пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
Катерина Калюжна
Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine
ЕМОЦІЙНА СКЛАДОВА КОМУНІКАЦІЇ. ЩО ЗАРАЗ ЧЕКАЄ КЛІЄНТ?
Марина Забарило
Директор Consumer Panel & Services, GfK Ukraine
ЯК ЗМІНИЛАСЯ ПОВЕДІНКА ПОКУПЦІВ ТА ЯК ВИБУДОВУВАТИ З НИМИ КОМУНІКАЦІЮ В УМОВАХ ВЕЛИКОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА.
В'ячеслав Сауц
Директор з маркетингу мережі аптек "Подорожник"
ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ... НА ЧАСІ
Валентина Комарова
Директор з маркетингу Цитрус
ЯК СТВОРИТИ ПРАЦЮЮЧУ АКЦІЮ? ДІЄВІ ІНСТРУМЕНТИ ПЛАНУВАННЯ ТА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ТРЕЙД-МАРКЕТИНГОВИХ АКЦІЙ.
Ольга Момчилович
Директор з маркетингу "ЛотОК"
ПІДВИЩЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧА ЧЕРЕЗ ПЕРСОНАЛІЗАЦІЮ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ.
Андрій Боровський
Керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина)
ВИКЛИКИ ДЛЯ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ВОЄННОЇ ЕКОНОМІКИ.
Максим Незвієцький
Віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора
АКЦІЇ ЛОЯЛЬНОСТІ У ВОЄННИЙ ПЕРІОД
Василь Яцишин
Керівник служби торгового маркетингу Кормотех
РОЗРОБЛЯЄМО ЕФЕКТИВНУ ТА ГНУЧКУ ПРОГРАМУ ЛОЯЛЬНОСТІ. НОВІ ПІДХОДИ У ПЕРСОНАЛЬНІЙ КОМУНІКАЦІЇ. ЧОМУ ВИРОБНИК ТАКОЖ МОЖЕ МАТИ ПРОГРАМУ ЛОЯЛЬНОСТІ.
1. В основному з програмами лояльності працюють великі рітейлери. Виробникам важче достукатись до свого клієнта оскільки в нього багато посередників на цьому шляху – дистрибутори, інтернет магазини, роздріб і т.д. Але чи дійсно клієнт виробника тільки кінцевий споживач чи … Поговоримо.
2. Чому Кормотех вирішив піти в програму лояльності для продавців свого продукту.
3. Як це працює.
4. Які переваги.
5. Які результати отримав Кормотех.
6. Які плани на майбутнє програми лояльності