-
ТМ
Народжені ринком. Чому українська компанія вважає Google своїм конкурентом?
- 20 березня 2024
Нам – 12 років. Цей час пролетів як мить. Тривалі суперечки, напружена робота, радість від перших продажів, – все це було наче вчора. 12 років для людини підлітковий вік, а для компанії – ціле життя, особливо у світі, який почав змінюватись раніше небаченими темпами. Саме час згадати про старт, зробити висновки, зазирнути у майбутнє.детальніше -
ТМ
Новітні технології: що вони дають клієнтам
- 06 грудня 2023
Технології вирішують багато. Від них залежить успіх рішень, масштабованість, збереженість інвестицій та спроможність працювати з великими даними систем, різними пристроями. Часто про технологічність забувають розповідати компанії, бо клієнти не розуміють різниці між технологіями і, як результат, обирають не те, що більш досконале і потужне, а те, що більш зрозуміле.детальніше -
ТМ
В Україні показали ІТ-рішення, яке за допомогою комп'ютерного зору аналізує товари в магазинах
- 20 жовтня 2023
20 жовтня в Києві пройшла конференція "DistributionMaster-2023: Нова реальність - виклики та рішення". На конференції виробники, дистриб'ютори, ритейлери та інші учасники FMCG-галузі дізналися про те, як у поточній нестабільній реальності поліпшити й оптимізувати бізнес-процеси.детальніше -
ТМ
Вчасно.EDI допоможе швидко оцифрувати весь документообіг у ритейлі та інших галузях
- 12 жовтня 2023
Вчасно.EDI – це сервіс, який побудований на міжнародних стандартах для автоматизації та оптимізації електронного документообігу.Платформа обміну EDI-документами розроблена спеціально для постачальників та торгових мереж України. Головна мета — перевести в цифру всі процеси пов’язані з документами в будь-якій галузі від ритейлу та логістики до банківської сфери. Про особливості та перспективи електронного документообігу в ритейлі розповідає керівник сервісу Вчасно.EDI. Олександр Кустреюк.детальніше -
ТМ
Прогнозування промо: отримуйте максимум користі з вашої рекламної акції
- 30 березня 2023
Промоакції є важливим інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Усвідомлюючи це, ритейлери витрачають багато часу й коштів на їх організацію та проведення. Але, на жаль, за даними компанії Symphony RetailAI, до 40% промозаходів себе не окуповують. Чому так відбувається? І як прогнозування промо допомагає впоратися із цією проблемою? Розбираємо з Антоном Цемеровим, спеціалістом із прогнозування та старшим консультантом ERP компаніїдетальніше -
ТМ
DDMRP vs MRP
- 21 листопада 2022
Що таке MRP і чому це найпопулярніший підхід в управлінні запасами?детальніше -
ТМ
Автоматизація роботи складу компанії ProTec LPK Group за допомогою рішення Qguar WMS Pro
- 31 жовтня 2022
Qguar WMS Pro система на складі дистриб’ютора алкоголю «ProTec LPK Group»детальніше -
ТМ
BAS Бухгалтерія - найкраще рішення для бухгалтерського обліку
- 24 жовтня 2022
Кожен бухгалтер знає, що в процесі ведення бухгалтерського обліку є багато рутинних операцій. Робота з великою кількістю первинних документів, при відсутності автоматизації, може забирати багато часу та стати джерелом випадкових помилок. При цьому, якісне програмне забезпечення дозволяє зробити облік простим, прозорим та контрольованим. Як результат – менше навантаження на працівників, нижчі ризики отримання штрафів та можливість мати своєчасну та достовірну інформацію про майно організації, фінансові і матеріальні цінності, та операції які з ними проводяться.детальніше -
ТМ
5 секретів ефективного управління товарами категорії fresh
- 16 серпня 2022
Згідно з дослідженням видання Supermarket News, 58,6% ритейлерів у світі збільшують площу, що виділяється під товари категорії fresh та кулінарію. Причиною тому – зростання споживчого попиту на здорову їжу, а також готову продукцію власного виробництва. Разом зі зростанням популярності fresh-категорій зростає й потреба в управлінні ними.детальніше