Портал топ-менеджерів оптової та роздрібної торгівлі

Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2023

Конференция 6-7 квітня Більше 400 участників СТМ NonFood Food дистрибуція закупівлі рітейл роздрібна торгівля
Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2023

Аудитория

За сферою діяльності

Виробники 48%
Суміжна галузь 27%
Мережа 16%
Дистрибутор 8%
СМИ 1%

За рівнем менеджменту

Керівники продажу 19%
CEO/COO/Директора 18%
Фахівці з продажу 12%
Комерційні директора 11%
Керівники з маркетингу 10%
Керівники напрямку 8%
Key Account Manager 7%
Власники 6%
Керівники з розвитку бізнеса 5%
Керівники з логістики 4%

ПАРТНЕРИ ЗАХОДУ

Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2023

XIV Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2023, та VI всеукраїнська практична конференція для керівників закупівель та категорійних менеджерів CatMаnMaster-2023, зібрали понад 400 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників. Тема в цьому році: Best experience співпраці ритейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу

Аудиторія учасників конференції: понад 400 власників та топ-менеджерів роздрібних мереж України, Європи та ближнього зарубіжжя (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ), Провідні виробники та імпортери FMCG товарів (від міжнародних компаній -Лідерів до невеликих регіональних виробників продуктів харчування).

Провідні виробники та дистриб'ютори: "Соломія, "ВГП", "Житомирський маслозавод Рудь", "Ямуна", ТД "Дельта", "СВК", КФ "Десна", "Люксус-С", "Три Старі "Флагман Сі Фуд", "Пірана", "Наш Продукт", ТМ "Інделіка", "Лакталіс Україна", "Чумак", "Оліс", "Дарпак", "Савсервіс Столиця", "Карлсберг Україна", " Рідний Продукт", "Королівський Смак", "Корпорація Біосфера", ТД "Поляків" та ін.)

Роздрібні мережі України та ближнього зарубіжжя (топ-50): "Метро Кеш енд Кері Україна", VARUS, "Таврія-В", "Велика Кишеня", "Фоззі Груп", Novus, "Наш край", "Укр-Трейд" , "АТБ-Маркет", "ВОГ Рітейл", "Львівхолод", "Еко-маркет", "Вересень Плюс", "КЛО", "Фора", "Економ Плюс", "Чудо Маркет", UPG, "Епіцентр К", Пчілка маркет, Мережа Тайстра, мережа Сім-23,  Бадьорий, Аврора Мультимаркет, Ритейл, Восторг, Аргон (Грош), БРСМ-Нафта, ПАНІ, Мережа гіпермаркетів ЗаТак та ін.

Суміжні галузі: постачальники обладнання, IT, пакування, консалтингу, логістичні оператори, імпортери та ін.

