07 лютого 2024

ВИСТАВКА-КОНФЕРЕНЦІЯ FOOD&NONFOODMASTER&CATMАNMASTER-2024

ВИСТАВКА-КОНФЕРЕНЦІЯ FOOD&NONFOODMASTER&CATMАNMASTER-2024

🔥XV Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2024, та VII всеукраїнська практична конференція для керівників закупівель та категорійних менеджерів CatMаnMaster-2024, зберуть понад 400 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників. Тема в цьому році: Best experience співпраці ритейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу

👥Цього року на майданчику конференції буде реалізовано Національний проєкт «Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 закупівлі продуктової галузі України». Організатор проекту - TradeMasterGroup, за підтримки програми USAID з аграрного та сільського розвитку – АГРО.

Мета проєкту: Поліпшення та заповнення прогалин в асортименті забезпечення продуктами харчування населення України, за рахунок визначення переліку категорій потреби мереж та пошуку під них українських виробників, а також створення умов укладання контрактів на постачання продуктів харчування на основі серії переговорів між мережами, дистрибуторами і виробниками.

Аудиторія учасників конференції: понад 400 власників та топ-менеджерів роздрібних мереж України, Європи та ближнього зарубіжжя (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ), Провідні виробники та імпортери FMCG товарів (від міжнародних компаній -Лідерів до невеликих регіональних виробників продуктів харчування).

Мета категорійного менеджменту полягає у довгострокових роботах з підвищення ефективності торгової мережі, наслідком чого є збільшення продажів, найкращі умови для здійснення покупок та лояльність покупців.

Ідея управління категоріями проста: керувати кожною категорією продукту таким чином, щоб максимально залучати споживачів та максимізувати прибуток. Для того, щоб обмінятися знаннями та досвідом у категорійному менеджменті, фахівці-практики найбільших українських компаній 6-й рік поспіль зберуться на CatManMaster-2024.

Спікери з різних країн відкрито ділиться з вами практикою впровадження категорійного менеджменту. На Конференції можна буде дізнатися про найуспішніші кейси найбільших українських та зарубіжних компаній, щоб потім перейняти цей досвід, і використовувати його для зростання ефективності своєї компанії.

Практична спрямованість конференції створить платформу для спілкування однодумців, які хочуть поділитися досвідом, обговорити складності та бар'єри під час впровадження, повчитися на чужих помилках та створити ідеальну модель впровадження категорійного менеджменту.


Ставши учасником події, Ви:
📌Обміняєтеся з іншими постачальниками та рітейлерами позитивним досвідом співпраці;
📌Дізнаєтеся свіжу аналітику ринку товарів Food і Nonfood, тренди в категоріях;
📌На основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти у «ногу» із ринком;
📌Отримайте нові ідеї та інсайти, які зможете застосувати практично у своїй компанії;
📌Проведіть переговори та укласти договори про співпрацю в одному місці більш ніж з 50 потенційними партнерами;
📌Неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом із колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з партнерами, що вже існують;
📌Поліпшіть комунікації та побудуйте конструктивний діалог з рітейлерами та дистриб'юторами про співпрацю;
📌Познайомтеся з кейсами закордонних спікерів та досвідом формування асортиментного портфеля;
📌Зможете взяти участь у виставці новинок виробників, а також рішень для оптимізації бізнесу рітейлерів та постачальників,
📌Представте Вашу компанію та новинки продукції на Галереї Новинок!

Партнери  виставки

Фарро Партнер https://farro.org.ua/

Трансформаційний Партнер – EALC https://www.youcoach.com.ua/

Партнер кава-брейку – Liberti https://uavending.com/

Офіційний Партнер з безпеки – SHERIFF https://sheriff.com.ua/uk

 

 

На Виставці  Вас чекають:

  • 70+ виставкових стендів
  • 2 дні конференції
  • 30 топ-спікерів провідних роздрібних мереж, виробничих, дистрибуційних і аналітичних компаній України і зарубіжжя
  • Столи переговорів в форматі «Ритейлер-Постачальник»
  • Більше 1000 учасників - ваших існуючих і потенційних партнерів ( 450+ учасників конференції і 600+ відвідувачів вставки).

 

Програма конференції:

  • Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу Кантар Україна

Тема: Нові виклики для сфери FMCG у 2024  році. Портрет нового покупця та як змінилась культура споживання українців

  • Марина Забарило, Генеральний Директор Consumer Panel Services GfK

Тема: FMCG 2024: збільшення продажів - mission impossible?

  • Надія Бігун, Заступниця Міністра економіки України. Має дві вищі освіти. Першу здобула в Дніпропетровському університеті інженерів залізничного транспорту за спеціальністю "Екологія та охорона навколишнього середовища", отримавши диплом з відзнакою

Тема: Як стати постачальниками державних закупівель? Державна підтримка українських компаній – постачальників харчової галузі

  • Марина Борисова, Директор з маркетингу ТОВ «Овостар Юніон»

Тема: Тренди харчової галузі і новий погляд на споживача. Як «Ясенсвіт» підтримує сталий розвиток у буремні часи.

