Дата і час 1-го блоку
6 грудня - 8 навчальних годин (офлайн в м. Києві + онлайн)
12 грудня - 3 навчальні години, в онлайн форматі з розбором ДЗ
13 грудня - 8 навчальних годин (онлайн)
18 грудня - 3 навчальні години, в онлайн форматі з розбором ДЗ
І розділ - Планування та управління запасами
- Розрахунок цільових рівнів запасів на задані часові періоди (забезпеченість продажів/потреби)
- Розрахунок резервних запасів виходячи з варіабельності попиту/споживання, рівня сервісу постачальників і стабільності ланцюжка постачання із заданим рівнем інвестиція в запаси;
- Динамічний розрахунок/перерахунок запасів (забезпеченість підприємства) і прогноз дефіциту за поточних динамік продажів/споживання
- Для SKU-доповнювачів або комплектів: контроль і балансування комплектності з урахуванням можливих різних темпів вибуття і можливої номенклатури
- Резервування запасів на складах підприємства (зокрема під конкретних КА/ТТ, контракти/специфікації, філії) за умови прогнозного виникнення дефіциту у постачальника та/або затримок у ланцюзі поставок (з урахуванням параметрів оптимізації: фінансових наслідків, або лояльності, або швидкості повернення грошей від продажу запасів
- Аналітична оцінка вибуття або оборотності запасів з урахуванням вартості капіталу
- Управлінська звітність з управління запасами: забезпеченість, повернення інвестицій у запаси, вартість запасів за періодами (для бюджетування), ліквідність запасів і асортиментного портфеля тощо
- Побудова системи балансування запасів у багаторівневих системах зберігання запасів підприємства з урахуванням споживання в товарній соті місця зберігання запасів, пріоритетів розвитку територій, характеристик розподільчої логістики підприємства та ін. умов.
ІІ розділ - Управління запасами через управління динамічним буфером Запасів
- Принцип управління запасами через буфера запасів (в т.ч. мін-макс)
- Частотна/імовірнісна класифікація продажів/споживання SKU і вибір моделей динамічного буфера та налаштувань для них
- Налаштування партій, що поставляються, з урахуванням економічних складових (MOQ у поточному логістичному плечі, економічний оптимальний розмір партії, ризики збоїв у ланцюзі постачання та ризики псування ТМЦ через терміни тощо)
- Сезонність та налаштування буферів
- Оцінка споживчої поведінки під час маркетингових активностей і рекомендаційне планування рівня буферів на час маркетингових активностей і після них, виходячи з попередньої частотної класифікації продажів/споживання SKU;
- Формування зведеного замовлення постачальнику
ІІІ розділ - Планування та Управління запасами на віртуальних складах
- Розміщення на зберігання, раніше замовленого товару з метою формування буферного запасу на складі постачальника (з урахуванням у розрізі партій/замовлень та їх собівартістю)
- Розрахунок цільового запасу зберігання на віртуальному складі з урахуванням рівня сервісу з виконання замовлень постачальником за часом і кількістю
- Незалежний розрахунок (під час планування поставок) і розміщення замовлення на поповнення запасів зберігання
- Створення замовлення, відправлення його і підтвердження термінів готовності (передача на зберігання);
- Відстеження підтвердження постачальником готовності до відвантаження (розміщення на зберігання)
- Ініціація відвантаження зі зберігання і включення його до Плану Постачання
- Механізм звірки залишків на зберіганні (backorder Постачальника) і коригування залишків
- Обнуювання залишків у разі анулювання зберігання
- Резервування товару на складах постачальника без відвантаження (наприклад, під тендер, не підтверджене замовлення покупця тощо).
