони відповідальності входять: Україна, Румунія та країни СНД (крім РФ). Йому завжди імпонували високий ритм роботи, велика відповідальність, корпоративна культура, цінності та лідерські позиції, притаманні міжнародним компаніям. Загалом досвід роботи на ринку FMCG становить понад 20 років!

Модератор

Валерій Губарєв

Експерт Комісії з митних питань при Громадській Раді ДФС у м. Києві. Радник з митних питань Громадської спілки «Брокерський сектор». Провідний експерт компанії "Незалежне Митне Агентство". 1993-2015 рр. Державна митна служба України, Міністерство доходів та зборів України.

Імпорт в Україні під час дії війскового стану
1. Зміни в митному законодавстві
2. Спрощений порядок митного оформлення товарів
3. Як працювати з митницею при ввезені вантажів гуманітарної допомоги

Володимир Матяш

Генеральний директор ТОВ «Торгова Компанія «Економ Плюс» (мержі магазинів «Эконом», «Drink Хата», «Грошик»). Відповідає за діяльність компанії. Критерії оцінки роботи: розвиток магазинів (кількісний, якісний), виконання запланованих фінансових показників, розвиток мережі (нових форматів).

Загальна перебудова роботи бізнес моделі компанії, запровадження алгоритмів, які дозволяють приймати рішення максимально швидко

Віктор Сидоренко

Співзасновник "ВЕСТА-ЛІДЕР". Підприємство випускає асортименти рибної снекової продукції, рибні жири високого ступеня очищення, біологічно активні добавки, натуральні смако-ароматичні добавки.

Досвід виробників з релокації підприємств

Максим Пейков

Виконавчий директор TERRA FOOD UKRAINE. Досвід роботи в компаніях Lactalis Ukraine, Kimberly Clark, Nestle.

Як загалом змінилася бізнес-модель компанії після початку війни
Місце проведення та контактна інформація

Реєстрація

Для реєстрації заповніть форму нижче. Також Ви можете відправити нам питання, яке Вас цікавить