Математичні методи прогнозування рівня попиту та закупівель у компанії (10% від збору перераховуємо на допомогу постраждалим від війни)
Математичні методи прогнозування рівня попиту та закупівель у компанії
Цільова аудиторія:
- Вищі функціональні директори,
- директор з логістики,
- директор з маркетингу,
- директор з продажів,
- менеджери із закупівель,
- начальники відділів продажів,
- менеджери з продажу,
- фахівці з прогнозування попиту та у логістиці та маркетингу
Мета заходу:
Ознайомлення та освоєння навичок роботи з методами прогнозування, здатними зменшити неефективне використання оборотних засобів, оптимізувати частоту закупівель за рахунок точного прогнозування попиту, продаж та інших факторів зовнішнього середовища компанії.
Програма тренінгу
День 1
- Введення у прогнозування економічних змінних
- Точність прогнозів
- Приклад: розрахунок точності прогнозу
- Поліпшення прогнозування за допомогою правильної підготовки даних
- Приклад: нівелювання інфляції
- Згладжування даних
- Приклад: експонентне згладжування, згладжування Холта-Вінтерса, ковзне середнє
- Довірчі інтервали
- Приклад: побудова довірчих інтервалів
- Побудова простої лінійної регресії
- Приклад: Аналіз за допомогою лінійної регресії
- Тренд та його види
- Приклад: Виділення тренду
- Індекс сезонності
- Приклад: розрахунок індексу сезонності та його застосування для прогнозу
День 2
- Облік впливу кількох факторів
- Приклад: Побудова регресії з кількома факторами
- Коректний вибір факторів для регресії
- Приклад: Відбір факторів для регресії
- Виділення сезонності за допомогою фіктивних змінних
- приклад: розрахунок прогнозу для місячних даних
- Приклад: розрахунок прогнозу для денних даних
- Порівняння моделей та вибір оптимальної
- Прогнозування на основі провідних економічних індикаторів
- Використання ринкових тенденцій для прогнозування
- Хитрощі під час прогнозування попиту кількох товарів
- Приклад: умовне форматування для формування швидких закупівель
- Автоматизація прогнозування
- Приклад: запис та редагування макросу
Основна цінність
Учасники активно використовуватимуть методи прогнозування для реальних даних з використанням програмного пакета MS Excel.
Вимоги
Наявність в учасників комп'ютерів із встановленою повною версією MS Excel та вміння користуватися на початковому рівні.
Тренер:
Андрій Ставицький – Кандидат економічних наук, доцент кафедри економічної кібернетики економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Національний експерт з реформування вищої освіти у рамках Болонського процесу, член Науково-методичної ради та координатор ECTS Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Тьютор дисципліни "Економіка" (Единбурзька бізнес-школа), запрошений професор Вільнюського університету (Литва), Київської школи економіки.
*Для українських компаній знижка 50%
Можливі знижки на участь (знижки не підсумовуються):
Учасникам конференцій TradeMaster – 5 %;
За участю 2-х осіб від компанії – 5%;
За участю 3-х осіб та більше – 10%
Весь список |