Інтерв’ю від виробника, інтерв’ю від ТОП-керівника з маркетингу, інтерв’ю від маркетолога, ТОП інтерв’ю від виробника, інтерв’ю від мережі магазинів, інтерв’ю від виробника продуктових товарів

Маркетинг та продажі

  • ТМ
    Сила бренду: як компаніям  створити впізнаваний і успішний бренд

    Сила бренду: як компаніям створити впізнаваний і успішний бренд

    • 20 червня 2025
    У сучасному світі бренд — це більше, ніж просто логотип чи назва. Це унікальний набір асоціацій, що формують довіру, лояльність та емоційний зв’язок зі споживачем. Особливо це важливо для компаній зі сфери FMCG (товари повсякденного попиту), де висока конкуренція змушує бренди боротися за увагу покупців щодня.
    детальніше
  • ТМ
    Розклад тренінгів на липень

    Розклад тренінгів на липень

    • 13 червня 2025
    Липень — місяць розвитку: 4 практичні програми для лідерів, менеджерів і експертів Цього літа ми запрошуємо керівників, HR-фахівців, коучів, логістів, аналітиків, власників бізнесу та проактивних професіоналів долучитись до чотирьох глибоких практичних програм, покликаних розвинути ключові навички управління, впливу та системної ефективності в бізнесі. Липневий цикл тренінгів — це унікальна можливість об’єднати стратегію, лідерство та операційну досконалість.
    детальніше
  • ТМ
    Щорічна конференція DistributionMaster-2025 зібрала ключових гравців FMCG-сектору

    Щорічна конференція DistributionMaster-2025 зібрала ключових гравців FMCG-сектору

    • 09 червня 2025
    29-30 листопада в Києві пройшла традиційна щорічна Конференція «DistributionMaster-2025». Це єдина в Україні спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції, виробників, мереж та їхніх партнерів. Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup, а учасниками стали понад 150 власників і топ-менеджерів провідних виробничих та дистрибуційних FMCG компаній
    детальніше
  • ТМ
    Тренди у поліграфії 2025: як змінюється роль друку в епоху цифрових рішень

    Тренди у поліграфії 2025: як змінюється роль друку в епоху цифрових рішень

    • 03 червня 2025
    Ще десять років тому друк розглядали як логістичний етап: треба роздрукувати, склеїти, доставити. Але сьогодні поліграфія стала повноцінним елементом брендового досвіду — часто першим і найбільш відчутним.
    детальніше
  • ТМ
    ШІ та люди в маркетингу: співпраця або заміна? Роль штучного інтелекту в просуванні товарів і послуг

    ШІ та люди в маркетингу: співпраця або заміна? Роль штучного інтелекту в просуванні товарів і послуг

    • 30 травня 2025
    Штучний інтелект (ШІ) стає невід'ємною частиною сучасного маркетингу та бізнесу. Його інтеграція в рекламні стратегії допомагає оптимізувати процеси, покращити ефективність кампаній і зробити взаємодію з аудиторією більш персоналізованою. Завдяки ШІ маркетологи мають змогу значно підвищити продуктивність рекламних зусиль, знижуючи витрати та збільшуючи конверсію. Вплив ШІ на рекламну індустрію змінює традиційні підходи до просування товарів і послуг і виводить маркетинг на новий рівень.
    детальніше
  • ТМ
    Нові вимоги, нові можливості: платформа Gateway як практичне рішення для ефективного переходу до системи еАкциз

    Нові вимоги, нові можливості: платформа Gateway як практичне рішення для ефективного переходу до системи еАкциз

    • 20 травня 2025
    Український бізнес сьогодні стоїть на порозі однієї з найбільш помітних трансформацій у сфері регуляції та обліку підакцизної продукції за останні десятиліття. Усе ближче момент, коли стане обов’язковим повний електронний контроль над обігом підакцизних товарів — від імпорту або виробництва до кінцевої реалізації. В березні 2025 року було запущено в бета-режимі електронну систему еАкциз — масштабну цифрову ініціативу, мета якої не лише посилити контроль, а й суттєво оптимізувати та спростити процеси для відповідальних економічних операторів.
    детальніше
  • ТМ
    ВТМ як інструмент зростання бізнесу

    ВТМ як інструмент зростання бізнесу

    • 13 травня 2025
    У сучасному динамічному світі бізнес потребує гнучкості, новаторства та вміння перетворювати виклики на можливості. Саме такою стратегією керується компанія «АВІК-2000» — виробник продукції для Household та HoReCa. Ми на ринку з 2008 року і пройшли шлях від невеликої компанії оптової торгівлі до переробного виробництва із власними виробничими потужностями у понад 1 млн штук в місяць. У 2024 році компанія увійшла до списку FORBES UKRAINE «NEXT 250 2.0».
    детальніше
  • ТМ
    Від ручної обробки до автоматизації. B2B замовлення за допомогою EDI

    Від ручної обробки до автоматизації. B2B замовлення за допомогою EDI

    • 05 травня 2025
    Уявіть світ, де папір більше не править бізнесом, де паперові документи більше не губляться, а підпис не вимагає ручки. Для багатьох компаній з різних категорій — це реальність, в якій перемагають конкурентів вже сьогодні. Електронний документообіг набув особливого значення, як ефективний інструмент організації бізнес-процесів виробників різних категорій товарів, дистриб’юторів, логістичних компаній та рітейл-мереж.
    детальніше
  • ТМ
    Розклад навчальних програм на травень

    Розклад навчальних програм на травень

    • 01 травня 2025
    У травні — максимум практики для вашого бізнесу! Плануєте вивести продажі, логістику чи управління командою на новий рівень? У травні стартують одразу кілька навчальних програм — для постачальників у ритейл, логістів, менеджерів, керівників і фахівців з продажів. Онлайн і офлайн формати, реальні кейси, інструменти та техніки, які можна впровадити одразу після навчання. Обирайте свою програму — та трансформуйте результат вже цього місяця!
    детальніше