пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ
- Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.
- Про купівельну поведінку до, під час та після введення локдаунів та обмежень, пов'язаних з карантинними заходами та початком військових дій
- Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
- Ціна ефективної трейд-маркетингової активності, окупність витрат при досягненні цілей маркетингової активності.
- Як створити працюючу акцію? Дієві інструменти планування та оцінки ефективності трейд-маркетингових акцій.
- Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах
- Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.
- Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
- Як використовувати Big Data-рішення при розробці трейд маркетингової стратегії, що працює зараз?
- Як позбутися overstock і не допустити out of stock під час планування та проведення маркетингових активностей.
- Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар'єра, нестандартні мотиваційні програми.
- Як розширювати межі "click and collect" у колаборації з логістичними операторами з доставки товарів до партнерських відділень та поштоматів?
- Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.
- Розробляємо ефективну та гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації
- Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
- Виведення нового продукту в умовах війни. Будуємо фінансову модель.
- Як аналітика допомагає знайти та розробити товар-бестселер?
- Емоційна складова комунікації. Що зараз чекає клієнт?
- Оцінка промокомпаній в каналі традиційного роздробу
- Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.
- Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах
- Метрики маркетингової активності у продажу через E-commerce.
- Методи просування товарів в поточних економічних умовах.
- Практики управління асортиментом в умовах кризової ситуації.
- Як позбутися overstock і не допустити out of stock під час планування та проведення маркетингових активностей.