Private Label

  • ТМ
    PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід

    PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід

    • 14 сентября 2021
    8 вересня в Києві відбулася щорічна, ХІІІ-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід».
    подробнее
  • ТМ
    Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті

    Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті

    • 09 сентября 2021
    Національне підприємство, що пропонує макаронні вироби, гречану крупу й вівсяні пластівці під ТМ«ЯРКА» ТМ «Jarka» і ТМ «PastaLenka», успішно працює на українському ринку з 1994 року. Окрім розвитку своїх ТМ, на підприємстві здійснюється виробництво більше 10 популярних ТМ на умовах контрактного виробництва, також продукція успішно експортується за кордон. Із чого все починалось і як створюються макаронні вироби, що достойно конкурують з італійською пастою, розповідає співвласник компанії Олексій Стась.
    подробнее
  • Як із ВТМ води зробити потужний соціальний і культурно-просвітницький проєкт? Досвід продуктової мережі КОЛО

    Як із ВТМ води зробити потужний соціальний і культурно-просвітницький проєкт? Досвід продуктової мережі КОЛО

    • 11 августа 2021
    У мережі магазинів КОЛО запустили унікальну власну торгову марку освіжаючої води KOVTOK, яку вже встигли високо оцінити покупці і практично змітають із полиць магазинів. Творці дуже серйозно підійшли до створення ВТМ, пляшку неможливо не помітити, адже вона виділяється формою, кольором і некатегорійним дизайном. Яким був процес створення ТМ, як обирали постачальника і чому ВТМ KOVTOK – це не просто вода, а потужний проєкт із суспільною та культурно-просвітницькою місією, розповідають генеральний директор продуктової мережі КОЛО Євгеній Кулинич і галерист Ліка Співаковська.
    подробнее
  • ТМ
    PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід

    PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід

    • 10 августа 2021
    8 вересня 2021 року в Києві пройде Конференція «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку СТМ - український та зарубіжний досвід» - це XIII Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором і організатором події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.
    подробнее
  • Private Label як культ: досвід американських Publix та Kroger

    Private Label як культ: досвід американських Publix та Kroger

    • 16 июля 2021
    Дослідження Private Label Manufacturers Association (PLMA) фіксують щорічне зростання популярності ВТМ ритейлерів. Пандемія в усьому світі посприяла тому, що багато користувачів під час ажіотажу вперше спробувала Private Label, і майже третя частина з них не бачить різниці в якості порівняно з брендами. На сьогодні майже половина європейських країн досягла ринкової долі ВТМ вище 40%, у США продажі товарів під ВТМ також значно перевищують національні бренди, хоча доля не така велика (23,4%). Аналітики заявляють, що це вже не «private labels» – це повноцінні бренди, які мають свою індивідуальність та високу якість, що часто навіть вище брендів. Яким же був їхній шлях? Розглянемо на прикладі ТМ Publix і Kroger, які входять ТОП-5 найсильніших ВТМ у США.
    подробнее
  • Антифризы AutoChemie Bitterfeld GmbH – не только надежная продукция, но и предмет для инвестиций.

    Антифризы AutoChemie Bitterfeld GmbH – не только надежная продукция, но и предмет для инвестиций.

    • 29 марта 2021
    Антифриз необходим каждому двигателю – будь-то автомобильный или лодочный, бензогене-ратор или система отопления. По сути своей антифриз используется в качестве жидкости, регулирующей температуру мото-ра. Абсолютно все двигатели внутреннего сгорания выделяют огромное количество тепла. Ес-ли повышение температуры не будет контролироваться, компоненты двигателя, которые сде-ланы из резины, металла и пластика, будут повреждаться, что неминуемо приведет к отказу двигателя.
    подробнее
  • ТМ
    Healthy Pharm Ukraine: В работе с Private Label важно не забывать о качестве

    Healthy Pharm Ukraine: В работе с Private Label важно не забывать о качестве

    • 24 марта 2021
    Предприятие Healthy Pharm Ukraine появилось совсем недавно – в 2015 году, но быстро стало лидером в производстве товаров косметики и гигиены на украинском рынке. Помимо собственного ассортимента, компания выпускает широкий спектр продукции Private Label для крупнейших торговых сетей Украины. Генеральный директор Healthy Pharm Ukraine Петр Олегович Любимов рассказывает о главных составляющих успешной работы его компании в сегменте СТМ.
    подробнее
  • ТМ
    Отсутствие короназависимости – в «Криолит Д» не боятся покорять рынок Private Label в кризис

    Отсутствие короназависимости – в «Криолит Д» не боятся покорять рынок Private Label в кризис

    • 12 января 2021
    Компания «Криолит Д» известна как одно из ведущих кондитерских предприятий Украины. Сладости днепровской фабрики под торговой маркой «Клим» много лет поставляются на прилавки не только отечественных магазинов, но и экспортируется во многие страны – Великобританию, Германию, Канаду, Южную Корею и др.
    подробнее
  • ТМ
    PrivateLabel-2020: Ритейлер и производитель - курс на развитие

    PrivateLabel-2020: Ритейлер и производитель - курс на развитие

    • 04 ноября 2020
    30 октября в Киеве прошла XII ежегодная конференция PrivateLabel-2020: Ритейлер и производитель - курс на развитие
    подробнее