11 августа 2021

Як із ВТМ води зробити потужний соціальний і культурно-просвітницький проєкт? Досвід продуктової мережі КОЛО

Як із ВТМ води зробити потужний соціальний і культурно-просвітницький проєкт? Досвід продуктової мережі КОЛО

5229

У мережі магазинів КОЛО запустили унікальну власну торгову марку освіжаючої води KOVTOK, яку вже встигли високо оцінити покупці і практично змітають із полиць магазинів. Творці дуже серйозно підійшли до створення ВТМ, пляшку неможливо не помітити, адже вона виділяється формою, кольором і некатегорійним дизайном. Яким був процес створення ТМ, як обирали постачальника і чому ВТМ KOVTOK – це не просто вода, а потужний проєкт із суспільною та культурно-просвітницькою місією, розповідають генеральний директор продуктової мережі КОЛО Євгеній Кулинич і галерист Ліка Співаковська.

– Як виникла сама ідея створити #art_voda? Хто був ініціатором проєкту?

Євгеній Кулинич: Усе починалось з того, що ми хотіли випустити свою ВТМ води. На першому етапі ми разом із колегами довго обирали назву серед безлічі варіантів, проводили голосування в офісі й колективно обрали ТМ KOVTOK. Але для нас важливо було не просто поставити ще одну марку води на полицю, ми соціально відповідальна мережа, тому хотіли звернути увагу людей на проблеми екології, а також максимально диференціюватись на полиці. Коли з’явилася ідея пов’язати ВТМ KOVTOK із мистецтвом, то я до цього спочатку дуже скептично поставився. Але нам вдалося знайти партнерів, які зробили справжню красу, коли якісна вода гармонійно поєдналась із витворами мистецтва, що порушують проблеми екології. Ми раді продавати такий якісний продукт, споживачі активно купують нашу воду, хоча вона з’явилася в продажу лише три тижні назад. А форму й дизайн неможливо не помітити, я поки що краще не бачив.

Ліка Співаковська: Я дуже рада, що мережа магазинів КОЛО стала ініціатором такого проєкту та залучила мене як галериста до його створення. У мене є дві галереї: одна займається просуванням молодих українських авторів, а інша - MANDARIN MAISON art by Spivakovska – просуванням уже всесвітньо відомих художників. Тут представлені роботи митців, які продавалися і виставлялися на міжнародних аукціонах Sotheby's, Christie's, Phillips, мають дуже потужне арт-портфоліо, їх знають у світі, Україну знають завдяки їх роботам. Коли до мене звернулись із пропозицією оформити ТМ KOVTOK і завдяки цьому проєкту доставити до кожного українця додому мистецтво, то я обрала Леся Панчишина, Дашу Скорубську-Кандинську, Андрія Аксютова та Олександра Онищенка. Це дуже видатні українські митці, флагмани українського мистецтва у світі і ми хочемо, щоб їх знали не лише за кордоном, а й усі наші рідні українці.

 

Особисто я з величезною пристрастю купувала б таку воду й буду купувати, щоб просто носити з собою картину, щоб вона була зі мною завжди – у моїй машині, вдома, в офісі. Це, як мінімум, дуже красиво.

– Ліка, за яким принципом Ви обирали художників для етикеток води KOVTOK? Що Вам важливо донести суспільству?

ЛС: Як галерист і куратор цього проєкту я обирала насамперед зображення, що будуть тотожні воді або природі. У мене дуже багато художників, вони працюють у різноманітних жанрах, наприклад, є прекрасні роботи в жарі абстрактного експресіонізму, але це, можливо, стало б красивим доповненням до води як візуальна складова, але не несло б ніякого сенсу й для більшості було б просто незрозумілим. Тому я відразу виокремила для себе цю четвірку, роботи яких ви уже можете побачити в магазинах, й мала чітке розуміння, що це будуть саме вони.

 

Мені як куратору хотілось зробити ТМ KOVTOK більш розвиваючим, соціальним проєктом, із максимально зрозумілим посланням для кожного, тому на етикетках ви бачите роботи, пов’язані з природою, красою, естетикою і з екологією.

 

Взагалі, як на мене, то екологічність й екологія наразі – це дуже актуальна й важлива тема. Ніщо не може так класно колаборувати з водою як природні картини. На етикетках у нас зображені дуже красивий пейзаж Андрія Аксютова, цікаві пінгвіни Леся Панчишина, метелики Даші Скорубської-Кандинської та птахи Олександра Онищенка. Це картини-послання, щоб люди звернули увагу на природу, на її стан, на зникнення багатьох видів, на рівень забруднення води та захотіли зберегти навколишнє середовище для наступних поколінь. Я вважаю, що вода, природа й мистецтво – це саме те, що потрібно наразі людству для його розвитку і збереження планети.

ЄК: Я дуже вдячний за такий підхід і співпрацю Ліці. У цьому проєкті все склалось воєдино й вийшов справжній витвір мистецтва, який радує око, надихає і дає змогу насолодитись смачною та дуже якісною водою.

– Євгенію, за якими критеріями Ви обирали постачальника води?

ЄК: Ми відбирали постачальника досить довго, для нас не грала ролі ціна, а найважливіший критерій, щоб вода була якісна. Ми проводили тендер, перевіряли сертифікацію, неодноразово дегустували й обрали воду, яка нам сподобалась найбільше, яку ми самі хочемо пити й давати нашим дітям.

Ключовими критеріями під час вибору постачальника стали:

–        видобуток карпатської природньої води без використання додаткових засобів очистки й фільтрації, тобто максимальне збереження мінерального складу;

–        табу на використання антибіотиків у процесі виробництва;

–        не виснаження природніх ресурсів за рахунок використання технологій примусового видобутку води.

Вода під ВТМ KOVTOK добувається природнім шляхом, проходить через гірські породи та збирається в чанах, що не завдає шкоди навколишньому середовищу й зберігає природні ресурси.

ЛС: Хотіла б додати, що перш ніж погодитись на участь у цьому проєкті, я запитала, яка якість води. Для мене дуже важлива гарантія якості ТМ KOVTOK, адже це безпосередньо стосується галереї та мистецтва, яке ми пропонуємо. І я погодилась на співпрацю, коли побачила всі сертифікати й дізналась, яким шляхом добувають воду.

– Чи плануєте розширення лінійки й поповнення колекції іншими творами мистецтва?

ЄК: Це для нас дуже цікавий досвід, який показує, що у споживачів є інтерес до таких продуктів. Круто, коли на полицях є не лише якісний продукт, а й цікавий дизайн, який має сенс, передбачає інтерактив і дає змогу почерпнути нову інформацію. Надалі будемо також намагатись дивувати наших покупців цікавими ВТМ.

ЛС: Для мене дуже важливо знайомити українців із мистецтвом, з українськими авторами, тому я буду дуже рада, якщо випаде можливість розширяти й поповнювати цю арт-колекцію новими картинами.

– Скільки знадобилося часу на реалізацію проєкту від ідеї до появи ВТМ питної води KOVTOK на полицях магазину? З якими труднощами стикались?

ЄК: У цьому проєкті великих труднощів не було й ми запустили ВТМ за кілька місяців. Виникла ідея, компанія не така велика, щоб були бюрократичні перепони, тому все вийшло дуже швидко. Надійний постачальник, відповідальні партнери, бажання та енергія співробітників, зокрема нашої виконавчої директорки Марини Сергієнко, яка зробили дуже значний внесок і доклала максимум зусиль для запуску ВТМ KOVTOK. І можна сказати, що так виник проєкт великої сім’ї КОЛО.

– Вода KOVTOK з’явилась у продажу в минулому місяці. Яким був старт продажів? Як ваші покупці реагували на дизайн і можливість ознайомитись із творчістю митців через qr-коди?

ЄК: Поки що рано говорити про цифри, є над чим працювати. Перша партія води KOVTOK закінчилась у нас на третій день, ми не очікували такого попиту. Можна сказати, що це однозначний успіх зі стартом проєкту, але для продажу важливі уже повторні покупки. Спробувати досить легко, а важливо, щоб люди йшли за цим продуктом і лише його шукали на полицях. Зараз ми бачимо прогрес, бо вода завжди знаходиться в дефіциті. Коли уже наповнять всі магазини ВТМ KOVTOK і будуть здійснюватися повторні покупки, тоді ми скажемо, яку долю в категорії ми відвоювали, але поки що вона росте. Сподіваюсь, що наші споживачі оцінять воду, бо це вода, за яку нам не просто не соромно, а якою ми пишаємось.

ЛС: Ми не просто розмістили картини на етикетках у якості декору пляшки. Одна зі складових проєкту – qr-коди з активними посиланнями, де можна дізнатись про художника, його творчий шлях, художній напрям, ознайомитись з іншими роботами. Найважливіше, щоб про наших авторів дізнавалося якомога більше людей. На сьогодні можу сказати, що споживачі проявляють інтерес, їм подобається інтерактив і переходи здійснюються досить часто.

 

 – Чи плануєте ще подібні колаборації в інших категоріях? На чому зараз робите акцент у розвитку ВТМ?

ЄК: Ми зацікавлені в колабораціях різного роду, активно шукаємо новинки, щоб нашим покупцям цікаво було ходити в магазини й вони могли купити унікальні продукти. Люди люблять гру, їм подобаються нестандартні речі. Завдяки колабораціям ми маємо можливість максимально виділятись і диференціюватись на полиці в кожній із категорій. Із ВТМ ми зараз запускаємо швидку їжу – перші, другі страви, бутерброди – це те, що споживачі шукають в наших магазинах. У КОЛО можна завжди зайти і швидко перекусити, тому в цьому напрямі ми працюємо. Будемо й надалі експериментувати, намагатись дивувати наших споживачів, тому запрошуємо усіх із цікавими ідеями звертатись до нас, ми відкриті до будь-яких ідей.

 

Щоб дізнатись про останні тренди і тенденції в розвитку ВТМ, отримати дієві інструменти для успішного запуску ваших ТМ не пропустіть головну подію року – міжнародну конференцію «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід», що відбудеться 08 вересня 2021 року в РЦ Ультрамарин, м. Київ.

 Деталі за телефоном 067-502-30-13

Читайте також: Private Label як культ: досвід американських Publix та Kroger

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*