Портал топ-менеджерів оптової та роздрібної торгівлі

ШКОЛА ПОСТАЧАЛЬНИКА В РІТЕЙЛ (ОНЛАЙН)

Тренінг онлайн-запис Валерій Глубоченко Тривалість - 6 занять, по Вт, Чт, З 18-00 до 20-00. Залишилось місць: 20 Food маркетинг NonFood трейд маркетинг дистрибуція закупівлі категорійний менеджмент рітейл роздрібна торгівля
ШКОЛА ПОСТАЧАЛЬНИКА В РІТЕЙЛ (ОНЛАЙН)
Зареєструватись

Аудиторія учасників

- керівники підприємств, що приймають маркетингові рішення,
- директора з продажу,
- КАМИ,
- менеджери з продажу.

Ви отримаєте відповіді на запитання:

Як ухвалює рішення баєр?

Чому часто каже «ні»?

Настав час дізнатися про реальні технології, які або відкривають вам полицю.
У форматі "Школи постачальника" кожен учасник отримає можливість побувати як баєром, так і постачальником.

Реалізувати нові навички у своїй більш ефективній, комерційній пропозиції та в живих переговорах.

В результаті навчання ви:

Отримайте точну технологію, що дозволяє розвивати продажі своїх товарів у мережевому ритейлі

Дізнаєтесь інструменти для розуміння механізмів прийняття рішень баєрами

Підвищіть переговорні навички рівня «експерт»

Створіть ефективну комерційну пропозицію

Опануєте новий принцип подання інформації в головному комерційному документі компанії (Комерційна пропозиція)

Пропрацюєте швидкі та ефективні переговорні тактики, що базуються на головних KPI баєрах

Отримаєте практичний досвід 6-годинних перемовин

Запитайте у мережі та постачальників – хто саме зло?

Це постачальники – не розуміють потреби мереж, пишуть у КП дурості, продають усякий мотлох…

Запитайте постачальників – хто саме зло? Це мережі – збільшують навантаження на постачальника, виключають товари, закривають контракти…

Ми не ставимо за мету визначити, хто є зло, а хто добро, але хочемо детально розібрати пекельну кухню сучасного рітейлу та отримати нові навички для розвитку продажу!

«Перша всеукраїнська школа постачальника» гарантує швидке та глибоке освоєння навичок, обробки інформації, що надходить від баєра та побудови успішного діалогу з ним.

Однак сила мереж, сила баєра в тому, що він ближче стоїть до Покупця і це не змінити. І це може призвести до його непоступливої ​​позиції.

І тоді треба знати, що і як робити, де поле для торгу, щоб у результаті домовитися без істотних втрат для бізнесу.

Переваги онлайн-курсу:
Висока концентрація на інформації, що надається (немає відволікаючих факторів, всі заявлені пункти розкриваються)
Опрацювання всіх додаткових питань, що виникають під час тренінгу (як особистих, так і інших учасників)
Виконання практичних вправ онлайн і домашніх завдань, з наступним зворотним зв'язком від тренера, що забезпечує високу ймовірність швидкого застосування отриманих знань у роботі.

Час занять:
З 18-00 до 20-00

ПРОГРАМА

Модель ефективних переговорів. Кейс Рошен. Кейс Метро.
Шкала цілей на переговори.
Правила підготовки та проведення попередньої презентації.
Доцільність використання питань для проведення переговорів.
Домашнє завдання

1.Створити шкалу цілей на переговори,
2.Наповнити аргументами шаблон структури попередньої презентації,
3.Доповнити чек-ліст з наших питань до баєра та його мережі,

Практика проведення перемовин у парах.

Будування діалогу з клієнтом.

Методологія протидії жорстким перемовинам.

Атестація та індивідуальний зв’язок кожному учаснику.

 

Збір критеріїв клієнта.
Підготовка комерційної пропозиції.
Переконання клієнта прийняти наші умови. Кейс Фармак.
Домашнє завдання

1.Сторити перелік типових та каверзних питань закупщика,
2.Проаналізувати відеозапис переговорів з баєром,
3.Заповнити шаблон комерційної пропозиції закупщику,

Практика у парах та групах по підготовці комерційної пропозиції
Практика у парах та групах по захисту комерційної пропозиції клієнту.

На основании анализа экономических условий с расчетом всех возможных сочетаний по условиям (продажи, маржа ритейлера, ретро-бонус, маркетинг).

Робота з запереченнями.
Робота по контрактним переговорам.
Ефективний торг з клієнтом.
Домашнє завдання

1.Згідно шаблону прописати заперечення баєра,
2.Доповнити список що можна просити закупщика натомість наших поступок,
3.Заповнити шаблон по контрактним переговорам з баєром,

Практика у парах:

Роботі з запереченнями;

Практики роботи з жорсткими переговорами з клієнтом;

Вартість участі
5 500/3 500 грн*

 * Вартість 3 500 без додакових знижок, при купівлі участі в 

PrivateLabel-2022

Можливі знижки при оплаті тільки тренінга за 5 500 (знижки не сумуються):

Учасникам конференцій TradeMaster -  5 %;

При участі 2-х осіб – 5%;

При участі 3-х осіб і більше –  10%

Контактна інформація

Реєстрація

Відгуки участників

Клушин Сергей «ПП Полісан, ООО»

Отримав більш широку відповідь (розжували) на питання, що цікавлять мене. Отримав багато корисної інформації, що дуже важливо!, і має практичне застосування.

Середа Юрій «Алан»

Багато корисної інформації, яку надалі планую застосовувати практично. Все сподобалося, і формат та місце проведення. Дуже цікава тема та методи ведення жорстких переговорів із мережами.

Сініло Олександр Анатольевич «ПП Алкогрупа»

Оновив для себе важливість якісної презентації, аргументації на переговорах.
Навчився рахувати "вигідність" для постачальника. Все круто, були б активніші учасники) Так тримати)

Балацький Борис «КФ "Меркурій" »

Стало більше ясності у цьому, що і як треба робити нам, як постачальнику, успішної роботи з ритейлом.
З'явилися аргументи від фахівця для переконання керівництва та менеджерів у необхідності коригувати підходи у роботі з рітейлом
Інформація подавалася структуровано, зрозуміло, доступно. Доброзичливий та об'єктивний тренер.
Вдалий час та графік занять. Продуктивна ігрова модель. Потрібно кілька місяців на впровадження того, чого навчилися.

Михайлов Іван «ТОВ "Торговий дім "Єва" »

Зрозумів свої слабкі місця. Ще не звичний, поки що, онлайн-формат проведення. Треба звикати.             

Фотогалерея

Валерій Глубоченко

Засновник та провідний тренер SellClones (група компаній InforManager)

Автор методики ведення переговорів SalesMaster та системи тренувань торгового персоналу, яку вже використовують у своїй роботі понад 250 компаній на ринку СНД

Детальніше про тренера