Private Label
-
ТМ
Інновації та стратегія просування: як ТМ Varto розширює свій вплив на ринку через сучасні маркетингові підходи та нові технології
- 15 жовтня 2024
Протягом останнього року ТМ Varto не лише розширила свій асортимент, але й впровадила нові інноваційні підходи до маркетингу та комунікацій. Від ефективного використання штучного інтелекту до активної співпраці з українськими виробниками — ТМ Varto демонструє, як важливо адаптуватися до швидко змінюваного ринку.детальніше -
ТМ
"ФАЙНА МАРКА": Розширення асортименту та стратегічний розвиток у часи змін
- 01 жовтня 2024
"Файна Марка" продовжує впевнено розвиватися завдяки відсутності бренд-залежності та зосередженості на якості. Ми постійно працюємо над розширенням асортименту і впровадженням нових товарів, щоб задовольнити потреби наших споживачів, — детальніше про розвиток Private Label центральноукраїнської мережі магазинів “Файно маркет” розповідають менеджер із зовнішньо-економічної діяльності Максим Кореновський та менеджерка з постачання Інна Масенко.детальніше -
PrivateLabel-2024: Нові вектори в розвитку ВТМ — український і зарубіжний досвід
- 11 вересня 2024
5-6 вересня в Києві відбулася щорічна, 16-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2024: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід».детальніше -
ТМ
Синергія між ритейлером і виробником у створенні ВТМ
- 22 листопада 2023
Лінія магазинів EVA розвиває Private Label протягом 13 років. На сьогодні у портфелі 52 ВТМ — це понад 6000 SKU. Доля продажів ВТМ у мережі — найбільша в Україні: кожна 3 SKU в кошику — Private Label.детальніше -
ТМ
«Секрети шефа» для своєї мережі: як власна торгова марка може бути додатковою цінністю й відповіддю на потреби споживачів
- 20 вересня 2023
Мережі магазинів кулінарних ідей “Мʼясомаркет” виповнилося 3 роки й вона налічує майже 240 торгових точок у 20 областях України. 40 із них були відкриті у 2023 році. За даними ринкового звіту дослідницької компанії GT Partners Ukraine за перший квартал 2023 року, мережа увійшла в пʼятірку лідерів за регіональним покриттям серед продовольчих магазинів України.детальніше -
PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український і зарубіжний досвід
- 15 вересня 2023
8 вересня в Києві відбулася щорічна, 15-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід».детальніше -
Навіть в умовах війни бізнес має працювати і розвиватися, — Віктор Столяр, директор «Мантінга Україна»
- 23 червня 2023
Директор компанії «Мантінга Україна» Віктор Анатолійович Столяр в інтерв’ю TradeMasterGroup розповів про унікальну візію його компанії, яка допомогла не лише вижити у важкий 2022 рік, але й наростити обсяги виробництва, збільшити зарплати працівникам і допомагати ЗСУ.детальніше -
ТМ
АНЦ: Ми вирішуємо всі форс-мажорні питання з виробниками як партнери
- 09 березня 2023
Аптечний холдинг АНЦ, у який входять «Аптека низьких цін», «Аптека «Копійка», «Аптека Шар@», має у своєму портфелі більше 100 SKU під ВТМ. Зараз компанія знаходиться на шляху активного розвитку Private Label і лише за останній рік частка виросла на 80 %, але в загальному товарообігу вона поки що лише перевалила за 10%.детальніше -
ТМ
28 жовтня 2022 року пройшли 2 конференції DistributionMaster-2022 & PrivateLabel-2022
- 02 листопада 2022
В Києві пройшли традиційні щорічні Конференції «DistributionMaster-2022: Нова реальність – виклики та рішення» та «PrivateLabel-2022: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід»детальніше