Private Label
-
ТМ
Синергія між ритейлером і виробником у створенні ВТМ
- 22 листопада 2023
Лінія магазинів EVA розвиває Private Label протягом 13 років. На сьогодні у портфелі 52 ВТМ — це понад 6000 SKU. Доля продажів ВТМ у мережі — найбільша в Україні: кожна 3 SKU в кошику — Private Label.детальніше -
ТМ
«Секрети шефа» для своєї мережі: як власна торгова марка може бути додатковою цінністю й відповіддю на потреби споживачів
- 20 вересня 2023
Мережі магазинів кулінарних ідей “Мʼясомаркет” виповнилося 3 роки й вона налічує майже 240 торгових точок у 20 областях України. 40 із них були відкриті у 2023 році. За даними ринкового звіту дослідницької компанії GT Partners Ukraine за перший квартал 2023 року, мережа увійшла в пʼятірку лідерів за регіональним покриттям серед продовольчих магазинів України.детальніше -
PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український і зарубіжний досвід
- 15 вересня 2023
8 вересня в Києві відбулася щорічна, 15-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід».детальніше -
Навіть в умовах війни бізнес має працювати і розвиватися, — Віктор Столяр, директор «Мантінга Україна»
- 23 червня 2023
Директор компанії «Мантінга Україна» Віктор Анатолійович Столяр в інтерв’ю TradeMasterGroup розповів про унікальну візію його компанії, яка допомогла не лише вижити у важкий 2022 рік, але й наростити обсяги виробництва, збільшити зарплати працівникам і допомагати ЗСУ.детальніше -
ТМ
АНЦ: Ми вирішуємо всі форс-мажорні питання з виробниками як партнери
- 09 березня 2023
Аптечний холдинг АНЦ, у який входять «Аптека низьких цін», «Аптека «Копійка», «Аптека Шар@», має у своєму портфелі більше 100 SKU під ВТМ. Зараз компанія знаходиться на шляху активного розвитку Private Label і лише за останній рік частка виросла на 80 %, але в загальному товарообігу вона поки що лише перевалила за 10%.детальніше -
ТМ
28 жовтня 2022 року пройшли 2 конференції DistributionMaster-2022 & PrivateLabel-2022
- 02 листопада 2022
В Києві пройшли традиційні щорічні Конференції «DistributionMaster-2022: Нова реальність – виклики та рішення» та «PrivateLabel-2022: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід»детальніше -
ТМ
Секрети виробництва якісних круасанів від ТМ «Рум’янець»
- 17 серпня 2022
Не обов’язково бути володарем зірок Мішлен, аби з першого погляду відрізнити справжній мереживний круасан, виготовлений з дотриманням відповідної рецептури і технологій, від звичайного рогалика. Пекарі та кондитери чудово знають, що круасани спекти не просто, а у промислових масштабах налагодити їх виробництво ще складніше. Секретами виготовлення якісних круасанів в Україні поділились технологи ТМ «Рум’янець» – Лідія Ряба та Ілона Бордюг.детальніше -
ТМ
Хліби з додаванням каші від ТМ «Рум’янець»: крафтова рецептура у промислових масштабах
- 10 червня 2022
Прямуючи за трендом збалансованого харчування, українські виробники постійно експериментують з рецептурою хліба. Дуже популярно нині додавати в тісто види борошна, які вважаються більш корисними, наприклад: гречане, вівсяне, житнє, або ж насіння, сухофрукти, горіхи, тощо.детальніше -
Ринок постійно змінюється, і ми намагаємось його змінювати самі
- 09 лютого 2022
Портфель ВТМ мережі магазинів EVA на сьогодні становить 51 проєкт, більше 6000 SKU. Пандемія вплинула на багато бізнес-процесів різних компаній, зокрема на міжнародну логістику та сферу імпорту, що ускладнило операційні процеси та сталі схеми роботи з імпортними проєктами в мережі, але команді вдалося утримати показники 2019–20 рр. і навіть їх наростити. На сьогодні майже 32 % товарів, які потрапляють у корзинки покупців, – це товари ВТМ. Яким чином будуть збільшувати частку Private label і як розвивали цей напрям протягом року в Лінії магазинів EVA, дізнайтесь в ексклюзивному інтерв’ю з директоркою департаменту ВТМ в Лінії магазинів EVA Галиною Ободець.детальніше