- Документально супроводжуваний бізнес-процес резервування ТМЦ з підтвердженням резерву від постачальника
- Відстеження термінів резерву в розрізі Резерву та/або Покупця (за необхідності резервування ТМЦ від різних Постачальників)
- Інформування про строки готовності резерву
- Обнулювання резервів
- Ініціація відвантаження за резервом і включення його до Плану Постачань
ДАТА І ЧАС 2-ГО БЛОКУ
10 січня - 8 навчальних годин (офлайн в м. Києві + онлайн)
16 січня - 3 навчальні години, в онлайн форматі з розбором ДЗ
17 січня - 8 навчальних годин (офлайн в м. Києві + онлайн)
23 січня - 3 навчальні години, в онлайн форматі з розбором ДЗ
Планування та Управління поставками через прогнозну забезпеченість
- Конструювання бізнес-процесу закупівлі та постачання в подіях з відображенням часових інтервалів між подіями (планових, контрактних тощо)
- Збір/обмін інформацією, необхідною для відстеження статусів постачання і зміни основних характеристик планування постачання
- Прострочення статусів процесу постачання та необхідність їхньої актуалізації
- Відстеження рівня сервісу виконання часових рамок постачальником і по ланцюжку постачання для розрахунку й оперативної актуалізації гарантованого терміну постачання
- Консолідація інформації з різних джерел і побудова Плану постачання (поточний стан) з розрахунком стану запасів на початок часових інтервалів планування
- Алгоритми розрахунку точки замовлення через цільовий залишок на дату прибуття із заданою константою забезпеченості, вираженою в часі
- Розрахунок обсягу поставок по позиційно з урахуванням цільових залишків на дату прибуття (як від найближчої можливої з урахуванням гарантованого часу поставки, так і декількох поставок у різні часові періоди)
- Визначення економічних обґрунтованих розмірів партій конкретної SKU, якою керуємо
- Консолідація заявок за позиціями на постачальника з урахуванням обмежень щодо ємності транспортного засобу, кредитного ліміту і, за необхідності, співвідношення забезпеченості за часом (наприклад, на момент прибуття залишки за всіма позиціями не повинні перевищувати 4-тижневого споживання)
- За наявності декількох варіантів постачальників на одну й ту саму товарну позицію (включно із замінними аналогами), алгоритм налаштування і вибору стратегії забезпечення з урахуванням собівартості, гарантованих термінів постачання, термінів оплати, пайового співвідношення закупівлі в цього постачальника за цією позицією та інших вимог-обмежень, що впливають на стратегію закупівель і постачань
- Формування та відправлення Автозамовлення постачальникам згідно із затвердженим Планом Постачання
- Управління замовленнями на відвантаження з Віртуального складу постачальника
- Рекомендації щодо завантаження транспорту при обмеженні за його місткістю відповідно до критеріїв забезпеченості на дату прибуття
- Синхронізація дат поставки декількох товарів у соті відвантаження для максимального ефекту використання ваги та об'єму транспортного засобу
- Формування Розпоряджень на відвантаження постачальникам (у разі консолідації в один транспортний засіб кількох замовлень за умови обмеження місткості транспорту та/або у разі відвантаження ТМЦ від кількох постачальників)
- Календарний графік очікуваного часу подачі транспортних засобів під навантаження (у разі базисів поставки EXW, F-, C-)
- Відстеження та оцінки рівня сервісу постачальників і ризиків ланцюжка постачання з рекомендаціями щодо зміни налаштувань планів постачання (гарантованого часу постачань, Точки замовлення, рейтинги постачальника за надійністю та ін.)
- Розрахунок ДДС Плану поставок з урахуванням усіх платежів під час постачання і термінів їх здійснення (платіжний календар)
- Балансування графіка постачання за заданими критеріями фінансового навантаження в межах календарного місяця, фінансового року (у разі ковзного прогнозування на 1 календарний рік) і рекомендації щодо зміни умов оплат і графіків відвантаження/постачання з чутливістю зміни собівартості ТМЦ на умовах DDP-склад
ДАТА І ЧАС 3-ГО БЛОКУ
24 січня - 8 навчальних годин (офлайн в м. Києві + онлайн)
30 січня - 3 навчальні години, в онлайн форматі з розбором ДЗ
Прогнозування нових продуктів
- Роль нового продукту в вашому асортиментному портфелі
- Структурування процесу планування продажів нового продукту
- Планування по історичній аналогії (повна заміна)
- Планування через вивчення прямого ринку та прогнозної долі (з врахування маржинальності продукту)
- Планування через вивчення дотичного ринку
- Планування з врахування точки беззбитковості поставки партії
- Атрибуція продуктів та типи використання для прогнозування нового продукту
- Встановлення факторів успіху та невдачі при запуску нових продуктів
- Оцінка еластичності постачальника та ланцюга поставки для підтримки аномальних продажів.
- Правила та процедуру виходу з продукту у разі незадовільного попиту.