Лімітована серія води з нейроартами про війну. Компанія Econia та український deep tech стартап ZibraAI представили спільну колаборацію

Поштовхом до креативної колаборації став благодійний проєкт “Sirens Gallery”, який команда стартапу ZibraAI представила у червні. “Sirens Gallery” – це галерея з 1991 NFT-зображень, створених нейромережею за текстовими описами найголовніших подій війни. Мета проєкту полягала у приверненні уваги світового суспільства до жахіть, які вчиняє рф в Україні. Разом з тим команда стартапу хотіла показати хоробрість, стійкість і людяність українців, які виборюють своє право на існування та незалежність.
За результатами проєкту вдалося зібрати чверть мільйона гривень на гуманітарну допомогу постраждалим від війни українцям та відбудову українських міст: всі кошти від продажу нейроартів були направлені на рахунки благодійних проєктів на Dobro.ua та Unchain Fund.
Відтепер поєднання сучасного мистецтва та технологій можна буде побачити і на лімітованій серії води, яку виробляє Econia.
Econia отримала ексклюзивні права нап’ять зображень з галереї “Sirens Gallery”.Цифрові зображення-нейроарти, що документують основні події війни, будуть розміщені на етикетках води DIVO. Серед зображень, які споживачі побачать на етикетах, – знакові образи війни, які визначили хід нашої історії: атака на о. Зміїний, привид Києва, українські бойові птахи, безстрашна українка, зустріч українських сімей після війни.
“Вже 8 місяців триває повномасштабна війна та жахлива гуманітарна катастрофа, до якої призвело вторгнення рф. Використавши нашу експертизу в роботі з технологіями штучного інтелекту, нам вдалося не тільки продемонструвати світові, що насправді відбувається в Україні, а й зібрати необхідні кошти для допомоги постраждалим від війни українцям. Але Sirens Gallery – тепер не просто соціальний проєкт, адже ми починаємо об'єднувати і великий український бізнес навколо цієї важливої ініціативи. Партнерство з Econia – це потужна колаборація, адже відтепер кожен українець, споживаючи воду щодня, зможе доторкнутися до мистецтва, що створюють сучасні технології, та підтримати нашу важливу місію" – зазначає Олександр Петренко, СЕО ZibraAI.
Вже з 1 листопада українці можуть придбати воду з зображеннями, які створені штучним інтелектом, в торгових мережах Сільпо, Ашан, Рост, а також роздрібних точках по всій Україні.
Як виникла ідея колобарації?
За креативну ідею та дизайн пакування в колаборації відповідає київська агенція Taktika. Влітку 2022 вони почали проєкт по ребрендингу DIVO, в межах якого разом із командою Econia вирішили зробити редизайн етикетки суспільно-корисним.
“Зараз перед всіма нашими проєктами є одночасно і маркетингова, і соціальна задача. Так само, як кожен українець має допомагати чим може, кожен український бренд у своїй комунікації має знайти місце для України. Наша ідея — перетворити DIVO на такий собі “суспільно-інформаційний простір на полиці супермаркету”. Етикетка цього продукту буде змінюватися раз на декілька місяців. Бренд віддаватиме простір пляшки на користь значущих ініціатив. Цього разу ми порекомендували Econia законектитися з Sirens Gallery, бо це win-win з точки зору і естетики, і сенсу, і можливого соціального імпакту”, — розповідає співзасновник Taktika Ілля Почкун.
"Коли нам запропонували колаборацію з Sirens Gallery, ми не роздумували та погодилися одразу. Для нас це, окрім можливості підняти болючу тему та допомогти країні, ще й бажання розповідати про безпрецедентні у світі українські проєкти. Оскільки вода це масовий продукт, то можемо давати велике органічне охоплення з понад мільйоном контактів. Ми впевнені, що бізнес зараз відіграє значну роль не лише в економічному житті, але й житті суспільства у цілому. Тому своєю місією бачимо як створення якісних продуктів, так і донесення суспільно-значущої інформації за їхньою допомогою", — розповідає Альбіна Плаксива, директор з маркетингу компанії "Еконія".
***
Про Econia
«Еконія» – інноваційне підприємство з виробництва питної води та дитячого харчування з міжнародними стандартами якості. Компанія виробляє дитяче харчування ТМ «Малятко», «Аквуля», «Ya-Ya» та питну воду ТМ «DIVO», «ЙОDO», «Чистий ключ».
Про Taktika
Taktika — креативна та дизайн-агенція з Києва. Серед їхніх помітних проєктів: глобальний комунікаційний ребрендинг Viber, рекламні кампанії для Multiplex, Prom і Skvot. Роботи агенції отримували нагороди та відзнаки на фестивалях Red Dot Design Award і Golden Drum.
Про Zibra AI
ZibraAI – український deep-tech стартап, який розробляє екосистему рішень, що працюють на основі штучного інтелекту і спрощують процес створення контенту для всіх віртуальних світів. На початку повномасштабної російсько-української війни, ZibraAI вирішила використати свій досвід у галузі штучного інтелекту для того, щоб допомогти країні, і запустила благодійний NFT проєкт Sirens Gallery. ZibraAI є частиною технологічної екосистеми компанії Roosh.
Про Roosh
Roosh — це українська технологічна компанія, яка інвестує і запускає проєкти у сфері машинного навчання та штучного інтелекту. До технологічної екосистеми Roosh входять: венчурна студія Pawa, венчурний фонд Roosh Ventures, community-building платформа AI HOUSE, освітня онлайн-платформа AI HOUSE CLUB, технологічний університет SET University, R&D компанія Neurons Lab, стартапи Reface та ZibraAI.
Додати коментар