  • Емілія Михальська, операційна директорка e-commerce VARUS.

Тема: Тенденції розвитку офлайн та онлайн роздрібу. Відновлення сервісів доставки

  • В’ячеслав Сауц, Директор з маркетингу Мережа аптек «Подорожник»

Тема: Бізнеси до бізнесу. Колаборації

  • Ткачук Оксана СМО, IDS Ukraine.

Тема: Виведення нових продуктів у реаліях 23-24 років. Можливості та обмеження

Ø  Сергій Цимбал, директор Академії мережі АЗК UPG. Досвід роботи з управління торговими підрозділами, маркетингу, навчання ТОП-менеджменту компаній, ціноутворення та аналітики асортименту в сфері оптової та роздрібної торгівлі в компаніях "Епіцентр К", "Нова лінія", "EMI", "Сотня" та ін.

Тема: Конкуренція в період ринкової турбулентності

  • Наталія Кірич, заступник виконавчого директора національної мережі магазинів плитки та сантехніки «АГРОМАТ»

Тема: Управління асортиментом. Практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в умовах воєнного стану. Найкращі практики управління товарообігом в умовах кризової ситуації.

  • Вознесенська Марина, Керівник комерційного департаменту Експрес маркет box

Тема: Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти ритейлерам збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.

Конкурентний аналіз асортименту

  • Максим Безрук,  Заступник комерційного директора по стратегії роботи з ключовими партнерами. Мережа магазинів «Аврора Мультимаркет»

Тема: Створення стратегічного партнерства між роздрібною мережею і виробником. Які KPI ритейлерів потрібно знати постачальнику для успішної співпраці.

  • Дарія Іванченко, комерційна директорка NOVUS

Тема: Оптимізація продуктового ритейлу в кризових умовах: успішні стратегії управління асортиментом, співпраця з постачальниками та ефективні методи контролю товарообігу

  • В’ячеслав Склонний, Комерційний директор Фокстрот

Тема: Запаси та асортимент vs Категорійний менеджмент в умовах кризи

  • Голубкова Юлія, В.О. Комерційного директора, ТОВ Ашан Україна Гіпермаркет

Тема: Які можливості відкриваються для малих і середніх підприємств у співпраці з провідними продовольчими мережами України. Які успішні кейси вже існують.

  • Катерина Кузьміна, Керівник відділу закупівель та сталого розвитку компанія AB InBev Efes Ukraine.

Тема: Категорійний менеджмент у закупках

Ø  Гульфіра Крок, Експерт з управління асортиментом та ціноутворенням у рітейлі, співавтор книги "Велика книга директора магазину"

Тема: Цінова та асортиментна політика мережі в умовах посилення конкуренції і зниження закупівельної спроможності

 

 

 

Програма формується

 

Серед учасників з виставкоми стендами:
SOLNEX, ПП Мокоша, Цукрова Біржа, НАША СИЛА, ТОВ "Мантінга Україна", Альфаінтерпласт, ФОП Беглов, ХМИЛЬНИЦЬКБИБХОЗ , Кременчукм’ясо, Перша Вагова, TANIT GROUP, Філлін, Агро фірма Козацька, Рендпако Еко, Триплекс, ТОВ "КФІ "ЕНЕРГІЯ ПЛЮС",  Укркорн, ВІЛІЯ_ПРОДУКТ, ТЕРРА, GREEN LEAF, Тривіта, Щедра Нива, Ліктрави, ТОВ "ТД"Резонанс-Трейд", ФТП

Спецпроекти конференції!

- Столи переговорів – Ви проведете переговори з більш ніж 40 українськими та зарубіжними мережами в окремо виділеному залі для переговорів протягом 3-х годин.

- Нагородження переможців Національних премій - Made-in-Ukraine-2024 покликана відзначити найкращих постачальників, Retail-in-Ukraine-2024 покликана відзначити досягнення роздрібних мереж у галузі співпраці з постачальниками.

- Галерея новинок провідних постачальників України та зарубіжжя. У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та близького зарубіжжя! Кожен учасник – виробник може подати зразки найкращих проектів для представлення на полицях Галереї Новинок.


Реєстрація на конференцію
Назва конференції*
Назва компанії*
Ім'я учасника конференції*
 
Посада*
Телефон для зв'язку*
Email*
Поштова адреса компанії, індекс*
Сайт компанії
Вид діяльності компанії*
Звідки дізналися про захід
Звідки дізналися
  • отримали запрошення електронною поштою
  • знайшли інформацію в Інтернет
  • рекомендація партнерів
Ви можете отримати знижку, якщо ви:
Звідки дізналися
  • участь одного представника
  • бере участь у конференції 2 представники компанії (5%)
  • бере участь 3 та більше представників компанії (10%)
  • учасник конференцій TradeMaster (10%)