27 вересня 2023

20 жовтня пройде конференція DistributionMaster-2023: «Нова реальність-виклики та рішення»

20 жовтня пройде конференція DistributionMaster-2023: «Нова реальність-виклики та рішення»

6175

Запрошуємо Вашу компанію до участі в головній щорічній спеціалізованій бізнес-зустрічі для професіоналів всіх підрозділів Дистрибуції і її Партнерів  

DistributionMaster-2023:«Нова реальність-виклики та рішення»

Дата і місце проведення: 20 жовтня 2023р. м. Київ, UBI Конференц Хол, вул. Дорогожицька, 8.

Саме тут зберуться учасники та експерти з усіх областей України більше 200 ТОП - менеджерів дистрибуційних і торгово-виробничих компаній

Партнери Конференції

ІТ партнер – Спілка Автоматизації Бізнесу
Трансформаційний Партнер - YouCoach
Офіційний Партер з безпеки - Sheriff
Технологічний Партнер – ABM Cloud
Партнер інновацій Goods Checker
Партнер Кава-брейку – Ліберті Україна 
За Підтримки: Парфумерна Долина

На конференції Вас чекає:

  • Столи переговорів у форматі Дистрибутор - Виробник, Мережа – виробник. Такі мережі вже підтвердили свою участь у столах:
  • Такі мережі вже підтвердили свою участь у столах:
  •  

    1. Маркетопт

    2. Тайстра

    3. Файно Маркет

    4. ТОВ Альянс Рітейл Груп, мережа Mashket, Домашній маркет, OSNOVA

    5. Auchan

    6. ЕКО МАРКЕТ

    7. ТОВ Торгоснова

    8. SPAR/Наш Край

    9. М'ясоМаркет, Донер Маркет

    10. Продуктова Хатка

    11. Мережа магазинів "Петриківка"

    12. Лоток . ТОВ ЛК-ТРАНС

    13. ТОВ" Логистик Юнит"

    14. ОККО-Ритейл

    15. Мережа магазинів «Біле сухе»

    16. ТОВ "УКРНАФТА"

    17. Сільпо

    18. Fozzy (ТОВ Експансія)

    19. Експрес маркет box

    20. Фора

    21. ТРАШ ТОВ

    22. Копілка

    23. Наш Край

    24. Selecto

    25. WineTime

    26. BULKA маркет

    27. ТОВ Економ Плюс

    28. Терра Органіка, Фудіс Україна

    29. Червоний Маркет

  • Галерея новинок провідних постачальників України та зарубіжжя.
  • Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу.

Як відбуваються конференції TradeMasterGroup – дивіться тут 

Програма коференції 

Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine – Аналітика поведінки споживачів та виявлення нових трендів у каналах дистрибуції 

Борис Старинський, Founder ABM Cloud – Цифрома трансформація дистриб’юції: від мінімізації потреб в людях до майбутнього з ШІ 

Іван Даниленко, Комерційний директор BERTA group – Стратегічне планування дистрибуційного бізнесу 

Володимир Губачов, Директор компанії Trapeza – Управління цінами у співпраці між продавцем, дистрибутором та виробником – від конфронтації до діалогу 

Дмитро Сузий, Керівник підрозділу планування та управління товарними запасами Савсервіс – Планування продажу та ефективне управляння запасам в сучасник умовах 

   

Олександр Махорт, Керівник регіону EECA компанія «VACO» - Стратегія збуту для дистриб’юторів: підвищення конкурентоспроможності та сталого росту 

   Сергій Даценко, Бізнес-тренер, консультант з питань ефективного управління, навчання та розвитку персоналу, функціональної та міжфункціональної ефективності підприємства – Мотивація персоналу через навчання та розвиток 
 

 

Юрій Поєнко і Ігор Литвиненко, Директор департаменту логістики VARUS і Директор з логістики та клієнтського сервісу Карлсберг Україна – Проєкт синергії ланцюга постачання роздрібна мережа - виробник

   

Марина Забарило, Директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK – Зміни в поведінці покупців: де, що і як купує?

