27 серпня 2021

«Різномаїжжя щодня» — нове позиціонування мережі супермаркетів VARUS

«Різномаїжжя щодня» — нове позиціонування мережі супермаркетів VARUS
1753

У VARUS вирішили боротися з кулінарною одноманітністю і рутиною, тому мережа супермаркетів запустила нове позиціонування під слоганом «Різномаїжжя щодня». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Команда VARUS спільно з агенцією HAVAS вивчила останні глобальні тенденції клієнтської споживчої поведінки і сконцентрувалася на кулінарному розмаїтті та експериментах, які під силу кожному клієнту.

На думку фахівців VARUS, головні вороги цікавого харчування — однаковий раціон щодня, нудна їжа, часте повторення страв.

В українців сформувалася думка, що цікава їжа — це делікатеси та страви з ресторанів.

Тож у VARUS поставили собі завдання забезпечити кулінарне розмаїття для кожного покупця на основі звичайних продуктів.

СМО VARUS Ольга Капустіна так формулює нове позиціонування:

«Ми у VARUS віримо, що їжа як вагома частина життя кожної людини може і повинна бути цікавою. Ми знаємо, як звичайну гречку зробити не банальною  — наприклад, додати до неї горіхи, родзинки та кокосове молоко.

Також ми підкажемо, що смачного приготувати на вечерю, коли в голові всі кулінарні ідеї вичерпано.

Ми стаємо для Клієнта тим експертом, який:

- порадить, як розбавити харчову одноманітність;

- запропонує, що приготувати на вечерю;

- розповість про новинки, які з’явилися в мережі та багато іншого.

Тож зустрічайте РІЗНОМАЇЖЖЯ у VARUS!»

У мережі змінили фірмовий стиль в усіх візуальних проявах.

Акції стали щотижневими. Також щотижня випускається листівка з новим рецептом, у якому пропонується приготувати небанальну страву зі звичайних інгредієнтів.

Клієнти VARUS можуть дізнатися про «рецепт тижня» у газеті, на спеціальному лендингу на сайті www.go.varus.ua, через viber-бот, e-mail-розсилки та push-повідомлення.

Завдяки інструментам електроної комерції клієнти VARUS мають можливість замовити товари для рецепта on-line на go.varus.ua та автоматично зібрати до кошика весь необхідний набір товарів.

До формування нового образу мережі залучили також бренд-амбасадора ВТМ Varto Євгена Клопотенка — символа екстраординарних страв та кулінарного бунтаря.

Нове позиціонування VARUS — це турбота про різноманітність харчування клієнтів. «Різномаїжжя щодня» надає їм можливість проявити себе, порадувати близьких, зробити життя яскравішим і «смачнішим».

Читайте також: VARUS пропонує клієнтам замовити доставку і зазирнути в майбутнє

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Раздел: > Новости Украины

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також