01 березня 2023

Логістика столиці в умовах війни

Логістика столиці в умовах війни

3183

Київ завжди був місцем концентрації найбільшої кількості споживачів, тому столиці характерний максимально розвинений логістичний сервіс для задоволення їх потреб. На Київщині весь час було сконцентровано найбільше складських приміщень та логістичних центрів. Хоча повномасштабна війна протягом останнього року лишила значний відбиток на логістичній сфері.

Було зруйновано понад 440 тис. м кв. складських приміщень у Київській області, а також офіси, які знаходились на території цих логістичних комплексів. Бізнес почав релокацію на західну частину України, але з часом все рівно багато компаній почали повертатися до столиці, адже логістика – це не лише оренда складу. Якщо оцінювати витрати на нерухомість у розрізі загальних затрат на логістику, то вони не перевищують загалом 5%, у той час як витрати на транспорт сягають 50% і більше. Таким чином, незважаючи на орендні ставки в межах міста, вартість останньої милі з міських складів є значно нижчою.

Серед переваг у межах міста можна виокремити зменшення часу роботи і відповідно заробітної плати водіїв, витрати палива, доставка складського персоналу, а також оптимізація використання автомобілів. Остання миля – це найдорожча частина логістичного ланцюга. Крім того, вона є ключовою для електронної комерції, адже відіграє найважливішу роль у формуванні клієнтської лояльності й під час доставки відбувається взаємодія з клієнтом у реальному житті. Таким чином, оптимізація останньої милі не лише збільшує дохід, а й впливає на загальну репутацію компанії.

Дослідження в Європі демонструють, що зменшення часу на доставку від складу в межах міста до першого покупця на 10 хвилин може зекономити компанії 1 млн. євро на рік. Економія на доставці останньої милі в наших умовах, якщо оцінювати витрати на доставку зі складу в межах Києва порівняно зі складами, які знаходяться на Броварській кільцевій чи Житомирській трасі, може досягати 3 доларів на 1 кв. м орендованого складу в місяць.

У межах Києва небагато вакантних складів класу А, а в умовах війни не кожен хоче інвестувати у будівництво нових приміщень. Додатково необхідно ще й реагувати на всі виклики часу – відключення електроенергії, поганий зв’язок, комфортабельні офіси тощо.

У 2021 році було введено в експлуатацію сучасний офісно-складський комплекс класу А «Алмазний» загальною площею 24 000 кв. м в м. Київ по вул. Пухівській, 4. Уже зараз на території почало функціонувати відділення «Нової пошти» нового зразка, яке забезпечує перевезення різних габаритів вантажів, що зручно для будь-якого бізнесу. Комплекс забезпечений двома незалежними лініями електропередач і двома власними трансформаторними підстанціями загальною потужністю 1,7 мВт. Також додатково облаштований потужним дизельним генератором 330 кВа, який здатен забезпечити безперервне резервне електропостачання. Тому в «Алмазному» завжди є електроенергія, наявний Starlink і великий вибір офісних приміщень різного масштабу.

Офісно-складський комплекс «Алмазний» розташований на березі одного з найбільших озер Києва й збудований з урахуванням найсучасніших вимог. Офісні та складські приміщення повністю задовільнять потреби великих і малих підприємств. Комплекс містить паркінг на 150 місць, здійснюється цілодобова охорона та відеонагляд. А технічні характеристики відповідають всім необхідним нормам і стандартам.

Технічні характеристики складських приміщень:

- 23 вантажно-розвантажувальних доки, із яких 17 з регульованою висотою для завантаження та розвантаження автомобілів;
- 6 воріт нульового рівня;
- рівень підлоги – 1,2 м, навантаження на підлогу – до 6 т/кв. м;
- робоча висота складських приміщень – 10,5 м;
- 24 м зони експедиції без колон, що пришвидшує основні операції та дає можливість виконувати крос-докінг, а на другому поверсі цієї зони розташовані допоміжні та технічні приміщення площею 1 200 кв. м;
- бетонна підлога з антипиловим покриттям;
- екологічно чисте опалення за рахунок теплових насосів «повітря-повітря»;
- стіни з високоефективних енергозберігаючих сендвіч-панелей завтовшки 120 мм;
- пожежна сигналізація;
- аспіраційна пожежна сигналізація;
- огороджена територія під охороною з відеоспостереженням.

Технічні характеристики офісного центру:

- різноманітність вибору офісного приміщення  (від 25 кв. м до 1400 кв. м);
- ремонт та планування нового офісу за Вашим технічним завданням;
- екологічно чисте опалення за рахунок теплових насосів «повітря-повітря»;
- ресторан, кафе, бізнес-ланчі на території;
- бізнес відділення Нової пошти на першому поверсі.

Ще однією з переваг логістичного комплексу є повна незалежність від міських інженерних комунікацій – водопостачання та каналізації.

Швидке та якісне вирішення питань у бізнесі надважливе для його ефективного функціонування. Крім того, співробітники на роботі проводять більшу частину часу і комфорт має вплив на працездатність колективу. А комплекс «Алмазний» пропонує все необхідне, щоб ваш бізнес розвивався.

Якщо вам необхідні складські чи офісні приміщення, звертайтесь за телефоном +380 67 860 01 40.  

E-mail: rent@almazny.com.ua

Сайт компанії: https://almazny.com.ua/uk/

 

Читайте також: Здається склад з офісними приміщеннями в межах м. Київ

РЕЄСТРАЦІЯ на єдиній наймасштабніший в Україні логістичній виставці –VVXIII День Логіста.

Логістичну виставку будемо проводити 8-9 червня 2023 року , м. Київ, Берестейський, 40-Б, ВЦ «АККО Інтернешнл»

 

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*