Статьи

  • ТМ
    Private Label 2022 & DistributionMaster об’єднають разом професіоналів з дистрибуції та ритейлу

    Private Label 2022 & DistributionMaster об’єднають разом професіоналів з дистрибуції та ритейлу

    • 05 октября 2022
    28 жовтня 2022 року в Києві в один день відбудуться 2 щорічні Міжнародні бізнес-конференції
    подробнее
  • ТМ
    Голосова система управління відбором: можливість, переваги та варіативність рішення

    Голосова система управління відбором: можливість, переваги та варіативність рішення

    • 29 сентября 2022
    Зараз живемо в часи, коли все швидко змінюється, й цікавість до розв'язання задач логістики зростає. І ми вкотре у цьому переконалися.
    подробнее
  • ТМ
    Як не псувати сир та сирну вітрину?

    Як не псувати сир та сирну вітрину?

    • 29 сентября 2022
    Асортимент в більшості магазинів змінився: в когось просто зменшився, в когось стало більше сирів одного виробника, а в інших — менше вибору різних груп сирів. Рітейлери вимушені знову переглядати оформлення вітрин, викладку сиру та ламати голову, як зробити вітрину ефективною: зменшити списання зіпсованих сирів та почати продавати більше.
    подробнее
  • Чітка та приваблива організація простору на полицях

    Чітка та приваблива організація простору на полицях

    • 26 сентября 2022
    Система розділювачів для полиць Optimal™ була розроблена, щоб скоротити час, витрачений на викладку товару та утримання полиць у належному порядку. Вона забезпечує привабливу презентацію продукту та може бути адаптована до багатьох форматів упаковки.
    подробнее
  • ТМ
    У Києві відбулася XІII щорічна конференція Food&NonFoodMaster-2022: «Restart у співпраці ритейлерів і постачальників у воєнний і післявоєнний час»

    У Києві відбулася XІII щорічна конференція Food&NonFoodMaster-2022: «Restart у співпраці ритейлерів і постачальників у воєнний і післявоєнний час»

    • 14 сентября 2022
    9 вересня в Києві відбулась перша після початку війни, щорічна, 13-та за рахунком, Всеукраїнська конференція «Food&NonFoodMaster-2022: «Restart у співпраці ритейлерів і постачальників у воєнний і післявоєнний час».
    подробнее
  • ТМ
    Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO

    Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO

    • 07 сентября 2022
    Стійкістю українців та українського бізнесу можна захоплюватися. Кожна роздрібна мережа за останні півроку трансформувалась, оптимізувала бізнес-процеси, намагалась бути максимально ефективною в нових умовах, змінювала вектори розвитку, щоб і надалі продовжувати діяльність. Про роботу MOYO під час війни, комунікацію, зміни та відкриття розповідає Валентин Івакін, генеральний директор MOYO.
    подробнее
  • ТМ
    Бізнес може допомогти розвивати напрямок психічного здоров’я дітей. Кейс ТМ «Рум’янець»

    Бізнес може допомогти розвивати напрямок психічного здоров’я дітей. Кейс ТМ «Рум’янець»

    • 26 августа 2022
    Чому варто вже зараз звернути увагу на проблеми психічного здоров’я населення України й дітей зокрема та як бізнес може допомагати в цьому напрямку? Успішний кейс Рівного: «Переселені сонечка» – проєкт, який варто розпочати в кожному місті України.
    подробнее
  • ТМ
    Логістика під час воєнного стану – досвід SYNEX Logistics

    Логістика під час воєнного стану – досвід SYNEX Logistics

    • 22 августа 2022
    Реалії війни накладають обмеження на всі сфери життя, але на доставляння та сполучення – у першу чергу. Небезпека використання транспорту, ризик втратити товар під час складського зберігання, необхідність перебудувати маршрути безпосередньо під час руху – це тільки мала частина того, з чим стикається логістика під час війни. Залишається лише два шляхи – оптимізувати процеси та адаптуватися, або визнати неможливість цього для компанії.
    подробнее
  • ТМ
    Аналіз систем управління та моніторингу транспорту на ринку України

    Аналіз систем управління та моніторингу транспорту на ринку України

    • 18 августа 2022
    У сучасних економічних умовах системи управління та моніторингу транспорту потрібні кожному автомобільному підприємству. На сьогодні на ринку України є багато постачальників послуг, які можуть забезпечити контроль та управління на різних етапах. Звичайно, значна частина із них – дистриб’ютори, які працюють на відомих платформах (наприклад, Wialon), частина продуктів має російське походження, але у зв’язку з війною користування продуктами країн-агресорів – це підтримка війни в Україні, а також додаткові ризики. У статті ми хочемо розглянути винятково власні розробки компаній (дистриб’юторів та різних посередників не беремо до уваги) – це як міжнародні продукти-лідери, так і національні системи, що нічим не поступаються закордонним, а в деяких випадках навіть краще пристосовані до роботи в умовах національного бізнесу.
    подробнее