пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ

  • Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.
  • Про купівельну поведінку до, під час та після введення локдаунів та обмежень, пов'язаних з карантинними заходами та початком військових дій
  • Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
  • Ціна ефективної трейд-маркетингової активності, окупність витрат при досягненні цілей маркетингової активності.
  • Як створити працюючу акцію? Дієві інструменти планування та оцінки ефективності трейд-маркетингових акцій.
  • Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах
  • Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.
  • Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
  • Як використовувати Big Data-рішення при розробці трейд маркетингової стратегії, що працює зараз?
  • Як позбутися overstock і не допустити out of stock під час планування та проведення маркетингових активностей.
  • Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар'єра, нестандартні мотиваційні програми.
  • Як розширювати межі "click and collect" у колаборації з логістичними операторами з доставки товарів до партнерських відділень та поштоматів?
  • Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.
  • Розробляємо ефективну та гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації
  • Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
  • Виведення нового продукту в умовах війни. Будуємо фінансову модель.
  • Як аналітика допомагає знайти та розробити товар-бестселер?
  • Емоційна складова комунікації. Що зараз чекає клієнт?
  • Оцінка промокомпаній в каналі традиційного роздробу
  • Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.
  • Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах
  • Метрики маркетингової активності у продажу через E-commerce.
  • Методи просування товарів в поточних економічних умовах.
  • Практики управління асортиментом в умовах кризової ситуації.
  • Як позбутися overstock і не допустити out of stock під час планування та проведення маркетингових активностей.

Реєстрація на конференцію
Назва конференції*
Назва компанії*
Ім'я учасника конференції*
 
Посада*
Телефон для зв'язку*
Email*
Поштова адреса компанії, індекс*
Сайт компанії
Вид діяльності компанії*
Звідки дізналися про захід
Звідки дізналися
  • отримали запрошення електронною поштою
  • знайшли інформацію в Інтернет
  • рекомендація партнерів
Ви можете отримати знижку, якщо ви:
Звідки дізналися
  • участь одного представника
  • бере участь у конференції 2 представники компанії (5%)
  • бере участь 3 та більше представників компанії (10%)
  • учасник конференцій TradeMaster (10%)