Результаты поиска
- 121. Новость Оксана Ткачук на Food&NonFoodMaster-2024 і CatMаnMaster-2024
- 122. Новость Емілія Михальська на Food&NonFoodMaster-2024 і CatMаnMaster-2024
- 123. Новость Сергій Цимбал на Food&NonFoodMaster-2023 і CatMаnMaster-2023
- 124. Новость В’ячеслав Сауц на Food&NonFoodMaster-2023 і CatMаnMaster-2023
- 125. Новость Кирило Єжов на Food&NonFoodMaster-2023 і CatMаnMaster-2023
- 126. Новость Марина Забарило на Food&NonFoodMaster-2023 і CatMаnMaster-2023
- 127. Новость Надія Бігун на Food&NonFoodMaster-2023 і CatMаnMaster-2023
- 128. Новость Art Nation Loyalty у фіналі International Loyalty Awards, найважливішої світової нагороди з лояльності
- 129. Новость Приватні торгові марки продовжують витісняти відомі бренди з європейського ринку FMCG
- 130. Новость Coca-Cola визнаний найефективнішим брендом у сегменті FMCG
- 131. Новость Попит на товари повсякденного використання у ЄС залишиться низьким до середини наступного року
- 132. Новость У мережі Аптек 9-1-1 з’являться веселі Джойки: дитячі герої заохочують до гри та зміцнення імунітету
- 133. Новость Темпи падіння виробництва Nestle в Україні сповільнились до 5%
- 134. Новость Арнольд Шварценеггер став обличчям DIY-бренду від Lidl
- 135. Новость У 4.5 тисячах українських магазинів товари на полицях тепер розпізнає комп'ютерний зір. Навіщо це почали робити?
- 136. Новость У Європі частка приватних торгових марок у роздрібних продажах FMCG досягла 38%
- 137. Новость Тетяна Титар на Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2023
- 138. Новость Надія Гануліч-Манукян на Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2023
- 139. Новость Євгенія Родіна на Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2023
- 140. Новость Голландський ритейлер Jumbo сперечається з Mars щодо ціноутворення