«Різномаїжжя щодня» — нове позиціонування мережі супермаркетів VARUS
У VARUS вирішили боротися з кулінарною одноманітністю і рутиною, тому мережа супермаркетів запустила нове позиціонування під слоганом «Різномаїжжя щодня». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Команда VARUS спільно з агенцією HAVAS вивчила останні глобальні тенденції клієнтської споживчої поведінки і сконцентрувалася на кулінарному розмаїтті та експериментах, які під силу кожному клієнту.
На думку фахівців VARUS, головні вороги цікавого харчування — однаковий раціон щодня, нудна їжа, часте повторення страв.
В українців сформувалася думка, що цікава їжа — це делікатеси та страви з ресторанів.
Тож у VARUS поставили собі завдання забезпечити кулінарне розмаїття для кожного покупця на основі звичайних продуктів.
СМО VARUS Ольга Капустіна так формулює нове позиціонування:
«Ми у VARUS віримо, що їжа як вагома частина життя кожної людини може і повинна бути цікавою. Ми знаємо, як звичайну гречку зробити не банальною — наприклад, додати до неї горіхи, родзинки та кокосове молоко.
Також ми підкажемо, що смачного приготувати на вечерю, коли в голові всі кулінарні ідеї вичерпано.
Ми стаємо для Клієнта тим експертом, який:
- порадить, як розбавити харчову одноманітність;
- запропонує, що приготувати на вечерю;
- розповість про новинки, які з’явилися в мережі та багато іншого.
Тож зустрічайте РІЗНОМАЇЖЖЯ у VARUS!»
У мережі змінили фірмовий стиль в усіх візуальних проявах.
Акції стали щотижневими. Також щотижня випускається листівка з новим рецептом, у якому пропонується приготувати небанальну страву зі звичайних інгредієнтів.
Клієнти VARUS можуть дізнатися про «рецепт тижня» у газеті, на спеціальному лендингу на сайті www.go.varus.ua, через viber-бот, e-mail-розсилки та push-повідомлення.
Завдяки інструментам електроної комерції клієнти VARUS мають можливість замовити товари для рецепта on-line на go.varus.ua та автоматично зібрати до кошика весь необхідний набір товарів.
До формування нового образу мережі залучили також бренд-амбасадора ВТМ Varto Євгена Клопотенка — символа екстраординарних страв та кулінарного бунтаря.
Нове позиціонування VARUS — це турбота про різноманітність харчування клієнтів. «Різномаїжжя щодня» надає їм можливість проявити себе, порадувати близьких, зробити життя яскравішим і «смачнішим».
Читайте також: VARUS пропонує клієнтам замовити доставку і зазирнути в майбутнє
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар