09 листопада 2022

Крафтовий батон з українським характером від ТМ «Рум’янець»

Крафтовий батон з українським характером від ТМ «Рум’янець»

1540

В Україні поступово змінюється культура споживання хліба. Тенденцією останніх років є значний попит на крафт. Споживач все частіше шукає на полицях рустикальний хліб із печі, виготовлений за особливим домашнім рецептом і, обов’язково, з рум’яною, хрумкою скоринкою.

Існує помилкове твердження, що крафтовий продукт може бути виготовлений лиш в маленькій пекарні. Насправді, сучасне обладнання дозволяє створювати унікальні високорецептурні продукти й у промислових масштабах.

На прикладі свого батона «На черені», ТМ «Рум’янець» демонструє як традиційний промисловий продукт може отримати справжній крафтовий формат.  

Батон «На черені» крафт?

Крафтовий батон звучить дещо дивно, адже це саме той хліб, який чи не найбільше асоціюється з масовим виробництвом. Проте, якщо заглибитись у поняття крафтовий (ремісничий) хліб – це продукт, який створений за особливою рецептурою або ж технологією. Характерним для крафту є виготовлення вручну, або ж напівавтоматизованим способом. Створення крафтової продукції невеликими партіями дає можливість ретельно контролювати процес виготовлення. Окрім того, крафт – це завжди про якість, адже виробник такого продукту відповідає за неї власною репутацією.

Батон «На черені» від ТМ «Рум’янець» відповідає усім характеристикам крафту, починаючи від унікальності процесу виготовлення, закінчуючи особливим візуалом хлібного буханця.

Ідея створення рустикального батон

Незмінним бестселлером ТМ «Рум’янець» є «Молочний» батон. Коли з’явилась потреба збільшення обсягів виробництва, технологи підприємства вирішили застосувати дещо нестандартний підхід. Не просто збільшити виробничі потужності, а запропонувати новий продукт, на основі улюбленого споживачами батона. Саме так у 2021 році з’явився батон «На черені».


«Навіть в колективі у нас хтось любить класичний батон з глянцевою скоринкою, а хтось більш запечений хліб. За класичною технологією випікаються батони у ротаційних печах. Таким способом випічки досягнути справжньої «брутальної» хрумкої скоринки не вдасться. Ми ж вирішили створити альтернативний продукт. Зберегти ніжний вершковий м’якуш, за який споживачі так люблять наш батон «Молочний», але зробити крафтову запечену скоринку, адже це справжня візитівка хліба з української печі», – розповідає головний технолог ТМ «Рум’янець» Лідія Ряба.

Чому батон «На черені»?

Головна родзинка цього батона – спосіб випічки. Печеться він не у ротаційній печі, як зазвичай, а у подовій (на кам’яному поді) за температури 220℃. Саме такий спосіб випікання максимально наближає цей батон за смаком та виглядом до домашніх хлібів з печі.

У минулому українські господині найчастіше випікали хліб не використовуючи спеціальні форми. Хлібинки формувались вручну, а далі дерев’яною лопатою саджались відразу на під або, як по-іншому казали, на черінь (нижня частина печі, на якій печуть хліб). Випечений таким способом хліб називали подовим або на черені. Випікаючи наш батон «На черені», ми фактично повторюємо цей автентичний процес, саме тому, цей хліб отримав таку назву.

Секрети рецептури

У рецептурі батонів ТМ «Рум’янець» теж криються автентичні технології. Батони «На черені» виготовляються на справжній опарі. Також у їх складі якісне пшеничне борошно, сухе молоко та суха молочна сироватка. Таке поєднання дозволяє зробити смак батону надзвичайно ніжним.


Використання опари та спосіб випікання впливає на смакові властивості продукту. Батон «На черені» має виразний вершковий смак з солодкуватим присмаком. Скоринка привабливого рум’яно-золотавого кольору – справжня особливість бренду ТМ «Рум’янець». Завдяки випіканню у подовій печі, пружний та пористий м’якуш виходить менш вологим, що дозволяє робити з цього хліба не лише чудові канапки, а й ідеальні хрусткі гріночки. 

Чому важливо повертатись до традиційних технологій та рецептур?

Створення автентичних українських продуктів – це не лише тренд, а й спосіб зберегти та популяризувати багату національну кухню. Окрім того, для українських виробників – це ще й можливість відрізнятись від конкурентів на експортному ринку, запропонувати закордонному споживачу нові, цікаві продукти з нашим колоритом.

«Ще від початку роботи нашого хліблозаводу, ми переймали досвід у європейських виробників хліба та здоби. Навіть у складних умовах 2022 року знаходимо можливості відвідувати міжнародні виставки, щоб бути в курсі сучасних технологій та тенденцій у хлібній галузі. Проте, дуже важливо пам'ятати, що хлібна традиція в Україні дуже потужна і наші технології та рецептури справляють закордоном неабияке враження, а це – нове поле можливостей», – резюмує головний технолог ТМ «Рум’янець» Лідія Ряба.

 

Раздел: Світовий досвід >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*