Маркетинг и продажи
-
ТМ
Смартфон — найпопулярніший товар серед українців (e-commerce підсумки 2022 року)
- 27 января 2023
До кінця 2022 року рівень онлайн-покупок в Інтернеті відновився до показника 2021-го та склав 77%. Серед аргументів на користь онлайн-шопінгу покупці назвали вигідну ціну, економію часу та наявність товару. Що ж купували та скільки витрачали українці в турбулентному 2022 році — у дослідженні OLX та CBR.подробнее -
10 лютого відбудеться конференція Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – must-visit подія для трейд-маркетологів України
- 22 декабря 2022
10 лютого 2023 року на щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу. Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу.подробнее -
ТМ
Батон «Багет» – хліб зі смаком свята
- 15 декабря 2022
За понад 30 років незалежності, у нашій країні вже сформувались власні сучасні традиції зимових святкувань з обов’язковими ритуалами та частуваннями. Поряд з мандаринами та ігристим, традиційним атрибутом святкового зимового столу стали різноманітні канапки, основою для яких незмінно слугує батон багет.подробнее -
ТМ
Як благодійним та громадським організаціям зручно закуповувати продуктові набори за допомогою сервісу доставки. Кейси та поради від Zakaz.ua
- 11 ноября 2022
Сьогодні громадські та благодійні організації є форпостом волонтерського руху в Україні, особливо в період воєнного стану. Щодня вони відправляють необхідну гуманітарну допомогу в зону бойових дій, в міста з гуманітарною катастрофою або допомагають пунктам тимчасового розміщення переселенців по всій країні. Своєю чергою, бізнес має сприяти роботі волонтерського руху та пропонувати найбільш зручні шляхи сумісної співпраці. Комерційний директор Всеукраїнського сервісу доставки продуктів Zakaz.ua Євген Нетреба розповів, як сервіси доставки можуть бути корисними громадським та благодійним організаціям.подробнее -
ТМ
28 жовтня 2022 року пройшли 2 конференції DistributionMaster-2022 & PrivateLabel-2022
- 02 ноября 2022
В Києві пройшли традиційні щорічні Конференції «DistributionMaster-2022: Нова реальність – виклики та рішення» та «PrivateLabel-2022: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід»подробнее -
Герої невидимого фронту: ресторани на захисті продовольчої безпеки України
- 20 октября 2022
З початком повномасштабної війни сфера громадського харчування однією з перших зазнала вагомих фінансових та матеріальних збитків. Водночас саме вона стала основою продовольчої безпеки України та почала забезпечувати українців харчовими продуктами на рівні з державою. Бізнес продовжує нести оборону на своєму фронті, створювати нові проєкти та напрями. Більше про це — у дослідженні діяльності локальних виробників та закладів громадського харчування і HORECA під час війни у контексті посилення продовольчої безпеки.подробнее -
ТМ
Допомога постачальникам у відновленні активної діяльності від TradeMasterGroup
- 13 октября 2022
Компанія TradeMasterGroup за активної участі інформаційно-аналітичного майданчика №1 www.trademaster.ua, на якому щодня зібрані свіжі та актуальні новини ринку торгівлі В2В України та зарубіжжя, ініціювала грантове розміщення в каталозі компаній 300-а FMCG компанійподробнее -
ТМ
Private Label 2022 & DistributionMaster об’єднають разом професіоналів з дистрибуції та ритейлу
- 05 октября 2022
28 жовтня 2022 року в Києві в один день відбудуться 2 щорічні Міжнародні бізнес-конференціїподробнее -
ТМ
Як не псувати сир та сирну вітрину?
- 29 сентября 2022
Асортимент в більшості магазинів змінився: в когось просто зменшився, в когось стало більше сирів одного виробника, а в інших — менше вибору різних груп сирів. Рітейлери вимушені знову переглядати оформлення вітрин, викладку сиру та ламати голову, як зробити вітрину ефективною: зменшити списання зіпсованих сирів та почати продавати більше.подробнее