   

Валентина Ляшенко Менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) державних установ Державна Установа «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» - Made in Ukraine: як Українському виробнику інтегруваттися із закордонним ритейлером

   Оксана Шевченко, Керівник відділу по роботі з ключовими клієнтами ТОВ "ТЕРРА" – Ефективна стратегія партнерства з TradeMasterGroup: досвід компанії Терра після заходу "PRIVATELABEL-2023"
   

Сергій Лисенко, CEO ГК «Центр Бізнес-Технологій», член САБ – Робота в хмарі – технологічний мейнстрім сучасності 

   

Марина Борисова, Директорка з маркетингу  ГК «Овостар Юніон» - Тренди продуктового ринку та чому споживачі купують яйця в Чат-Боті

План доповіді:

1.Ситуація в продуктовому рітейлі в Україні

2.Як «Ясенсвіт» реагує на зміни ринку і споживацької поведінки?

3.Чому і як ми комунікуємо із споживачами?

4.Де і як купують яйця?

5. Чому яйця купують в Чат-Боті @YasensvitBot?

6.Тренди-2024 і чого чекати далі?  

   
   
   
   
   
   
   

На конференції, ви зможете:

  • Відстежити тренди/тенденції розвитку ринку Дистрибуції,
  • Отримати ідеї та нові практичні інструменти для розвитку бізнесу,
  • Показати себе як надійного партнера та підкреслити статус Вашої компанії як сильного та прогресивного гравця ринку,
  • Відкоригувати стратегію розвитку бізнесу з урахуванням тенденцій та рекомендацій експертів,
  • Дізнатися кейси провідних компаній з оптимізації витрат та збільшення рентабельності бізнесу,
  • Представити свою компанію на міні-виставці, презентувавши новинки продукції та рішень,
  • Познайомитись та провести переговори з потенційними замовниками, партнерами.

Спецпроекти події!

  • - Столи переговорів у форматі Виробник - Дистрибутор 
  • - Галерея новинок провідних постачальників України та зарубіжжя. У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України. Кожен учасникк події може подати зразки найкращих проектів для представлення на полицях Галереї Новинок (можливість розміщення зразків в Галереї новинок передбачено пакетом Бізнес і Преміум).
  • - Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу. В рамках Конференції проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників та ритейлерів України та ближнього зарубіжжя



Прийняти участь у виставці можна по пакету Преміум, який включає:

  •  - Пакет участника 
  •  - Кава-брейки, обід,
  •  - Монтаж виставкової експозиції з логотипом або банером компанії 2м х 2м, макет прислати 06.10.2023
  •  - Розміщення у каталозі конференції А4 формат, + 50 слів про компанію та контакти макет прислати до 06.10.2023
  •  - Розміщення інформаційних матеріалів для кожного учасника (200 шт)
  •  - Ротація рекламного ролика компанії, прислати до 18.10.23
  •  - Персональна коуч-сесія щодо впровадження змін із сертифікованим коучем
  •  - 2 учасника від компанії
  •  - Галерея новинок
  •  - Столи перемов

Вартість участі 22 000 грн


Бізнес пакет включає:

  •  - Пакет участника 
  •  - Один учасник від компанії
  •  - Кава-брейки, обід.
  •  - Розміщення у каталозі конференції А5, + 50 слів про компанію та контакти  прислати до 06.10.2023
  •  - Експрес-консультації від речників конференції
  •  - Розміщення інформаційних матеріалів для кожного учасника (200 шт)
  •  - Галерея новинок
  •  - Столи перемов

Вартість 9000 грн


Пакет Стандарт включає:

  •  - Пакет участника 
  •  - Кава-брейки, обід,
  •  - Розміщення у каталозі конференції 50 слів про компанію та контакти прислати до 06.10.2023
  •  - Пакет «Стандарт» доступний лише учасникам компаній FMCG. Для Постачальників рішень та послуг доступні пакети: "Преміум", "Бізнес".
  •  - Столи перемов

Вартість: 5800 грн

Пакет Стандарт для компаній FMCG, для інших компаній пакет Бізнес або Преміум.

Пакети Групової участі у конференції+відвідувач виставки (входе пакет Стандарт)

  • 4 учасники  - 17 600 грн
  • 6 учасників – 25 500 грн
  • 9 учасників – 35 595 грн

Онлайн Формат:

  • Zoom зустріч
  • Запис заходу на два тижні

Вартість: 4500 грн

Реєстрація

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Раздел: Private Label >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*