Як проходить навчання:
День 1 – разом розберемо навіщо впроваджувати S&OP процес, що він може змінити у вас у компанії та з чого почати?
Які види прогнозів бувають і чому статистичний прогноз завжди недостатній?
Якість demand plannera на що звертати увагу?
День 2 – запровадити процес мало, потрібно міняти культуру у компанії.
Основними темами дня будуть: KPI планера та основні моменти, як не перетворити впровадження S&OP у провал.
Що таке S&OP та роль прогнозування в організації.
Чим відрізняється план продажів від прогнозу продажів?
S&OP процес у компанії від ідеалу до практики
Проходимо етапи запуску та побудови процесу: Demand planner – хто це?
Створюємо статистичний прогноз
Додаємо якісний прогноз
Організовуємо S&OP зустрічі
Проводимо аналіз
Рольова гра: Стратегічна S&OP сесія (Проводимо реальну стратчегічну зустріч. У кожного буде своя роль: Відділ продажів, Маркетинг, Demand planner, Supply planner, Фінанси, CEO. Завдання у demand planner буде затвердити прогноз.)
Учасникам конференцій TradeMaster – 5%;
За участю 2-х осіб від компанії – 5%;
За участю 3-х осіб та більше – 10%
Более 15 лет международной Supply Chain экспертизы в Procter & Gamble Ukraine на позиции "Лидер команды дистрибуционной логистики", в настоящее время "Руководитель департамента планирования и