Инновации в ритейле

  • Чітка та приваблива організація простору на полицях

    Чітка та приваблива організація простору на полицях

    • 26 сентября 2022
    Система розділювачів для полиць Optimal™ була розроблена, щоб скоротити час, витрачений на викладку товару та утримання полиць у належному порядку. Вона забезпечує привабливу презентацію продукту та може бути адаптована до багатьох форматів упаковки.
    подробнее
  • ТМ
    5 секретів ефективного управління товарами категорії fresh

    5 секретів ефективного управління товарами категорії fresh

    • 16 августа 2022
    Згідно з дослідженням видання Supermarket News, 58,6% ритейлерів у світі збільшують площу, що виділяється під товари категорії fresh та кулінарію. Причиною тому – зростання споживчого попиту на здорову їжу, а також готову продукцію власного виробництва. Разом зі зростанням популярності fresh-категорій зростає й потреба в управлінні ними.
    подробнее
  • ТМ
    Головні виклики – оптимізації витрат, ефективні поставки в магазини, автоматизація і перехід із російських систем

    Головні виклики – оптимізації витрат, ефективні поставки в магазини, автоматизація і перехід із російських систем

    • 08 июня 2022
    Разом з усією країною компанія U&Sluno продовжує долати виклики, що виникли через війну, та підтримувати суспільство в цей непростий час. Команда активно працює над новими проектами, підтримкою клієнтів та проектів в Україні і Європі. З абсолютною підтримкою колег із Чехії український офіс працює в Україні, щоб підтримувати безперебійну роботу бізнесу й допомагати в налагодженні та оптимізації логістики у воєнний час, а також інших не менш важливих процесів в сучасному ритейлі.
    подробнее
  • ТМ
    Перші роботи в українського ритейлера: досвід Fozzy Group

    Перші роботи в українського ритейлера: досвід Fozzy Group

    • 12 мая 2022
    Кожна компанія на ринку прагне збільшити продуктивність складу та знизити ризики помилок, тому національні гравці активно інвестують в технології. Протягом останніх років більшість компаній як сегменту В2В, так В2С, спробували автоматизувати ті чи інші етапи обробки товарів
    подробнее
  • ТМ
    Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

    Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

    • 24 февраля 2022
    З тенденцією до здоров'я та доброго самопочуття, що охопила індустрію FMCG, споживачі шукають більш здорові та натуральні продукти при покупці напоїв. Напої, що містять менше цукру, без штучних підсолоджувачів та виготовлені з органічних інгредієнтів - це лише деякі з нових тенденцій, які змушують рітейлерів переглянути свій асортимент напоїв. Але в категорії напоїв важливе значення має ефективний мерчандайзинг. Тому пропонуємо ознайомитись із рішеннями для мерчандайзингу напоїв від HL Display – світового постачальника товарів та рішень для комунікації та мерчандайзингу, які допоможуть створити кращі враження від покупок у цій категорії, включаючи рішення для автоматичного фронтування лицьовою стороною на полицях та в холодильниках, освітлення полиць, цифрові екрани тощо.
    подробнее
  • ТМ
    Аудит планограм: зробіть плани викладки ефективними!

    Аудит планограм: зробіть плани викладки ефективними!

    • 21 февраля 2022
    Поки немає впевненості, що розроблена в ЦО (центральному офісі) планограма реалізована в магазині, вона залишається картинкою на папері. Якщо ви хочете отримати ефект від планограмування, аудит є просто необхідним. Поговоримо про способи аудиту планограм, порівняємо їх та розберемо інструменти реалізації процесу з експертом категорійного менеджменту та Head of Space & Assortment Management у компанії C4R Ігорем Федорюком.
    подробнее
  • Категорійний менеджмент і Quant. Як швидко отримати інформацію та зробити прорив в управлінні категоріями, планограмами, планами магазинів на основі швидкої аналітики?

    Категорійний менеджмент і Quant. Як швидко отримати інформацію та зробити прорив в управлінні категоріями, планограмами, планами магазинів на основі швидкої аналітики?

    • 01 февраля 2022
    Сьогодні роздрібна торгівля характеризується найвищим рівнем проінформованості споживачів та ритейлерів. Ніколи раніше клієнти не могли легше порівнювати товар із конкурентними пропозиціями і ніколи ще не було такого великого вибору. З іншого боку, роздрібні торговці ніколи раніше не мали такої детальної інформації про своїх клієнтів, їх звички та уподобання. Але кількість даних буде продовжувати зростати, а також важливість ефективного їх використання. Управління категоріями спрямоване на те, щоб надати клієнтам запитуваний товар своєчасно і в потрібному місці. Саме для цього товари групуються за категоріями залежно від того, як вони використовуються, споживаються або купуються.
    подробнее
  • ТМ
    Как сеть магазинов электроники ЖЖУК улучшила показатели эффективности управления запасами в условиях непредсказуемого спроса

    Как сеть магазинов электроники ЖЖУК улучшила показатели эффективности управления запасами в условиях непредсказуемого спроса

    • 31 января 2022
    “Пока я не видел другой системы управления запасами, которая подходила бы для редкого спроса, лучше, чем Forecast NOW! Главная ценность программы для нас - это вероятностное прогнозирование.” - Владимир Бондарев, руководитель отдела управления товарными запасами розничной сети ЖУК
    подробнее
  • ТМ
    Ефективність використання термінового та планового поповнення

    Ефективність використання термінового та планового поповнення

    • 27 января 2022
    Продуктивність кожної ланки впливає на весь ланцюг логістики загалом. Як ефективно використовувати планове й термінове поповнення, щоб забезпечити високий KPI процесів збирання, пакування, відвантаження та підвищити рівень сервісу складу? Про це поговоримо у статті.
    подробнее