Мировой опыт

  • ТМ
    Боятися не варто боротися: прихід Lidl на ринок України

    Боятися не варто боротися: прихід Lidl на ринок України

    • 22 октября 2021
    Одна зі свіжих новин ринку ритейлу України, яка наробила багато шуму, – це наміри Lidl почати свій розвиток в Україні. Ніяких конкретних планів компанія ще не озвучила, проте уже назначила Адама Мішчишина (попередній очільник Lidl Польща) керівником Lidl Україна. Що ж, пропоную вашій увазі свої роздуми на цю тему.
    подробнее
  • ТМ
    Як своєчасно спланувати відвантаження Азійського регіону та Америки?

    Як своєчасно спланувати відвантаження Азійського регіону та Америки?

    • 21 октября 2021
    В кінці 2020 року світ логістики перевернувся. Дефіцит контейнерів, надвисока вартість морських перевезень, збільшення термінів доставки стали нинішніми реаліями морських контейнерних перевезень. І, здавалося, що доставити вантажі у віддалені регіони світу на «зараз» взагалі не реально.
    подробнее
  • ТМ
    Кондитерські вироби та снеки - станьте помітними та виділяйтесь у категорії, що керується імпульсами

    Кондитерські вироби та снеки - станьте помітними та виділяйтесь у категорії, що керується імпульсами

    • 16 августа 2021
    Різнокольорові, складні і постійно мінливі - кондитерські вироби та снеки - одна з найбільш різноманітних категорій сучасних продуктових магазинів.
    подробнее
  • Private Label як культ: досвід американських Publix та Kroger

    Private Label як культ: досвід американських Publix та Kroger

    • 16 июля 2021
    Дослідження Private Label Manufacturers Association (PLMA) фіксують щорічне зростання популярності ВТМ ритейлерів. Пандемія в усьому світі посприяла тому, що багато користувачів під час ажіотажу вперше спробувала Private Label, і майже третя частина з них не бачить різниці в якості порівняно з брендами. На сьогодні майже половина європейських країн досягла ринкової долі ВТМ вище 40%, у США продажі товарів під ВТМ також значно перевищують національні бренди, хоча доля не така велика (23,4%). Аналітики заявляють, що це вже не «private labels» – це повноцінні бренди, які мають свою індивідуальність та високу якість, що часто навіть вище брендів. Яким же був їхній шлях? Розглянемо на прикладі ТМ Publix і Kroger, які входять ТОП-5 найсильніших ВТМ у США.
    подробнее
  • ТМ
    Sprint Post, Parcel & Express з мобільним скануванням

    Sprint Post, Parcel & Express з мобільним скануванням

    • 30 июня 2021
    На кожному і на останньому кілометрі відстеження доставки за допомогою Scandit - це можна зробити швидко, просто і економічно.
    подробнее
  • ТМ
    Візит німців на пивоварню “Уманьпиво”

    Візит німців на пивоварню “Уманьпиво”

    • 24 июня 2021
    28-29 травня пивоварню “Уманьпиво” відвідали колеги з Німеччини. На виробництво з візитом приїхали спеціаліст з фільтрації Патрік Грубер та власник крафтової броварні “Fleisbacher Brauerei” Вальдемар Міхаеліс.
    подробнее
  • ТМ
    Обязательные свойства современной WMS: адаптивность, масштабируемость для повышения эффективности и прибыли

    Обязательные свойства современной WMS: адаптивность, масштабируемость для повышения эффективности и прибыли

    • 28 мая 2021
    В сегодняшней конкурентной среде современному предприятию необходимо оптимизировать свою цепочку поставок, чтобы добиться успеха на рынке, а также быстро и эффективно реагировать на будущие потребности.
    подробнее
  • ТМ
    Топ-5 трендов в дизайне упаковки на 2021 год

    Топ-5 трендов в дизайне упаковки на 2021 год

    • 06 апреля 2021
    Задумываетесь над брендированием упаковки для вашего продукта? Не знаете с чего начать? Обратите внимание на 5 актуальных трендов этого года в дизайне упаковки, которые выделяют специалисты со всего мира. На первый взгляд, они сильно отличаются друг от друга - это и простая геометрия и супер детальные рисунки, как из ботанических книг, прорисованные персонажи и смелая типографика. Но на самом деле у этих тенденций есть одна связывающая тема - поворот от дизайна упаковки, который сразу воспринимается как «коммерческий», к упаковке, которая похожа на предмет искусства.
    подробнее
  • Антифризы AutoChemie Bitterfeld GmbH – не только надежная продукция, но и предмет для инвестиций.

    Антифризы AutoChemie Bitterfeld GmbH – не только надежная продукция, но и предмет для инвестиций.

    • 29 марта 2021
    Антифриз необходим каждому двигателю – будь-то автомобильный или лодочный, бензогене-ратор или система отопления. По сути своей антифриз используется в качестве жидкости, регулирующей температуру мото-ра. Абсолютно все двигатели внутреннего сгорания выделяют огромное количество тепла. Ес-ли повышение температуры не будет контролироваться, компоненты двигателя, которые сде-ланы из резины, металла и пластика, будут повреждаться, что неминуемо приведет к отказу двигателя.
    подробнее

Лучшие компании

 

Личности

Блоги