Управління асортиментом та ціноутворення. Категорійний менеджмент

Управління асортиментом та ціноутворення. Категорійний менеджмент

Тренер:

Тренінг дає відповіді на питання, як керувати асортиментом та ціноутворенням в умовах, коли:

валютний курс, і як наслідок ціна закупівлі товару постійно змінюється
попит на товари не стабільний
звичайні інструменти цінової боротьби часто знищують прибуток, але не дають бажаний результат
прогнозувати реалізацію, і як наслідок, закупівлю товару, дуже важко
незначні за звичайних ринкових умов помилки в управлінні асортиментом, призводять до накопичення неліквідного товару і ставлять бізнес на межу виживання
складно інвестувати в розвиток тієї чи іншої товарної групи і не помилитись
Якими будуть результати
Після тренінгу Ви зможете
- зберігаючи рівень товарооберту знизити кількість товарних позицій в асортиментній матриці на 15-20%.
- вивільнити гроші, заморожені в надлишкових товарних запасах
- зміцнити свої позиції на конкурентному ринку
- збільшити прибуток за рахунок заснованого на аналітиці ціноутворення
- знайти в асортименті товарні групи, які варто розвивати
- сформувати акційні пропозиції, що збільшать трафік покупців в магазини
- у випадку інтернет-магазинів зробити каталог товарів зручним та збільшити трафік покупців з пошукових систем

ПРОГРАМА

 

 СПОЖИВАЧ ТА ДЕРЕВО ПРИНЯТТЯ РІШЕНЬ

Будуємо портрет споживача. Визначаємо, як покупець приймає рішеня про здійснення покупки

Практика. Описуємо послідовність здійснення покупки цільовим покупцем. Готуємо базу для створення асортиментної матриці.

СТВОРЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ МАТРИЦІ

Аналіз наявного асортименту та його відповідності побудованій асортиментній матриці

Практика. Аналізуємо асортимент обраної товарної категорії. Виявляємо надлишок та брак пропозиції товару

АВС ТА XYZ АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ

Прості методи аналізу товарних категорій ABC та XYZ. Їх перевали, обмеження та особливості використання

Практика: Анализ ассортименту підриємства з використанням онлайн-шаблону

РОЛЬОВИЙ АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ

Визначаємо вплив кожної товарної категорії на підприємство

Практика: рольовий аналіз з використанням онлайн-шаблону

ОПТИМІЗАЦІЯ АСОРТИМЕНТУ

Визначення подальших кроків оптимізації асортименту

Практика: Визначаємо товарні категорії для виведення з асортиментної матриці, оптимізації та інвестицій

СЕССІЯ ВІДПОВІДЕЙ НА ПИТАННЯ УЧАСНИКІВ
ЕФЕКТИВНЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ

Цінові сегменти та особливості попиту в них

Практика: визначення цінових сегментів товарних категорій. Аналіз наповненості цінових сегментів товаром

АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ

Як правильно порівнювати ціни та асортименти у випадку відсутності ідентичних товарів. Особливості процесу моніторингу товару

Практика: аналіз інтернет-магазину за кількома категоріями. Аналіз пропозиції та ціни

РОБОТА З ТОВАРОМ-ІНДИКАТИВОМ

Поняття товару-індикативу (KVI). Методологія виділення товару індикативу

Практика: аналіз асортиментного ряду, виявлення товару індикативу

МЕРЧАНДАЙЗИНГ ТОВАРНИХ КАТЕГОРІЙ

Основні правила мерчандайзингу торговельного залу. Розробка планограми розміщення товарних категорій

Практика: Вирішення кейсів

УПРАВЛІННЯ МЕРЕЖЕЮ ТОРГОВИХ ЛОКАЦІЙ

Форматування мережі торгових точок для спрощення управління. шаблонізація управління асортиментом та ціноутворенням

Практика: Алгоритм форматування мережі локацій для спрощення управління

СЕССІЯ ВІДПОВІДЕЙ НА ПИТАННЯ УЧАСНИКІВ

Весь список