14 лютого 2023

Корисна їжа для нації переможців — «ТЕРРА» тримає тил продуктового фронту країни

Корисна їжа для нації переможців — «ТЕРРА» тримає тил продуктового фронту країни

3257

Що таке відповідальний бізнес? Для декого – це лише красива фраза в тексті презентації компанії. Для інших — філософія існування, за якою стоїть кропітка праця, скерована не лише на отримання прибутків, але й на забезпечення споживачів дійсно корисною продукцією, піклування не лише про їхнє здоров’я, але й про безпеку навколишнього середовища.

Війна підняла відповідальність бізнесу на новий рівень. На плечі українських компаній ліг тягар підтримки економіки в надважких умовах, коли порушені всі вибудувані роками ланцюжки постачань. І попри це, відповідальні компанії взяли на себе важливу соціальну місію — підтримку людей, в яких війна забрала близьких, житло і, зрештою, нормальне мирне життя.

Саме до таких можна віднести компанію «ТЕРРА», виробника продуктів здорового харчування, яка відзначає своє 25-річчя. Відзначає по-особливому — замість належних до такого ювілею корпоративних святкувань у компанії запустили благодійний проєкт «ДНК ТЕРРА» у співпраці з Благодійним фондом Лілії Ребрик. Протягом двох місяців, у період з 3 лютого по 31 березня 2023 року, 2,5% з кожної проданої пачки продукції передаватиметься фонду, який піклується про дітей та родини, що постраждали від війни в Україні. Таким чином, кожен покупець без зайвих зусиль може долучитися до благодійності, тим самим привітавши виробника з ювілеєм.

Надійний тил продуктового фронту

У самій компанії кажуть, що працюють в тилу продуктового фронту, і це не гра слів — виробничі потужності «ТЕРРИ» знаходилися на Харківщині в 30 кілометрах від зони бойових дій.

Як і належить працівникам тилу, з початку російського вторгнення підприємство ні на мить не зупинялося, працюючи цілодобово — надаючи продукти захисникам, волонтерам і, звісно, споживачам, яких раптом стало в рази більше, оскільки багато виробників припинили роботу в небезпечному регіоні.

Паралельно в «ТЕРРІ» працювали і над відновленням експорту — до війни компанія постачала продукцію до 63 країн світу. У короткий термін вдалося перенаправити логістику з морських портів на сухопутні коридори. Це стало важливим політичним сигналом: попри війну, Україна працює, відповідальний бізнес продовжує виконувати своїх зобов’язання перед іноземними партнерами.

У листопаді «ТЕРРА» почала втілення планів з побудови фірмової мережі магазинів. Відкриття першого магазину в Первомайському стало яскравим прикладом стійкості українського бізнесу, розвитку якого не може заважити навіть війна.

Смачно та корисно — простий рецепт успіху

Коли в 1998 році четверо підприємців впродовж місяця самотужки монтували в холодному ангарі круподерню, куплену на позичені гроші, вони навряд чи могли уявити, якою стане їхня компанія через 25 років.

За цей час «ТЕРРА» перетворилася на потужний комплекс, до складу якого входять виробничий і фасувальний цехи, автоматизовані склади, елеватори, тепличний комбінат, біокотельня та автопарк із власним транспортно-ремонтним цехом.

З самого початку візитівкою компанії стала якість продукції. Інвестиції в якісне обладнання та системи контролю якості принесли результат у вигляді постійно зростаючих об’ємів продажів і задоволених партнерів по всьому світу. Щоб продукція була корисною, компанія принципово відмовилася від додавання синтетичних барвників, ароматизаторів і консерваторів.

Почавши з виробництва звичайних круп, сьогодні «ТЕРРА» випускає понад 200 найменувань круп, каш, пластівців і макаронних виробів у різних пакуваннях. Висока якість продукції зробила її бажаним товаром на полицях більш ніж 50 всеукраїнських та регіональних торгових мереж. А деякі ритейлери обрали «ТЕРРУ» як виробника продуктів Private Label – мабуть, це свідчить про якість продукції краще за будь-які сертифікати!

Супутнім напрямком стало вирощування органічних овочів і зелені — і в цій справі принцип компанії не міг не привести до успіху. За короткий час підрозділ, що отримав власну торгову марку «Органічна теплиця», увійшов до топ-5 органічних виробників України.

Як вдалося компанії завоювати популярність у споживача?

«Усе дуже просто. Для нас з самого початку було зрозуміло, що найпростіший спосіб сподобатися покупцеві — дати йому корисний і смачний продукт, — кажуть у керівництві компанії. — Але виробництво такої продукції саме по собі дуже складний процес. І цей процес має багато важливих складових — це і найсучасніше обладнання, і високоякісна сировина, безпечна й екологічна упаковка, а головне – багаторівнева система контролю якості на всіх етапах виробництва, яка гарантує відповідність продукції всім міжнародним стандартам якості. Все це дуже важливе, але найцінніше — це фахівці, які за цим всім стоять, мотивовані працівники, віддані своїй справі».