Портал топ-менеджеров оптовой и розничной торговли

Планування та Прогнозування. S&OP практика (10% ВІД ЗБОРУ ПЕРЕРАХОВУЄМО НА ДОПОМОГУ ПОСТРАЖДАЛИМ ВІД ВІЙНИ)

Планування та Прогнозування. S&OP практика (10% ВІД ЗБОРУ ПЕРЕРАХОВУЄМО НА ДОПОМОГУ ПОСТРАЖДАЛИМ ВІД ВІЙНИ)
Зарегистрироваться

Цільова аудиторія

  • Вузько-профільні групи експертів з області (операційного планування, планування закупівель, поставок та виробництва, експертів ланцюгів поставок; маркетингу та торгового маркетингу, продуктового та категорійного менеджменту; аналітики та планування продажів та дистрибуції).
  • Для Директорів та Керівників функцій Ланцюгів поставок, Маркетингу та Продажів, Фінансів.

Цілі заходу

  • Вивчити систему сучасного процесу планування продажу та операцій.
  • Зрозуміти та протестувати інструменти з арсеналу S&OP, визначити критерії вибору для всієї компанії.
  • Навчити менеджмент способів вирішення протиріч, використовуючи випробувану практично методологію інтегрованого-бізнес планування/ S&OP.

Ключові елементи

Тренінг - воркшоп за матеріалами реального впровадження c практичними завданнями для відпрацювання конкретних інструментів.

Пророблення на best practices і реальних бізнес-кейсів, адаптованих під наші реалії

Проводимо реальну стратчегічну сесію, де у кожного буде своя роль, по одному з відібраних сценаріїв на підставі попереднього аналізу запитів учасників.

Ви знайдете відповіді на такі запитання:

  1. Як має бути збудований кросс-функціональний процес прогнозування та планування продажів та операцій у компанії
  2. Яка бізнес-інформація необхідна для побудови якісних прогнозів?
  3. Які інструменти дозволять керувати процесом планування?
  4. Які функції, на якому етапі та якого рівня менеджмент повинен бути залучений до процесу інтегрованого бізнес-планування?
  5. Як управляти ризиками та можливостями у процесі планування та як працювати у відхиленнях?
  6. Як створити рівень культури задля досягнення синергії роботи різних підрозділів компанії?
  7. KPI процес планування.
  8. Як створювати систему постійного навчання та покращення прогнозування та інтегрованого бізнес-планування?

Як проходить навчання:

День 1 – разом розберемо навіщо впроваджувати S&OP процес, що він може змінити у вас у компанії та з чого почати?

Які види прогнозів бувають і чому статистичний прогноз завжди недостатній?

Якість demand plannera на що звертати увагу?

День 2 – запровадити процес мало, потрібно міняти культуру у компанії.

Основними темами дня будуть: KPI планера та основні моменти, як не перетворити впровадження S&OP у провал.

ПРОГРАМА

Sales & Operations Planning
  • Що таке S&OP та роль прогнозування в організації.

  • Чим відрізняється план продажів від прогнозу продажів?

  • S&OP процес у компанії від ідеалу до практики

  • Проходимо етапи запуску та побудови процесу: Demand planner – хто це?

  • Створюємо статистичний прогноз

  • Додаємо якісний прогноз

  • Організовуємо S&OP зустрічі

  • Проводимо аналіз

    Рольова гра: Стратегічна S&OP сесія (Проводимо реальну стратчегічну зустріч. У кожного буде своя роль: Відділ продажів, Маркетинг, Demand planner, Supply planner, Фінанси, CEO. Завдання у demand planner буде затвердити прогноз.)

Sales & Operations Execution
  • Прогнозування новинок
  • Сегментування SKU за прогнозованістю
  • S&OE: Вплив прогнозів на інвентар
  • S&OE: Дотримання процесів S&OP
  • S&OE: Змінюємо культуру в організації.
  • Вибір системи прогнозування.
  • CPFR
Вартість участі
4 000 137 $

* Для українських компаній знижка 50%

Можливі знижки на участь (знижки не підсумовуються):

Учасникам конференцій TradeMaster – 5%;

За участю 2-х осіб від компанії – 5%;
За участю 3-х осіб та більше – 10%

Контактная информация

Регистрация

Відгуки участників

Анна Ярошенко «Лакталис-Украина»

Впечатление о семинаре положительное, доступное объяснение, доброжелательный спикер. Увидела, что можно практически улучшить или попытаться изменить в S&OP

Алексей Притула «Квас Бевериджиз»

Семинар позволил по-новому взглянуть на процесс планирования. Возможно, повлияет на стратегию развития процессов прогнозирования и планирования. Переоценил важность прогноза и КРІ пргноза

Людмила Чернышова «ЧП "АБ плюс"»

Благодаря тренингу убедилась, что я в тренде своей профессии)) 90% построенной работы соответствуют стандарту. Практично. Собрались единомышленники, специалисты по указанной теме.Реалистично. Поднимались вопросы, которые реально используются и в наших силах исправить

Вячеслав Хоменко «eWavemobile»

Очень хороший тренинг. Огромный плюс то, что рассмотрелись варианты организации и проведения S&OP, и компетенции Demand Specialista. Описание основных компетенций Demand и нюансов внедрения S&OP. 

Королёва Надежда «Лантманнен Акса»

Тема "Планирование и прогнозирование" очень актуальна для меня. До тренинга я считала, что это одно и то же, так как я работаю на производстве. Общее впечатление хорошее, семинар построен на практических примерах, а теории минимум

Фотогалерея

Дмитрий Сузый

Более 15 лет международной Supply Chain экспертизы в Procter & Gamble Ukraine на позиции "Лидер команды дистрибуционной логистики", в настоящее время "Руководитель департамента планирования и

Детальнее о тренере