інтерв'ю від виробника, інтерв'ю від ТОП-керівника з маркетингу, інтерв'ю від маркетолога, ТОП інтерв'ю від виробника, інтерв'ю від мережі магазинів, інтерв'ю від виробника продуктових товарів

  • Олексій Соболєв: Українська продукція повинна стати знаком якості на міжнародному ринку

    Олексій Соболєв: Українська продукція повинна стати знаком якості на міжнародному ринку

    • 13 травня 2024
    Ключовою темою конференції Food&NonFoodMaster-2024 стала тема розвитку та підтримки українського виробника та вихід українського бізнесу на новий рівень. Український ритейл, представлений провідними мережами України, підкреслював необхідність співпраці з вітчизняними виробниками та ділився власним досвідом сталої підтримки національного бізнесу. AFINA Group, як власник українського бренду «Вухастик», у своєму виступі на конференції, підтримала таку тенденцію, додавши, що продукція Made in Ukraine має стати синонімом якості на міжнародному рівні. Бренд «українське» дійсно має всі шанси стати знаком якості для всього світу, вважають в компанії.
    детальніше