ТОП-3 спикеров

1 місце
4.6
Сергій Петров
2 місце
4.5
Олег Шмуляєв
3 місце
4.3
Ануш Товмасян

СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ

Олексій Кучер
Олексій Кучер
Голова Державної Регуляторної Служби України
РЕГУЛЯТОРНІ ПРАВИЛА. ДЕРЖАВНІ ПЕРЕВІРКИ. ЛІЦЕНЗІЇ ТА ДОЗВІЛЬНІ ДОКУМЕНТИ
Марина Забарило
Марина Забарило
Директор Consumer Panel & Services, GfK Ukraine
ПОКУПЕЦЬ 2023: МІЖ БЮДЖЕТНИМ ТИСКОМ ТА СПОЖИВЧИМИ ПРЕФЕРЕНЦІЯМИ
Едуард Ахрамович
Едуард Ахрамович
Генеральний продюсер Art Nation Loyalty. Продюсер контенту та експерт у створенні блокбастерів. Здійснює продюсерський нагляд, впроваджує комунікаційну і конкурентну стратегію. Керує комерційними правами селебріті, бібліотекою контенту, створює товари-блокбастери, видає книги з «доповненою реальністю» (AR).
ТОВАРИ-ФІДЖИТАЛ: ЧОМУ ПОТРІБНО ДУМАТИ ПРО ДІДЖИТАЛЬНУ СКЛАДОВУ ТОВАРІВ ЩОДЕННОГО ПОПИТУ
Валерій Губарєв
Валерій Губарєв
Директор компанії "НЕЗАЛЕЖНА МИТНА АГЕНЦІЯ". Радник Громадської Ради при Держмитслужбі України,
МИТНА ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ ТА «МИТНИЙ БЕЗВІЗ» ДЛЯ УКРАЇНИ. НОВІ ТРЕНДИ ТА МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗЕД. ЯК УКРАЇНСЬКОМУ БІЗНЕСУ ОТРИМАТИ ЄВРОПЕЙСЬКІ МИТНІ СПРОЩЕННЯ І ПЕРЕВАГИ.
Артем  Степанов
Артем Степанов
Product Owner SMART Decision Hub | Demand Forecast, Senior NAV/BC Consultant SMART business. Понад 7 років досвіду в сфері прогнозної аналітики та роботи з даними. Успішна реалізація проєктів з автоматизації процесів керування ланцюгами постачання та впровадження ERP-рішень: MTI, Electrolux Ukraine та інші. Досвід ефективного налаштування процесів прогнозування попиту та постачання в одній з великих міжнародних компаній.
ЯК ЗА ДОПОМОГОЮ ML-АЛГОРИТМІВ ПОБУДУВАТИ ТОЧНІ ПРОГНОЗИ І ПІДВИЩИТИ БІЗНЕС-ПОКАЗНИКИ В МІНЛИВИХ УМОВАХ?
Катерина Горева
Катерина Горева
Керівник ціноутворення й внесення даних комерційного департаменту Мережі супермаркетів «Варус». Керівник відділу ціноутворення Мережі аптек «Подорожник».
ЦІНОУТВОРЕННЯ В НОВИХ УМОВАХ. ШВИДКЕ РЕАГУВАННЯ, ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІН. ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН КАНАЛИ РОЗДРІБУ
Олег Чорнобривцев та Юлія Музіль
Олег Чорнобривцев та Юлія Музіль
Олег Чорнобривцев, CEO ТОВ «Аделіна Аутсорсинг» та Юлія Музіль, Head of Project Management Department
ЗАКОХАЙ БІЛЬШЕ СПОЖИВАЧІВ В СВІЙ БРЕНД. СУЧАСНИЙ КОНТАКТ-ЦЕНТР - ЦЕ ДОПОМОГА, ЕМПАТІЯ, СЕРВІС З ЛЮБОВ’Ю
Марина Булацька
Марина Булацька
Керівниця фермерського департаменту "Сільпо"
ДОСВІД ЛАВКИ ТРАДИЦІЙ 2022: ЯК ВИЖИЛИ, ВРЯТУВАЛИСЯ, ЗНАЙШЛИ ТОЧКИ ЗРОСТАННЯ ТА ЧОМУ НАВЧИЛИСЯ
Денис Ромаш та Дмитро Москвічов
Денис Ромаш та Дмитро Москвічов
Денис Ромаш, керівник досліджень та co-founder компанії Num8erz та Дмитро Москвічов, директор з продажів NOVUS
ЯК ПОКРАЩИТИ ПРОПОЗИЦІЮ ДЛЯ ПОКУПЦЯ ЗА ДОПОМОГОЮ УНІКАЛЬНИХ ІНСАЙТІВ, ОТРИМАНИХ ІЗ НОВОГО СЕРВІСУ NUM8ERZ.INSIGHTSPANEL
Ярослав Сидорик та Ольга Низенко
Ярослав Сидорик та Ольга Низенко
Ярослав Сидорик, Начальник відділу цифрових продажів та Ольга Низенко, Начальник відділу по взаємодії з клієнтами компанії ABINBEV EFES УКРАЇНА
РОЗВИТОК ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ЧЕРЕЗ B2B. ТЕХНОЛОГІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ, ПЛАТФОРМИ : ЯК В2В ПЛАТФОРМА «ВИБИРАЙ» ПЕРЕЖИЛА ЗУПИНКУ БІЗНЕСУ. КЕЙС ABINBEV EFES УКРАЇНА.
Олексій Панасенко
Олексій Панасенко
Операційний директор NOVUS
