Портал топ-менеджерів оптової та роздрібної торгівлі
Розвиток ключових компетенцій менеджера з продажу логістичних послуг
Зареєструватись

Для кого цей тренінг

Тренінг буде максимально корисним для фахівців, які відповідають за залучення клієнтів, розвиток продажу та формування високоефективних команд у логістиці:

  • Керівники відділів продажу

  • Комерційні директори та СЕО логістичних компаній

  • Кей-аккаунт менеджери (КАМи)

  • HR та бізнес-тренери, які розвивають команди продажу

  • Менеджери з продажу логістичних послуг (B2B / 4PL / 3PL / доставка / експедирування)

Що Ви отримаєте після тренінгу

Проводить навчання Валерій Глубоченко — провідний тренер з продажів B2B та B2C в Україні.
Багаторазовий переможець “Битви Кращих Тренерів України B2BMaster”.

Експерт, який має глибоку практику в логістиці та працював із такими компаніями, як: УВК, AGL Division, DSV, Uni-Laman Group, E40 Cargo Carrying, Arlogiq, FMS Logistics, DSL, M&S Forwarding, WINGO доставка, Нова Пошта, Меркурій доставка, Meest Cargo та ін.

Після проходження програми ви зможете:

1. Підсилити продажі діючої команди

  • Зрозумієте, де “просідають” результати й що із цим робити.

  • Отримаєте перевірені техніки, які підвищують якість комунікації та переговорів.

2. Провести атестацію команди

  • Готова модель оцінки компетенцій продавців.

  • Алгоритм створення індивідуальних програм розвитку для кожного менеджера.

3. Запустити ефективний онбординг новачків

  • Отримаєте покрокову систему швидкого введення нових менеджерів у процес продажів.

  • Сценарії першого тижня роботи та матеріали для самостійних тренувань.

Ключові елементи

Ліпші практики на ринку продажу логістичних послуг

Готові матеріали для тренувань продавців

Перелік вправ за компетенціями ведення переговорів з клієнтом для самостійного навчання та атестації продавців

Алгоритми роботи з запереченнями та ціноутворенням у логістиці, які допоможуть продавцям впевнено вести переговори навіть у висококонкурентних умовах

Цікаві інсайти щодо подальшого розвитку власного відділу продаж та збільшенню продаж

Системна методологія роботи з воронкою продажів, що дозволяє керівникам прогнозувати результати та ефективно управляти командою

Мета тренінгу

Сформувати системне бачення продажу логістичних послуг, розвинути ключові компетенції менеджерів та надати інструменти, що допоможуть:

  • підвищити результативність продажів;

  • покращити воронку та конверсії на всіх етапах;

  • професійно вести переговори з клієнтами та відстоювати цінність сервісу;

  • будувати довгострокові відносини та переходити від “пропозиції перевезення” до річної співпраці.

 

Чому цей тренінг варто відвідати?

Бо це — не теорія. Це концентрат практики, який допоможе вашій команді:

  • збільшити продажі;

  • перейти на інший рівень переговорів;

  • працювати більш системно та професійно;

  • розвивати продавців на основі реальних компетенцій, а не “інтуїтивно”.

Тренінг дає не просто знання — він дає інструменти, які працюють уже завтра.

ПРОГРАМА

1.Шкала цілей: від тестової відправки до послуг 4PL
  • Підготовка до переговорів та вміння розвивати клієнта
2.Етапи переговорів та зміна стану клієнта на кожному з них
  • Якісно рухати клієнта кожним етапом воронки продаж
3.Підвищення впевненості та експертності продавця

• Ownership thinking: вміння спілкуватись з клієнтом на його мові

4.Телемаркетинг та "тестова" послуга
  • Майстерність зацікавити клієнта у холодному дзвінку
5. 12 тем для призначення зустрічі з власником

• Вміння вибудовати довгострокові відносини з клієнтом

6.Чек-лист з питань до клієнта

• Ефективне спілкування для виявлення потреб клієнта

7.Розвиток активного слухання
  • Як добитись від продавця ретельного ведення підсумку розмови з клієнтом у CRM
8.UP-sell і Cross-sell: створення та проведення цікавої demo-презентації послуг компанії
  • Розвиток глибини співпраці з клієнтом та знаходження особистої мотивації клієнта до співпраці
9.Перехоплення ініціативі в переговорах
  • Як подолати власний "рефлекс балакуна" та уникати зайвої фіксованості клієнта на умовах угоди
10.Продаж РІШЕННЬ VS продаж УМОВ
  • Переорієнтувати клієнта з того, що він замовляє у конкурентів, на високо маржинальні та ефективні РІШЕННЯ
11.Страх заперечень
  • Як зменшити кількість клієнтів, які уникають спілкування після відправки їм комерційної пропозиції
13.Контрактні переговори
  • Як дотиснути до результату будь яку угоду та не надавати клієнту завеликі знижки
14.Цикл тренувань
  • Як допомогти продавцю змінитись та готуватись до переговорів з клієнтом
Вартість участі
10 500 грн
Контактна інформація
Київ, бульв. Миколи Руденка 14-А + онлайн
6.02.2026
Онлайн оплата portmone.com.ua

Реєстрація

Відгуки участників

Клушин Сергей «ПП Полісан, ООО»

Отримав більш широку відповідь (розжували) на питання, що цікавлять мене. Отримав багато корисної інформації, що дуже важливо!, і має практичне застосування.

Середа Юрій «Алан»

Багато корисної інформації, яку надалі планую застосовувати практично. Все сподобалося, і формат та місце проведення. Дуже цікава тема та методи ведення жорстких переговорів із мережами.

Сініло Олександр Анатольевич «ПП Алкогрупа»

Оновив для себе важливість якісної презентації, аргументації на переговорах.
Навчився рахувати "вигідність" для постачальника. Все круто, були б активніші учасники) Так тримати)

Балацький Борис «КФ "Меркурій" »

Стало більше ясності у цьому, що і як треба робити нам, як постачальнику, успішної роботи з ритейлом.
З'явилися аргументи від фахівця для переконання керівництва та менеджерів у необхідності коригувати підходи у роботі з рітейлом
Інформація подавалася структуровано, зрозуміло, доступно. Доброзичливий та об'єктивний тренер.
Вдалий час та графік занять. Продуктивна ігрова модель. Потрібно кілька місяців на впровадження того, чого навчилися.

Михайлов Іван «ТОВ "Торговий дім "Єва" »

Зрозумів свої слабкі місця. Ще не звичний, поки що, онлайн-формат проведення. Треба звикати.             

Фотогалерея

Валерій Глубоченко, ТОП-тренер з продажів В2В та B2C

Засновник та провідний тренер SellClones (група компаній InforManager)

Детальніше про тренера