Портал топ-менеджерів оптової та роздрібної торгівлі
Розвиток ключових компетенцій менеджера з продажу логістичних послуг
Зареєструватись

Аудиторія учасників

- Керівники відділу продаж;

- Комерційні директори;

- КАМИ

- HR;

- Менеджери з продажу.

Ви отримаєте відповіді на запитання:

Проводить навчання Валерій Глубоченко, Багаторазовий переможець Битви Кращих Тренерів України В2ВMaster. Має досвід співпраці з компаніями у галузі логістики: УВК, AGL Division, DSV, Uni-Laman Group, E40 Cargo Carrying, ООО "Арлоджік", FMS Logistics, D.S.L., M&S Forwarding, WINGO доставка, Нова Пошта, Меркурій доставка, Meest Cargo, та ін.

Ви отримаєте відповіді на запитання:
  - Підвищення продаж діючої команди продаж;

  - Проведення атестації та створення індивідуальної програми розвитку для продавців;

   - Швидкий та ефективний онбординг новачків у відділ продаж;

  - Підвищення продаж діючої команди продаж;

  - Проведення атестації та створення індивідуальної програми розвитку для продавців;

  - Швидкий та ефективний онбординг новачків у відділ продаж;

Ключові елементи

Ліпші практики на ринку продажу логістичних послуг

Готові матеріали для тренувань продавців

Перелік вправ за компетенціями ведення переговорів з клієнтом для самостійного навчання та атестації продавців

Цікаві інсайти щодо подальшого розвитку власного відділу продаж та збільшенню продаж

ПРОГРАМА

1.Шкала цілей: від тестової відправки до послуг 4PL
  • Підготовка до переговорів та вміння розвивати клієнта
2.Етапи переговорів та зміна стану клієнта на кожному з них
  • Якісно рухати клієнта кожним етапом воронки продаж
3.Підвищення впевненості та експертності продавця

• Ownership thinking: вміння спілкуватись з клієнтом на його мові

4.Телемаркетинг та "тестова" послуга
  • Майстерність зацікавити клієнта у холодному дзвінку
5. 12 тем для призначення зустрічі з власником

• Вміння вибудовати довгострокові відносини з клієнтом

6.Чек-лист з питань до клієнта

• Ефективне спілкування для виявлення потреб клієнта

7.Розвиток активного слухання
  • Як добитись від продавця ретельного ведення підсумку розмови з клієнтом у CRM
8.UP-sell і Cross-sell: створення та проведення цікавої demo-презентації послуг компанії
  • Розвиток глибини співпраці з клієнтом та знаходження особистої мотивації клієнта до співпраці
9.Перехоплення ініціативі в переговорах
  • Як подолати власний "рефлекс балакуна" та уникати зайвої фіксованості клієнта на умовах угоди
10.Продаж РІШЕННЬ VS продаж УМОВ
  • Переорієнтувати клієнта з того, що він замовляє у конкурентів, на високо маржинальні та ефективні РІШЕННЯ
11.Страх заперечень
  • Як зменшити кількість клієнтів, які уникають спілкування після відправки їм комерційної пропозиції
13.Контрактні переговори
  • Як дотиснути до результату будь яку угоду та не надавати клієнту завеликі знижки
14.Цикл тренувань
  • Як допомогти продавцю змінитись та готуватись до переговорів з клієнтом
Вартість участі
4 900 грн*

 * 9 000 грн - 2 учасника
 * 12 000 грн - 3 участника

Контактна інформація
Київ, бульв. Руденко 14А
12 июля 2024
Онлайн оплата portmone.com.ua

Реєстрація

Відгуки участників

Клушин Сергей «ПП Полісан, ООО»

Отримав більш широку відповідь (розжували) на питання, що цікавлять мене. Отримав багато корисної інформації, що дуже важливо!, і має практичне застосування.

Середа Юрій «Алан»

Багато корисної інформації, яку надалі планую застосовувати практично. Все сподобалося, і формат та місце проведення. Дуже цікава тема та методи ведення жорстких переговорів із мережами.

Сініло Олександр Анатольевич «ПП Алкогрупа»

Оновив для себе важливість якісної презентації, аргументації на переговорах.
Навчився рахувати "вигідність" для постачальника. Все круто, були б активніші учасники) Так тримати)

Балацький Борис «КФ "Меркурій" »

Стало більше ясності у цьому, що і як треба робити нам, як постачальнику, успішної роботи з ритейлом.
З'явилися аргументи від фахівця для переконання керівництва та менеджерів у необхідності коригувати підходи у роботі з рітейлом
Інформація подавалася структуровано, зрозуміло, доступно. Доброзичливий та об'єктивний тренер.
Вдалий час та графік занять. Продуктивна ігрова модель. Потрібно кілька місяців на впровадження того, чого навчилися.

Михайлов Іван «ТОВ "Торговий дім "Єва" »

Зрозумів свої слабкі місця. Ще не звичний, поки що, онлайн-формат проведення. Треба звикати.             

Фотогалерея

Валерій Глубоченко

Засновник та провідний тренер SellClones (група компаній InforManager)

Автор методики ведення переговорів SalesMaster та системи тренувань торгового персоналу, яку вже використовують у своїй роботі понад 250 компаній на ринку СНД

Детальніше про тренера