АДАПТАЦІЯ БІЗНЕСУ ДО НОВИХ УМОВ. ШВИДКЕ РЕАГУВАННЯ, ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІН ТА ПЕРЕБУДОВА БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЯК ЗАПОРУКА ВИЖИВАННЯ БІЗНЕСУ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД
Вікторія Ільченко
Вікторія Ільченко
Аналітик ГС «Спілка Автоматизаторів Бізнесу»
ВИКОРИСТАННЯ ERP-СИСТЕМИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Сергій Цимбал
Сергій Цимбал
Керівник департаменту навчання і розвитку персоналу групи компаній "Епіцентр". Експерт з управління асортиментом та ціноутворенням. 15 років досвіду в сфері оптової та роздрібної торгівлі.
КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ
Тетяна Титар
Тетяна Титар
Провідний фахівець підвідділу по роботі з регіональними клієнтами компанія Mars Україна. Відповідальність за розвиток співпраці з ключовими регіональними мережами.
КАНАЛ АЗК ТЕЖ РИТЕЙЛ? ЯК І ДЕ ПРАЦЮЄ ІМПУЛЬС В РИТЕЙЛІ ТА НА АЗК? ОСОБЛИВОСТІ СПІВПРАЦІ FMCG З КАНАЛОМ АЗК
Надія Гануліч-Манукян
Надія Гануліч-Манукян
Маркетинг-директорка компанії UPG. Відповідає за маркетингову стратегію просування бренду компанії та її продуктів. Досвід роботи: 2008 математик в Інституті прикладних проблем механіки і математики ім. Я.С. Підстригача НАН України, 2008-2010 Consumer & Market Knowledge Manager Procter & Gamble 2010-2011 Керівник відділу маркетингових досліджень «Ашан» 2011-2016 Керівник відділу маркетингу «Ашан» 2016-2020 Директор з маркетингу «Космо» 2020-2021 Директор з маркетингу в ТК «Ардіс-груп» (ТМ Philadelphia, Bavaria Blu, Zott, Permigiano Reggiano, Lel’ та ін.) з 2021 Директор з маркетингу ПП «Укрпалетсистем» (оперує брендом АЗК UPG)
ЯК ЗМІНИЛИСЯ ПОТРЕБИ ТА ПАТЕРНИ ПОВЕДІНКИ КЛІЄНТА АЗК ТА АДАПТАЦІЯ БІЗНЕСУ ДО НОВОЇ РЕАЛЬНОСТІ
Олег Близнюк та Максим Білий
Олег Близнюк та Максим Білий
Генеральний директор, засновник, розробник товарів ТОВ «НАТА ГРУП» та Керівник підрозділу по роботі з retail мережами ТОВ «НАТА ГРУП»
ЯКІ ПРОМО ТА АКЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ РИТЕЙЛЕРАМ ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ ТА ПІДВИЩИТИ ЛОЯЛЬНІСТЬ ПОКУПЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
Анна Заріпова
Анна Заріпова
Менеджер з персоналу та розвитку «Імперіал Тобакко» в Україні. Навчання та розвиток, wellbeing&engagement проєкти
ЗБЕРЕЖЕННЯ КОМАНД В УМОВАХ ВІЙНИ
Денис Шевчук
Денис Шевчук
Product Owner SMART CRM | Business Development Manager SMART business. Понад 10 років досвіду у сфері розробки та впровадження CRM-систем та рішень на базі Microsoft. Спеціалізується на рішеннях для бізнесу, що допомагають збільшити ефективність продажів та маркетингу, покращити внутрішню комунікацію та більш ефективно працювати з клієнтами. Успішна реалізація проєктів з автоматизації бізнес-процесів для компаній: Алло, Varus, Нова Пошта, ДТЕК, МАУ, Юрія-Фарм, JTI, Текстиль Контакт, UKROLIYA та інші.
ЛЮДЯНИЙ СЕРВІС. ЯК ПОЄДНАННЯ CRM ТА МЕСЕНДЖЕРІВ СТВОРЮЮТЬ ТУРБОТЛИВУ СЛУЖБУ ПІДТРИМКИ
Наталія Назарчук
Наталія Назарчук
Директор з маркетингу і розвитку маркетплейсу Kasta.ua
ПЕРСПЕКТИВИ ТА ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТПЛЕЙСУ ЯК ОКРЕМОГО КАНАЛУ ПРОДАЖІВ ТА ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ БРЕНДУ КОМПАНІЇ
Генадій Гриненко
Генадій Гриненко
Директор з розвитку в компанії "Альтерра Груп"
ПЕРЕБУДОВА ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ З УРАХУВАННЯМ АНАЛІЗУ РИНКУ СКЛАДСЬКОЇ ЛОГІСТИКИ. ТРЕНДИ 2023
Катерина Калюжна
Катерина Калюжна
Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОФЛАЙН ТА ОНЛАЙН РОЗДРІБУ. ЯК ФОРМУЄТЬСЯ ЛОЯЛЬНІСТЬ?
Віктор Бесараба та Таїсія Гейчук
Віктор Бесараба та Таїсія Гейчук
Віктор Бесараба, Начальник відділу з розвитку каналів збуту та організації маркетингових заходів ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна», відповідає за активацію каналів продажу ООН: ХоРеКа, АЗК та Кіоски в Україні та Молдові, що включає в себе написання Бізнес Плану, підготовка картини успіху активації каналів, а також забезпечення активації будь-якого промо чи нового запуску у своїх каналах продажу. Таїсія Гейчук, Керівник групи з планування сировини та матеріалів ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна», відповідає за коротко- та довгострокове планування постачання сировини та матеріалів; управління рівнем запасу сировини та матеріалів; забезпечення запуску нових продуктів / виведення з асортименту існуючих; побудову ефективної співпраці з постачальниками для досягнення цілей компанії.
АДАПТАЦІЯ БІЗНЕСУ ДО НОВИХ УМОВ - УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ
Сергій Савинський
Сергій Савинський
Юрист ЮФ
GRACERS ЯК ПІДГОТУВАТИСЬ ДО ПЕРЕВІРОК ТА ОБШУКІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ: ЧЕК-ЛИСТ ДЛЯ КЕРІВНИКА
 Сергій Верховцев
Сергій Верховцев
Менеджер з інноваційних рішень для бізнесу "Київстар"
ЯК УТРИМУВАТИ ТА ШУКАТИ КЛІЄНТІВ В УМОВАХ ПОСТІЙНИХ ЗМІН: РЕАЛЬНІ КЕЙСИ
Володимир Матяш
Володимир Матяш
Генеральний директор мережі магазинів «Економ», «Drink Хата», «Грошик». Досвід роботи в мережах Гіпермаркет «Караван», TOR-BA, ЛотОК. Відповідає за розвиток магазинів (кількісний, якісний), виконання запланованих фінансових показників, розвиток нових форматів.
ПЕРЕБУДОВА РОБОТИ МЕРЕЖ У ЗВ’ЯЗКУ З ПОЧАТКОМ ВІЙНИ ТА У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД. ЗМІНИ В УМОВАХ СПІВПРАЦІ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ З МЕРЕЖАМИ, ЇХ СПРОЩЕННЯ. УСПІШНІ ПРИКЛАДИ КОЛАБОРАЦІЙ НА ВЗАЄМОВИГІДНИХ УМОВАХ
Анастасія Сохіна
Анастасія Сохіна
FOUNDER and CEO SOHINA GLOBAL RECRUITMENT
ФУНДАМЕНТ БУДЬ-ЯКОГО БІЗНЕСУ - ЦЕ ВИДАТНА КОМАНДА, ЩО ГЕНЕРУЄ ПРИБУТОК
Наталія Кагадій
Наталія Кагадій
Директорка департаменту ProCheese в Ardis Group
ЯК ПЕРЕТВОРИТИ ОБМЕЖЕННЯ НА ПРИБУТОК: КЕЙС У ПАРТНЕРСТВІ З НІМЕЦЬКИМ ВИРОБНИКОМ
Євгенія Родіна
Євгенія Родіна
Керівник центру розвитку Ритейл ПрАТ «МХП»
НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ СФЕРИ FMCG У 2023 РОЦІ. ПОРТРЕТ НОВОГО ПОКУПЦЯ ТА ЯК ЗМІНИЛАСЬ КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ УКРАЇНЦІВ
Едуард Бабенко
Едуард Бабенко
Керівник стратегічного бізнес-напрямку Україна - Південно-Східна Азія "Кормотех"
ТОЧКИ РОСТУ VS ТОЧКИ БОЛЮ В2В: ДОСВІД ЛІДЕРА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ PETFOOD У ПОБУДОВІ ЕФЕКТИВНОЇ КЛІЄНТСЬКОЇ ЕКОСИСТЕМИ
Максим Пятаков
Максим Пятаков
Директор Департаменту непаливних продажів ПАТ «Укрнафта»
МЕРЕЖА АЗК УКРНАФТА: МОЖЛИВОСТІ СПІВПРАЦІ
Сергій Петров
Сергій Петров
Комерційний директор мережі супермаркетів РОСТ м. Харків
ПЕРЕБУДОВА РОБОТИ ПРОДОВОЛЬЧИХМЕРЕЖ У ЗВ’ЯЗКУ З ПОЧАТКОМ ВІЙНИТА У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД.ЗМІНИ В УМОВАХ СПІВПРАЦІ ПОСТАЧАЛЬНИКІВЗ МЕРЕЖАМИ, ЇХ СПРОЩЕННЯ, УСПІШНІ ПРИКЛАДИКОЛАБОРАЦІЙ НА ВЗАЄМОВИГІДНИХ УМОВАХ
Олег Шмуляєв
Олег Шмуляєв
заступник комерційного директора ПрАТ “МХП”
АНТИКРИЗОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ –ПЕРШІ 7 ДНІВ ВІЙНИ МХП.НОВІ ВИКЛИКИ – ЧИ ЗМІНИТЬСЯКУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ
Ануш Товмасян
Ануш Товмасян
co-founder ISEI
Б’ЮТІ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ЯК МИ ПРАЦЮВАЛИ ТА РОЗВИВАЛИ МЕРЕЖУ ПІСЛЯ 24 ЛЮТОГО.

СПЕЦПРОЕКТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

Виставка рішень і послуг для логістики

В рамках Конференції Всеукраїнський День Логіста пройшла виставка рішень і послуг, а також обладнання і техніки для логістики

Тематичні майстер-класи з логістики

15 тематичних виступів керівників логістики

ВІДГУКИ УЧАСТНИКІВ

Забарило Марина «Gfk Ukraine»

На конференції отримала конкретні кейси, воєний досвідвід гравців ринку. В сучасних умовах це унікальний майданчик для спілкування між рітейлом і виробниками. Ще раз дякую організаторам за драйв провести першу оффлайн конференцію з початку війни. Отримала багато цікавихі дей в спілкуванні з участниками конференції,  це дійсно гарний поштовх працювати далі.

Єфімчук Денис ««Волинський Бровар»»

Мені сподобалось, що бізнес ТОП рівня галузі виробники/рітейл в одному місці з можливістю спілкування. Доповіді з аналізом та пропозиціями. Формат чудовий. Найбільше запам’яталась тема: «Поточна ситуація взаємодії виробник/рітейл , аналітика ринку». Отримав додаткову інформацію, нові знайомства.

Максименко Євгенія ««Козуб»»

Вразили виступи: Кирила Єжова, Марини Забарило (Марина завжди має актуальні та цікаві доповіді) та Виступ Ольги Момчилович. Така конференція важлива для невеликих підприємстви, які шукаю шляхи розвитку. Тут,на конфекренції відбувається гарних нетворкінк, можна знайти нових партнерів для роботи. Дізналася про актуальну інформацію щодо поведінки споживача, на що вони звертують увагу і куди треба рухатися брендам, щоб потратипи у споживчий кошик.

Євтушок Роман «ПрАТ «Компанія Ензим»»

Найбільше запамятався виступ представника СМ РОСТ. Конференція важлива та допомагає ознайомитися з основними тенденціями та змінами на ринку. Найбільш корисними для мене були теми пов’язані з роботою супермаркетів. Зустрівся та провів перемовини з представниками мереж для початку співпрацю.

Багатиренко Ярина «ФГ «ФЕРМА ЕКО»»

Простота і доступність в спілкуванні, ясність і зрозумілість сьогодення на ринку споживача і продавця. Спроможність координуватися, як виробнику. Запам'яталась тема реалізації власної продукції. Можливість співпрацювати з маркетами, які в довоєнний час були не доступні.

Дем’янюк Наталія «ПП «Оліяр»»

Прекрасний виступ МХП і РОСТ - чітко, конкретно, позмісту. Тема - перелаштування роботи мереж (food) в умовах війни. Маркетингові дослідження зміни ринку в цей період і далі якісна співпраця з Партнерами для задоволення потреб Покупців.

Sergii Kishchenko «ТОВ «Сингента»»

Гарна локація, гарний поділ на два напрямкі, конференція дуже важлива та актуальна. Найкорисніше - це зміни, динаміка та досвід виробників, мереж та дистрибюторів. Познайомився з трендами ринку, представниками компаній, отримав всі необхідні контакти.

Майорнікова Наталія «ТОВ НВП «Аргон»»

Дуже сподобалось, що було вибрано для обговорення багато тем. Дана коференція важлива тим, що дозволяє знайти багато нових постачальників та розширити свої можливості. Для себе виділила знайомство з новими постачальниками для своєї мережі.

Коцюбинська Оксана «ТОВ «Тайстра груп»»

На конференції розглядались маркетингові дослідження якісний аналіз. Чудова аудиторія - змога отримати нові ефективні контакти. Є потреба в таких зустрічах для вивчення ринку та змоги прогнозувати необхідні перспективи. Для себе отримала нові контакти, розуміння споживчої поведінки в найближче півріччя.

ФОТОГАЛЕРЕЯ